Gå til innhold

Just Dance


Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helt klart! Skulle helst :veslejenta: men det blir prøvekjøring av bil og besøk hos et vennepar isteden.

Oooh, biil! Hvordan bil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Åh, haha, det er rett ved der jeg bor! :fnise:

Så festlig! Da var jeg i nærområdet ditt i går, og kommer tilbake igjen i morgen, så da må du vinke! :jepp::ler:

Søt bil! Du trener mye altså... :fnise:

Ja, fin bil! Han var fin å kjøre også, så nå er den vår! :hoppe:

...og jeg hadde treningsfri i går da! :sjenert: I dag er det imidlertid på'n igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så festlig! Da var jeg i nærområdet ditt i går, og kommer tilbake igjen i morgen, så da må du vinke! :jepp::ler:

:fnise:

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Isj, må nesten vurdere flow-timen i dag... :sukk: Veldig sliten i kroppen! Forrige onsdag gjorde jeg et kompromiss, da fikk jeg trene danseaerobic men så dra hjem. Nå har jo allerede ukas obligatoriske flow blitt gjennomført, så jeg skal overleve hvis jeg må klare meg med en time altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

I går syndet jeg, det ble ingen ballett.... :sukk: Men jeg måtte rett og slett prioritere det bort, veldig sliten som utgangspunkt var ikke kompatibelt med en 12-timers dag. Så da dro jeg fra jobb i normal tid istedenfor, og hentet bilen. Så ble det middag med kona, og en liten blund på sofaen. Jeg tror jeg hadde godt av det! :veslejenta:

Jeg har snakket med samboeren til snekkeren som skal fikse taket vårt, hun sa at det er lov å begynne å spørre når han har mulighet til å ta seg en tur en gang i neste uke. Jeg er litt klar for at de kan komme på middag på søndag, så kan han fikse tak først! :jepp: Vet ikke om det lar seg gjøre altså, men jeg er klar for å få opp stanga snart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må rett og slett bare dele et bilde igjen... Jenyne Butterfly

Legg merke til hvor avslappet hun er i ansiktet! :dåne: Det ser mer ut som om hun driver med meditasjon enn heftig akrobatikk!!

:dåne:

Jeg ser IKKE sånn ut når jeg trener, for å si det sånn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

:dåne: I går ble jeg tatt med på sykkeltur med kona i det fine høstværet. I utgangspunktet en god idé det altså, men med lite luft i hjulene og ingen sykling på flere år, så ble det litt i tøffeste laget for en stakkar! 2,2 mil senere og jeg var helt gele i beina og utslitt! :ler: Så ble det :veslejenta: mellom middag og konsert også, det var i hvert fall veldig deilig! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Neferet

Deilig, men slitsomt... Venter egentlig bare på stølheten i lårene, men det ser ut til at den uteblir. Ikkeno' bedre enn det altså! :)

Uansett var det veldig bra å få trent seg litt ordentlig i går, denne uka er jo overtidsuka fra helvete, og ingen trening på stakkars meg. Kommer til å bli surere og surere for hver dag.... :kjefte::snurt:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Sendte sms til snekkerkompisen i dag, han forespeila muligheten for å forsterke taket i løpet av neste uke! :nigo::bolledeig: Så da kan det bli stang! :hoppe: Denne uka skal jeg jo uansett bare jobbe, så får ikke brukt den likevel! Håper håper håper det går i orden!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Funk og ballett i går ettermiddag/kveld, måtte ta i litt når jeg først hadde muligheten for litt bevegelse denne uka! :nigo:

og da jeg kom hjem, så var håndtverkeren i full gang, og han hadde fått det for seg at han ikke bare skulle fikse tak, men også sette opp stang, så nå er det klart for trening i heimen!!! :strix::bolledeig::strix::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...