Gjest Anonymous Skrevet 4. oktober 2003 #1 Skrevet 4. oktober 2003 Holder på å sprekke!! Er gift med en mann som jeg elsker, beundrer, respekterer og tenner på. Jeg er kåt hver dag, to tre ganger om dagen. Kunne ha klart meg med sex annenhver dag, men har er det snakk om to - tre ganger i måneden!!! :o Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Skal jeg mase, friste, hinte eller? Har prøvet det meste. Jeg har stadig eks'er som maser om hvor bra vi hadde det seksuelt, så jeg tror ikke det står på meg. Blir sett på som over gj sn! Han er ikke homo eller noe. Jeg tørker inn med DEN flotte hingsten her hjemme. Mobiltlf ligger der og roper på meg! En eneste sms til x'en og god sex når/hvor jeg måtte ønske det, men jeg vil ikke være utro! Jeg er bare så forb kåt og uthungret!! Har vært gift i 2 år, sammen i 3. I børjan var det gjerne 1-2g daglig, men det var visst bare reklame. Jeg elsker ham, og han er verdens greieste, beste mann, men jeg får så lite lidenskap at jeg tørner!! Noen råd? Har prøvet å friste med alt muliig til alle døgnets tider. Til og med tatt hem med på hotell, for så å ligge med ryggen til. Han er kke utro, det vet jeg.
Gjest Madam Felle Skrevet 5. oktober 2003 #2 Skrevet 5. oktober 2003 Hva med først og fremst å skaffe deg en vibrator, så du kan prøve å slappe av litt mer. Har en følelse av at du er alt for mye opphengt i sex, og skal ha uansett. Hvorfor ikke prøve å tilfredstille deg selv, slik at du kanskje ikke maser like mye på kjæresten din, da kan det være han vokner opp. Noen ganger kan det være lurt å la mannen få ta intinativet
Gjest Anonymous Skrevet 5. oktober 2003 #3 Skrevet 5. oktober 2003 HMMMM. Kjenner til den saken der ja Bare at i oss sitt tilfelle er det ho som er den "vanskelige"
Gjest Fuglehue Skrevet 5. oktober 2003 #4 Skrevet 5. oktober 2003 Jeg vet akkurat åssen du har det bare at her er det ikke at han ikke vil men at vi blir overvåket av mamsen hans Y^HÅHÅ
la Flaca Skrevet 5. oktober 2003 #5 Skrevet 5. oktober 2003 Virker på meg som du er mer opptatt av å reklamere for hvor god du er i senga og hvor mange du kunne fått, enn å fokusere på problemløsning. Du er gift - du skal i det hele tatt ikke reflektere over at du har tilgang til sex andre steder! Ta en prat med mannen din. Og kjøp deg en dildo, det finnes mye avansert på markedet.
Nusse Skrevet 5. oktober 2003 #6 Skrevet 5. oktober 2003 Du sier jo selv at dere hadde det bra "i børjan". Synes derfor det er rart at ikke du tar dette opp direkte med mannen din. Alle forhold opplever vel "tørkeperioder" nå og da, det er viktig å kunne være åpne overfor hverandre, og prøve å finne løsninger sammen. Vet du hvilke tanker han har om dette?
Gjest Anonymous Skrevet 5. oktober 2003 #7 Skrevet 5. oktober 2003 En forventer vel ikke at sexlivet skal være som det var i begynnelsen? Da er i ganske naiv, normalt å ha opp og nedturer i et forhold. Slutt å still krav, og prøv å snakk med han, kanskje det har blitt et ork for han siden du vil hver dag.
Gjest Anonymous Skrevet 5. oktober 2003 #8 Skrevet 5. oktober 2003 Takk for alle "råd". Jeg maser ikke, lar det gå mange dager mellom hver gang jeg prøver meg. Jeg har vibrator, men kjeder meg alene med den. Jeg har snakket med ham om det flere ganger, på en fin måte. Jeg, som flere andre er i stand til å få sex andre steder, ja, men det er som sagt ikke noe alternativ for meg, og hva skulle vel jeg ha og skryte av? He he :oops: Jeg elsker og respekterer min mann. Er vel ikke annet å gjøre enn å smøre seg med tålmodighet, han er forresten en fantastisk og lidenskapelig elsker når han først får sving på seg. :blunke:
Nabodama Skrevet 5. oktober 2003 #9 Skrevet 5. oktober 2003 Det spørs vel om dere har ulike behov, da. Ikke alle som er så heldige å finne en som matcher sånn sett! Skjønner at det ikke holder med dildoen, den blir fattig trøst i lengden. Har du prøvd å få til en prat om dette? Åpenhet rundt sex og det man tenner på, hvor stort behovet er osv gjør det lettere å forstå og også å gjøre noe med det. Er det sånn at han ikke har behov for mer, er det vel lite å gjøre med det. Men det kan jo også være andre ting som er årsaken. Hvis det er noe som gnager er det f.eks ikke så rart om frekvensen har gått ned. Prøv med en fortrolig prat, men ikke press ham.....fortell om deg selv og oppmuntre ham til det samme. Forresten synes jeg at en godt kan forvente at sexlivet er bra selv om forholdet har vart en stund. Det virker heller ikke på meg som du er opptatt av å reklamere for deg selv og hvor mange du kunne ha fått, det er vel naturlig å prøve å forklare at det ikke er noe i veien med en selv.
Nabodama Skrevet 5. oktober 2003 #10 Skrevet 5. oktober 2003 Har du prøvd parfyme med feromoner? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=1186920
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2003 #11 Skrevet 6. oktober 2003 Det spørs vel om dere har ulike behov, da. Ikke alle som er så heldige å finne en som matcher sånn sett! Skjønner at det ikke holder med dildoen, den blir fattig trøst i lengden. Har du prøvd å få til en prat om dette? Åpenhet rundt sex og det man tenner på, hvor stort behovet er osv gjør det lettere å forstå og også å gjøre noe med det. Er det sånn at han ikke har behov for mer, er det vel lite å gjøre med det. Men det kan jo også være andre ting som er årsaken. Hvis det er noe som gnager er det f.eks ikke så rart om frekvensen har gått ned. Prøv med en fortrolig prat, men ikke press ham.....fortell om deg selv og oppmuntre ham til det samme. Forresten synes jeg at en godt kan forvente at sexlivet er bra selv om forholdet har vart en stund. Det virker heller ikke på meg som du er opptatt av å reklamere for deg selv og hvor mange du kunne ha fått, det er vel naturlig å prøve å forklare at det ikke er noe i veien med en selv. takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå