Gå til innhold

Just Dance

Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hoppe: :hoppe: :hoppe: Gratulerer!!!

:nigo: Tusen takk!! :hoppe: Jeg gleder meg veldig til å få den i hus! Nå kommer den nok riktignok ikke opp med en gang, må få hjelp til å forsterke taket først. Jeg har ei venninne med håndtverkersamboer, så han skal hjelpe til. Det eneste er at han har mye å gjøre akkurat nå med leiligheta de skal flytte inn i, overtakelse i den de flytter fra 14.okt. Så jeg kan nok ikke forvente noe hjelp før etter det, tidligst. Men det viktigste er jo tross alt at den kommer i hus, og at det blir kortere og kortere ventetid! Jeg skjønner nesten ikke at jeg skal kunne trene pole hjemme!! :dåne: :nigo::danser::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er planen innkjøp av ballettsko før ballettklasse! Blir stas, kanskje jeg kan få litt orden på disse piruettene mine! :jepp: Får bare håpe de har riktig størrelse inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Hmm, jeg fikk kjøpt ballettsko på torsdag, men er litt usikker på dem... Må sy på strikken som skal over vrista, og da jeg tok dem på for å skulle sy i sta, kjente jeg at de er veldig ubehagelige å ha på, kjennes ut som den skinnbiten som er under hælen er på feil sted... I og med jeg måtte sy på strikk endte jeg med å kjøpe tåhetter som egentlig brukes i moderne dans, jeg hadde på dem på torsdag og det var uvant men greit. Så lurer på om jeg rett og slett skal levere tilbake ballettskoene i denne omgang. Får ikke penger tilbake dessverre, men kan jo bytte til noe annet kanskje?

Dro på danseaerobic i går formiddag, det er lenge siden jeg har vært så sliten! Tror jeg ga alt og vel så det! Men det var like deilig som alltid, det finnes ingen bedre ting å gjøre en lørdag formiddag enn å trene med Elen!! Det eneste er at jeg merker en bivirkning av balletten, ser plutselig masse detaljer jeg ikke gjør 100% teknisk riktig, og fikk brått fokus på det... Men tror jeg skal prøve å ikke tenke for mye på det, da blir jeg sikkert smårar... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Så flink du er!! Hvor trener du hen?

Tusen takk! :nigo: Og velkommen innom! :) Tror ikke jeg har sett deg hos meg før?? :sjenert:

Jeg trener stort sett på Domus Athletica (Studentidretten, selv om det er mange år siden jeg kunne produsere et gyldig studentbevis :sjenert: )

Pole har jeg trent på Sometimes i Uranienborgveien, men nå er det en stund siden sist, det koster ganske mye... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Felix er verdensmester igjen!! :dåne: Verdensmester 2009 og 2010, det står det respekt av!!

Jeg gleder meg som en liten unge til det legges ut video fra lørdagens VM på youTube!! :strix:

er et lite eksempel på hva hun er kapabel til... :dåne:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun så virkelig imponerende ut! Det ser liksom så lett ut, men logikk tilsier at det ikke er lett :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Jeg vet det, helt utrolig! Jeg skulle alltid ønske jeg hadde vært trent i dans og eller turn fra jeg var liten når jeg ser disse proffe, kan jo ikke akkurat komme på deres nivå noen gang... :rolleyes: Det er et par linker til andre jenter i dagens innlegg i den vanlige boka mi også, verdt en titt! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Det ble litt bevegelse i går likevel, om enn ikke hardtrening. Gikk ned på treningsrommet når kjære trente der, og hun pisket meg til å gjøre noe også, det var jo tross alt egentlig planen. Så da ble det litt ballettøvelser og litt bevegelighetstrening (yoga og uttøying). Har myyyyye å gå på hva gjelder fleksibilitet, så det er vel ikke annet å gjøre enn å jobbe for den.... :sukk::fnise: Uansett var det deilig å røre på seg litt! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Karret meg avgårde på danseaerobic i går, tenkte jeg skulle se an lungene litt. Det gikk egentlig over all forventning, men merket at kroppen ikke er helt 100%, så jeg tok meg nok litt mer ut enn jeg burde gjort. Gøy var det likevel da! :jepp: Det som ikke var fullt så gøy var at det var midlertidig stans på t-banen da jeg skulle hjem, så jeg mista bussen. Ergo ekstra dødtid. Var kjempesulten, og kjøpte en grov scone på BIT, som jeg spiste og var veldig fornøyd med. Helt til jeg kom på bussen og ble kjempekvalm. Så kvalm tror jeg ikke jeg har vært på buss før, kjempeekkelt. Det var nok en kombinasjon av at jeg hadde tatt i litt mye på trening, var kjempesulten og at scone kanskje ble litt søtt. Jeg ble ihvertfall helt fin igjen når jeg hadde kommet hjem og fikk en dusj og litt ordentlig mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

