AnonymBruker Skrevet 9. september 2010 #1 Skrevet 9. september 2010 Jeg vet ikke om det i det hele tatt er mulig, men om du hadde hatt sex og penisen hadde satt seg fast i musa. Hva hadde du gjort da? Hva gjør man i en slik situasjon hvis penisen sitter bom fast og man ikke får den uansett hvor hardt man prøver?
Beauté Skrevet 9. september 2010 #2 Skrevet 9. september 2010 Det går nok ikke. Når penis blir slapp så går den jo ut.
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2010 #3 Skrevet 9. september 2010 Jeg har opplevd at pikken min satte seg fast under en blowjob en gang. Hun var rolig og jeg syntes det ble litt for rolig, hun tok meg inn og ut av munnen og jeg ville vise henne at hun må ta den helt inn i munnen så jeg presset plutselig frem mens jeg holdt bak hodet hennes. Hun presset mot før jeg fikk trykket pikken min ned i halsen. Og skjønte ikke helt hvorfor hun sveivet som hun gjorde først, trodde hun var sur bare. Men så viste det seg at kukken ikke ville gi slipp helt. Jeg vet det høres helt absurd ut, men pikken min satt faktisk fast bak i halsen hennes. Jeg ba henne om å slappe av, når hun endelig gjorde som jeg sa så fikk jeg endelig ut pikken av halsen hennes. Det ble ikke noe sex den kvelden for å si det slik. Tror vi hadde sex to-tre ganger etter det, men hun var helt rar. Slappet aldri av, ville ikke prøve noe annet enn A4-misjonæren. Så jeg mistet helt lysten. Men ja, det går an at pikken setter seg fast.
NonJuan Skrevet 10. september 2010 #4 Skrevet 10. september 2010 :ler: :ler: Takk, man skal lese mye før øya triller ut.... Men tårene....... JA DE TRILLER!!!!
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2010 #5 Skrevet 10. september 2010 There was a young hooker from Crewe, who filled up her pussy with glue. She said with a grin, if they'll pay to get in, they can pay to get out of it too.
Mann 42 Skrevet 10. september 2010 #6 Skrevet 10. september 2010 Jeg har opplevd at pikken min satte seg fast under en blowjob en gang. Hun var rolig og jeg syntes det ble litt for rolig, hun tok meg inn og ut av munnen og jeg ville vise henne at hun må ta den helt inn i munnen så jeg presset plutselig frem mens jeg holdt bak hodet hennes. Hun presset mot før jeg fikk trykket pikken min ned i halsen. Og skjønte ikke helt hvorfor hun sveivet som hun gjorde først, trodde hun var sur bare. Men så viste det seg at kukken ikke ville gi slipp helt. Jeg vet det høres helt absurd ut, men pikken min satt faktisk fast bak i halsen hennes. Jeg ba henne om å slappe av, når hun endelig gjorde som jeg sa så fikk jeg endelig ut pikken av halsen hennes. Det ble ikke noe sex den kvelden for å si det slik. Tror vi hadde sex to-tre ganger etter det, men hun var helt rar. Slappet aldri av, ville ikke prøve noe annet enn A4-misjonæren. Så jeg mistet helt lysten. Men ja, det går an at pikken setter seg fast. Peer, du lyver.
Gjest Blubberella Skrevet 10. september 2010 #7 Skrevet 10. september 2010 Jeg tror nok også at Peer lyver her. Muligens har han sett filmen The sweetest thing der en fyr med piercing i penisen setter den fast bak drøvelen på dama...
AnonymBruker Skrevet 10. september 2010 #8 Skrevet 10. september 2010 Jeg tror nok også at Peer lyver her. Muligens har han sett filmen The sweetest thing der en fyr med piercing i penisen setter den fast bak drøvelen på dama... Jeg lurer på hvem det må ha vært verst for, jeg (hvis noe sånt hadde skjedd på ordentlig)?
Mann 42 Skrevet 10. september 2010 #9 Skrevet 10. september 2010 Jeg lurer på hvem det må ha vært verst for, jeg (hvis noe sånt hadde skjedd på ordentlig)? Helt sikkert for dama, ettersom hun ville svevd i fare for å kveles i sitt eget oppkast. Du vet, vi har en oppkastrefleks som kicker inn når vi får ting for langt bak i svelget. Deepthroathere må enten øve, øve, jevnt og trutt, eller ta en pille som slår av den refleksen helt og holdent (Et kvalmestillende middel som jeg har glemt navnet på).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå