AnonymBruker Skrevet 10. september 2010 #1 Skrevet 10. september 2010 har utroskap noe med utseende å gjøre? Med andre ord, er det mindre sjangs for at partneren din er utro hvis du er pen?
Mann_30 Skrevet 10. september 2010 #2 Skrevet 10. september 2010 Nei. Tilbud <=> etterspørsel <=> mulighet/tid Folk som er utro vil gjøre det uansett. Etter min mening et tegn på manglende ryggrad og moral, og at de er egoistiske. De tenker at "Dette kan jeg gjøre og likevel få i pose og sekk. Både forhold, OG knulle hvem jeg vil. H*n får aldri vite dette."... Og den de er utro med trenger heller ikke å være pen. Utseende er irrelevant, det er kun de tre faktorene øverst som er relevant. Må legge meg, kan bidra mer i morgen!
AnonymBruker Skrevet 10. september 2010 #3 Skrevet 10. september 2010 Jeg har tenkt en del på dette med utroskap. Synes det er så mye snakk om hvor normalt det er og slikt. Det får meg til å lure på hva sjangsen er for å ha et langvarig og stabilt forhold, uten utroskap. Jeg finner det vanskelig å tro på, at det kommer til å skje for meg.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2010 #4 Skrevet 10. september 2010 ja, Tiger woods var jo utro..kona hans er nydelig
Frøken_lotus Skrevet 10. september 2010 #5 Skrevet 10. september 2010 Jeg har tenkt en del på dette med utroskap. Synes det er så mye snakk om hvor normalt det er og slikt. Det får meg til å lure på hva sjangsen er for å ha et langvarig og stabilt forhold, uten utroskap. Jeg finner det vanskelig å tro på, at det kommer til å skje for meg. Jeg har tenkt det samme! Dette er en fæl tanke....
AnonymBruker Skrevet 10. september 2010 #6 Skrevet 10. september 2010 Jeg har tenkt det samme! Dette er en fæl tanke.... Det er det. Ikke at jeg mener at alle menn er utro, eller at de nødvendigvis er mer utro enn kvinner er, jeg synes bare det er skremmende hvor mye snakk det er om det og slikt. Hva i alle dager skal man gjøre for å holde på en mann? Det blir jo slik at jeg er redd for at den minste krangel eller en periode med lite sex er nok til at han søker nye jaktmarker.
Mann_30 Skrevet 10. september 2010 #7 Skrevet 10. september 2010 det er så mye snakk om hvor normalt det er og slikt. Det får meg til å lure på hva sjangsen er for å ha et langvarig og stabilt forhold, uten utroskap. Det er vel snakk om at en 60% er utro. Har vel ikke så mye å si om det er kvinner eller menn, det går begge veier. Ryggrad og moral er sjelden kost. Dessverre har jeg bare møtt noen få som har det.
Gjest Explorer Skrevet 10. september 2010 #8 Skrevet 10. september 2010 Et av de få instinktene som mennesker og da menn har igjen fra naturen er jakt på "hun-dyr"! Dette betyr at når en kvinne byr seg fram og er villig så er det meget vanskelig for mange menn å si nei!
Gjest Anjelika Skrevet 10. september 2010 #9 Skrevet 10. september 2010 Tror ikke det har så mye med hvor pen kjæresten er, men det kan ha noe med hvor pen hun som han får en mulighet til å være utro med er.
Gjest MikeWaters Skrevet 10. september 2010 #10 Skrevet 10. september 2010 Alt for mange går inn i seriøse, faste forhold på feil premisser og grunnlag. Vi forventer for mye, og er særdeles lite villig til å jobbe for noe som ikke oppleves som perfekt. Monogami er heller inget naturlig innstinkt hos oss, derfor blir det vanskelig for mange når de lever i lukkede forhold om sjansen først skulle by seg. Mitt motto er: gi meg 100% frihet og friheten blir en luksus jeg ikke har bruk for. Men nå lever sambo og jeg ganske langt fra monogami i ordets rette forstand da
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2010 #11 Skrevet 10. september 2010 Forundrer meg ikke om det er en viss sammenheng. Vil også tro at det i hovedsak handler om ryggrad og moral og trofasthet, men samtidig - hvis jenta/gutten er veldig pen, ser jeg for meg at det er større pågang av interessenter, og følelsen av å være omsvermet og ettertraktet gjør det kanskje enklere for noen å gi etter for fristelsen? Jeg vet ikke.
Gjest gest Skrevet 10. september 2010 #12 Skrevet 10. september 2010 Er vel ikke den rette til å si det men, jeg ser bedre ut enn dama eksmannen min var utro med. Han er fortsatt sammen med henne så da er det nok kjærlighet. Jeg ga også han frihet til å gjøre de tingene han ville, f eks ferieturer, festivaler, hobbyer mm. Det er nok noe i utsagnet; mye vil ha mer.... eller så var han bare ikke glad i meg mer. Det er utrolig mange som er utro. Det vet jeg jo siden jeg har opplevd et par ganger, men også som singel så mangler det ikke tilbud fra opptatte menn.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2010 #13 Skrevet 10. september 2010 Jeg bodde en tid i utlandet der hvite menn var veldig ettertraktede for de lokale. Min erfaring var at de stygge mennene, de som ikke var vant til å føle seg ettertraktet, var mye mer utro enn de som så ganske bra ut. Så jeg tror ikke nødvendigvis at selv om man er pen, er man mer utro. Er man pen, har man vel vært singel, smakt litt på livet og så tatt et valg. Er man stygg, har man kanksje tatt det man har fått og hvis noe bedre melder seg, vel, så tar man det.