I går hadde jeg egentlig ikke spesielt lyst til å dra av sted på ballett…. Hadde hjemmekontor hele dagen, og det frista egentlig mest å forbli hjemme, heller enn å reise langt (bor jo på landet nå) for en times ballettklasse. Men det endte da med at jeg kom meg av gårde, og det var jeg veldig fornøyd med i ettertid! Det var opptil flere ting som løsnet litt i går, der den viktigste er det jeg kaller stillestående piruetter. Jeg har sånn nogenlunde teken på piruetter hvis jeg er i fart allerede, men det har vært en mare å prøve å lære seg preparasjon til piruetter (og selve piruetten også) fra femte posisjon. Så sa plutselig danselæreren det med å bruke blikket og spotte også i denne øvelsen, og brått skjønte hodet mitt et viktig poeng! Så nå har jeg absolutt tro på at jeg skal klare å lære det! :nigo: Det er gøy når sånne ting plutselig blir litt klarere for en! Godt fornøyd med at jeg fikk lært noe nytt! :jepp:

En annen stor ting som skjedde i går var at det ringte på døra 16.53. Jeg ventet ikke besøk, så skjønte ikke så mye, men kikket ut av vinduet, og der var det en gul og rød kassebil med DHL på! :hoppe: :hoppe: :hoppe: Det kunne jo bare bety en ting:

:strix::bond::bolledeig: STANGA MI HAR KOMMET!!! :bolledeig::bond::strix:

Nå mangler jeg bare at snekkeren klarer å karre seg til meg og sette opp forsterker i taket, så kan den settes sammen og tas i bruk! Jeg har lest hele installasjonsanvisningen på vei til jobb i dag, og gleder meg veldig veldig mye!!! :dåne: :bond::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Neferet

:duskedame:

Gratulerer med stang!

Hvor går du på balettkurs? Er det også på SiO-trening?

:nigo: Tusen takk! Gleder meg til den kan tas i bruk også, må nok vente et par uker på det. Men nå er jeg ihvertfall mye nærmere enn noengang!!

Ja, går på nybegynnerkurs i klassisk ballett på SiO, torsdager kl 18.30 på Domus Athletica. Uvant og vanskelig, men merker at kroppen har godt av det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så utrolig god på å prøve nye ting og variere treningen din :dåne: Jeg er (fortsatt) ende over imponert!!! Hilsen hun som (fortsatt) sitter for mye på spinningsykkelen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Du er så utrolig god på å prøve nye ting og variere treningen din :dåne: Jeg er (fortsatt) ende over imponert!!! Hilsen hun som (fortsatt) sitter for mye på spinningsykkelen :ler:

Tusen takk søte! :rødme: Nå skal det jo sies at det meste henger sammen da, så jeg er vel litt mer gjennomskuelig enn at jeg gjør masse varierte ting… :ler: Balletten har jo en klar sammenheng med pole, det samme har min tvangsprioritering av flow. Og resten er min avhengighet av Elen… :sjenert: Men i går var jeg ute og jogga i høstværet, det er uvanlig variasjon. Støl i låra i dag, blir alltid det hvis jeg er ute og løper en gang i skuddåret… :fnise:

I dag: forferdelig jobbdag venter, med håp om å komme seg på trening som lyspunktet i horisonten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

<ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_frantic.gif' alt=':bond:'> Støøøøøøøøøøøøøl!!!

45 min joggetur i skogen søndag etterfulgt av høypuls og flow etter jobb mandag har satt sine spor! Lårene mine er stive som tømmerstokker..... :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...