Gjest Neferet Skrevet 26. oktober 2010 #61 Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg er skikkelig støl! Igjen... Første økt på egen stang ble gjennomført på søndag, så dette er jo da dag 2 (=verste dagen). Skjønner ikke hvordan denne pole-treninga gang på gang gjør meg helt invalid, men velger å tolke det som et tegn på at jeg kommer til å bli veldig godt trent når jeg får trent mer og ikke lenger blir så ødelagt! Det gikk litt opp og ned med selve treninga, jeg merker godt at det er lenge siden jeg har trent pole på ordentlig. Så underveis ble jeg litt mutt og motløs, og lurte på hvorfor jeg i alle dager hadde gått til anskaffelse av egen stang når jeg uansett ikke kom til å få til noe osv… Men det gikk jo selvfølgelig litt bedre etter hvert da. Det er jo tross alt 6-7 måneder siden jeg sist gikk på kurs, og som den utålmodige sjelen jeg er, var jeg jo litt klar for at alt som satt spikret i april, fortsatt burde være der. Så er da ikke tilfelle. I tillegg må jeg virkelig trene armstyrken min, så jeg klarer å gjøre ting ordentlig og kontrollert, og ikke bare slenge og gjøre ting med juksetriks… Så det er mye å jobbe med! Det positive er jo at det ligger til rette for å kunne jobbe med det også, jeg har jo stanga hjemme! Så er det vel også på tide å si hva jeg vil jobbe for å klare. På lang sikt er målet å få til shouldermount , på litt kortere sikt er målet å få til Scorpio Og i tillegg er målet å jobbe mot å komme ned i spagaten, noe som krever enorme mengder tøying som jeg ikke helt vet hvordan jeg skal få gjort ofte nok. Time will show! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 28. oktober 2010 #62 Del Skrevet 28. oktober 2010 Endelig ork til å trene ordentlig i går, sånn utenom pole da... Danseaerobic og yoga på programmet, og det var kjempedeilig!!! I dag blir det funk og ballettkurs, egentlig skulle det være Bagel&Juice og ballettkurs, men så måtte venninna mi avlyse, så da blir det dobbel trening isteden. I går bestilte jeg meg pole-treningsvideoer, det kan være greit å ha litt instruksjon også nå som jeg ikke har råd til å gå på kurs. De skal sendes fra England, håper de kommer så fort som bare det!! Skal ha med meg ei venninne på lørdag og la henne prøve pole for første gang, blir moro! Så er det bare å finne ut om jeg skal trene danseaerobic først eller ikke... Den beslutningen tror jeg vel kanskje først tas på lørdag morgen, men jeg har jo veldig lyst nå da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 30. oktober 2010 #63 Del Skrevet 30. oktober 2010 :strix: Jeg har finni lomma mi!!!! :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 30. oktober 2010 #64 Del Skrevet 30. oktober 2010 Lomma di?! :klø: Jeg er visst ikke helt med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 30. oktober 2010 #65 Del Skrevet 30. oktober 2010 Sjekk profilbilde på FB! Lomma finnes et sted under ribbeina og gjør at man får feste i mageskinnet! Første gang jeg har klart det, så da blir jeg kjempegira!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 30. oktober 2010 #66 Del Skrevet 30. oktober 2010 Jeg så bilde - dødskult :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 30. oktober 2010 #67 Del Skrevet 30. oktober 2010 Ja!! Jeg er strålende fornøyd!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå