Gå til innhold

Hva er vanlig nå til dags?

13 stemmer

1. 1. Hva er mest vanlig?

• Glatt
      4
    • Stripe
      4
    • Trekant
      5

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dere som dusjer etter gymmen, eller regelmessig er i fellesgarderober på treningssenter eller svømmehall: Hva er det som er mest vanlig "mote der nede" nå til dags? Er det fremdeles glatt, eller begynner stripa og trekanten å komme tilbake?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:roll:

Ikke enda en :dåne:

Gjest Thefainter
Skrevet

Drit i mote! Bare ha det sånn som DU syns det er best :)

Skrevet

Litt hår er iallefall vanlig i min omgangskrets... :)

Skrevet

Glor ikke på andre i dusjen jeg :)

Trenger ikke å glo mye for å se sånt da! Eller kniper du igjen øynene kanskje? :gjeiper:

Skrevet

Trenger ikke å glo mye for å se sånt da! Eller kniper du igjen øynene kanskje? :gjeiper:

Man har ikke andres underliv i øyenhøyde i dusjen, da. Jeg går inn i dusje og dusjer og går ut igjen. Legger IKKE merke til om andre er barbert eller har full bush.

Skrevet

Men herregud da! Ja, jeg greier å gå inn i dusjen, dusje og gå inn i garderoben og kle på meg uten å kaste blikket mot andres underliv. Hjernen perseperer ikke alt sansene sanser, på samme måte som man ikke legger merke til interiørdetaljer osv uten at man ser spesielt etter det.

Skrevet

Ut i fra pollen å dømme ser det ut som at trekanten er på vei tilbake, noe som stemmer med mine egne observasjoner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...