Gå til innhold

Seponerig av Efexor

Fremhevede innlegg

Skrevet

For mange mnd siden begynte jeg seponeringen av Efexor (antidepressive).

Jeg gikk fra to kapsler til en. Og fikk et rent helvette etter en stund. Lå i senga og skalv, klarte ikke å snu hodet før jeg kastet opp. Jeg lå i sengen døgnet rundt i 3-4 dager. Mannen min var så beskymra at han nesten ringte legevakten.

Men så trappet jeg opp en halv, og det gikk pittelitt bedre. Trappet ned etter flere mnd igjen. Det gikk tre dager med elektrosjokk i hodet når jeg snudde meg eller gjorde brå-bevegelser.

Etter dette har jeg fått tablettform, ikke kapsler. Den mildeste på markedet. Gikk på dem en stund og så halverte jeg. Gikk på dem i noen mnd og så 1/3. Jeg har en liten igjen nå. Har ikke ringt legen for å få flere. Dette er min 4 dag uten. Men måtte ta i dag for humøret mitt er på trynet og elektrosjokkene er tilbake, i mildere form men forferdelig følelse likevel. Merket også at jeg sover og vil helst ligge mere.

Jeg fikk sterke sovetabletter av legen som jeg skal bruke om det blir for grusomt.

Det jeg lurer på er hvordan andre har det etter så lang tid med seponering. For nå har jeg brukt lang tid syns jeg. Med minimalt mg tabletter, så faktisk overrasker det meg at jeg fikk disse sjokkene i hodet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...