Gjest laken Skrevet 10. september 2010 #14 Skrevet 10. september 2010 Utroskap er uavhengig av utseende hvis jeg skal dømme etter de jeg vet om som har vært utro og de jeg har lest om som har vært utro. Til og med personer som har det helt flott i forholdet og egentlig ikke har noe å være misfornøyd med kan finne på å være utro, så jeg tror ikke det hjelper å "føye" partneren i ett og alt er noen garanti for livslang troskap.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2010 #15 Skrevet 10. september 2010 har utroskap noe med utseende å gjøre? Med andre ord, er det mindre sjangs for at partneren din er utro hvis du er pen? At partneren er pen (eller ikke) tror ikke har så mye å si egentlig. Muligens jeg tar feil, men min oppfatning er at de som har lyst til å være utro,gjør dette også , selv om partneren er pen. Og en ting til : jo penere en er, desto mer tilbøyelig er han/hun til å være utro (så sant vedkommende er av den utro typen) siden tilbudene er jo mange flere om man er pen.
Gjest Anjelika Skrevet 10. september 2010 #16 Skrevet 10. september 2010 Og en ting til : jo penere en er, desto mer tilbøyelig er han/hun til å være utro (så sant vedkommende er av den utro typen) siden tilbudene er jo mange flere om man er pen. Det er jeg uenig i. Har mer samme oppfatning som den anonyme brukeren noen hakk over som skrev at de som ikke er vant med å bli omsvermet er mer tilbøyelige til å være utro. Begge deler er selvsagt grove generaliseringer, men min dyrekjøpte erfaring er iallefall at den "snille" fyren uten så mye dametekke har vanskeligere for å si nei når noen først ramler i fanget hans. Tar heller en kjekk kar som avviser damer over en lav sko enn en som havner i et stort moralsk dilemma om ei dame skulle være kåt på han.
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2010 #17 Skrevet 10. september 2010 Tror ikke det har så mye med hvor pen kjæresten er, men det kan ha noe med hvor pen hun som han får en mulighet til å være utro med er. Her er jeg helt uenig. Det handler vel heller om hvordan den andre dama får ham til å føle seg. Dessuten så ligger skjønnheten i betrakterens øyne. Vi tenner ikke alle på de samme menneskene.
Mann_30 Skrevet 10. september 2010 #18 Skrevet 10. september 2010 Nei, det har ikke noe med hvordan den du er utro med ser ut. Det handler kun om tilgjengelighet, spenning og egoisme/selvbekreftelse. Jeg vet utrolig mange mannfolk med flotte lekre damer, som har feid over feite stygge 120kg's kjerringer. Akkurat dette med hvor pen den man er utro med er, tror jeg nok mest er noe kvinner henger seg opp i. Kvinner synes det er lettere å akseptere det dersom det er en veldig vakker dame. "Jaja, hun var jo penere enn meg, så da er det jo ikke så rart, når en så flott dame blir interessert i typen min." "Jolene" -Dolly Parton Såeh.. ja. Tror det er mye kvinner tenker rundt dette som ikke er helt korrekt alltid og som går mer på dette med selvtillitt og selvbilde.
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2010 #19 Skrevet 10. september 2010 Og så er det også mange stygge damer som legger seg etter mannfolka...en desperat mann kan jo ta hva som helst.
Gjest Anjelika Skrevet 10. september 2010 #20 Skrevet 10. september 2010 Nei, det har ikke noe med hvordan den du er utro med ser ut. Det handler kun om tilgjengelighet, spenning og egoisme/selvbekreftelse. Jeg vet utrolig mange mannfolk med flotte lekre damer, som har feid over feite stygge 120kg's kjerringer. Akkurat dette med hvor pen den man er utro med er, tror jeg nok mest er noe kvinner henger seg opp i. Kvinner synes det er lettere å akseptere det dersom det er en veldig vakker dame. "Jaja, hun var jo penere enn meg, så da er det jo ikke så rart, når en så flott dame blir interessert i typen min." "Jolene" -Dolly Parton Såeh.. ja. Tror det er mye kvinner tenker rundt dette som ikke er helt korrekt alltid og som går mer på dette med selvtillitt og selvbilde. Tja, jeg ser det ikke fra perspektivet til den som blir bedratt da, men som den som blir lagt an på av menn i forhold. Vår låt er vel mer "Don't cha" av Pussycat Dolls Jeg tror flere vakre kvinner kan berette at de utallige ganger har blitt lagt an på av menn i forhold og at de kjenner et knippe menn som aldri har vært utro (og som man aldri hadde trodd kunne vært utro) som de kunne lurt til sengs om de ville. Tror ikke det er så enkelt som at man har to typer mennesker, de som er den utro typen og kan pule "hva som helst" og de som ikke er utro. Det er en mellomting, de som kunne vært det i en noe spesiell situasjon med et spesielt menneske.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå