pantera Skrevet 9. september 2010 #1 Skrevet 9. september 2010 Kan ikke huske å ha prøvd The Body Shop produkter før, så lurer på om dette faktisk er gode produkter, eller bare noe middelmådige produkter? Og hvordan er egentlig prisen i forhold til kvalitet? Noen som har prøvd og har noen produkter de kan anbefale / ikke anbefale?
Gjest redstar Skrevet 9. september 2010 #2 Skrevet 9. september 2010 Jeg eeeeelsker The Body Shop, både mineral sminken (øyenskyggene, fondation, kostene osv.) Jeg har også Primer fra bodyshop, "cuben" med 4 øyenskygger som er knall, den for du mye for pengene for og du kan også bruke den som eyeliner osv. Den finner i bruntoner og en i lilla,sølv,blå eller noe... Jeg er også glad i Spa Wisdom serien, skrubben er knallgod og det er også fuktighetskremen. Dusjsåpene er kjempe gode(bruker nå Mango og Teatree) og er veldig fornøyd med dem. Det kan fort bli litt dyrt om man handler alt på en gang(feks koster osv) men det er VEL VERDT det, jeg(og mangen andre) er veldig veldig fornøyde. Pluss du får supergod service og hjelp til det du trenger(og sminkekurs/hvordan du gjør det) Så jeg ville anbefalt deg å ta en tur innom The Body Shop og sjemt deg ut litt:) *Sverger til The Body Shop sine produkter*
Gjest redstar Skrevet 9. september 2010 #3 Skrevet 9. september 2010 Forresten så er prisen vel verdt det. Feks koster dusjsåpen 79kr tror jeg det er men den er veldig drøy i bruk. Det samme er "cuben", primeren, skrubben, kremen osv... Du får egentlig mye for pengene - velvære, sunt, holbart, kvalitet, service/råd(når du handler) og de fleste produktene er drøye i bruk, så at det koster litt mer enn andre merker, de ekstra pengene er vel verdt det. Prøv selv og du vil bli fornøyd:)
Annie19 Skrevet 9. september 2010 #4 Skrevet 9. september 2010 Body buttera er heilt herlege, og forsåvidt body lotionane òg. Dusjsåpene er kvardagsluksus! Ellers likar eg augeskuggekostane, peppermint foot mask, ansiktsserien med vitamin e (rosa farge), shampoo og balsam som luktar honning og deodorantane. Etter mi meining er ikkje prisen noko dyr, ein får gode produkt for pengane. Dei fleste er drøye i bruk. Hadde ein ansiktskrem i åtte mnd feks.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2010 #5 Skrevet 9. september 2010 Selger de parfyme der også? Husker at jeg kjøpte VERDENS BESTE bodyspray med vaniljelukt som luktet himmels, men lukten forsvinner så fort. Nesten før jeg har rukket å gå ut døra Finnes den i parfyme også??
Gjest redstar Skrevet 10. september 2010 #6 Skrevet 10. september 2010 Ja de selger parfyme også ,selv liker jeg den Ocean duften i lyseblå flaske.. herlig!
DesertRose Skrevet 10. september 2010 #7 Skrevet 10. september 2010 Var en lukt de hadde på en liten flaske som var helt fantastisk. Kunne blandes med krem eller brukes som godlukt...Den må jeg se etter igjen... Liker godt sminkekostene. Baby kabuki er favoritten av disse og den skrå som er god til eyeliner (husker ikke navnet)
kazcade Skrevet 10. september 2010 #8 Skrevet 10. september 2010 Body butter fra Body shop er veldig bra, får finfin hud av det! Noe av sminken har jeg derimot reagert kraftig på før (aner ikke hvorfor, er ikke allergisk mot noe bortsett fra timotei, og det skulle ikke være en av ingrediensene) så de holder jeg meg langt vekk fra.
Amanlis Skrevet 10. september 2010 #9 Skrevet 10. september 2010 Her sverger jeg til olivenserien. Den lukter nydelig. Bodybutteren gir masse fuktighet og holder tørr hud myk. Jeg bruker også Vitamin E lipcare stick. Den er kjempegod og gir myke lepper uten å tørke dem ut slik en del andre lypsyler gjør.
Pingting Skrevet 10. september 2010 #10 Skrevet 10. september 2010 Jeg liker mineralpudderet deres veldig godt, og kostene er kjempegode! Ellers er jeg ikke så fornøyd med sminken derfra. Av andre ting så er dusjsåpene og boddy butteret supre (fantastisk lukt!) og seaweed-serien for ansikt er veldig fin. Sjampo/balsam er helt greie, men ikke verdt prisen. Men de har gode hårkurer! Ellers er jo BodyShop mer bevisste enn gjennomsnittsmerket; fokuserer på resirkulering, fair trade, ingen dyretesting, økologisk... Jeg kjøper på langt nær alt de sier om hvor bra de er, og mye av det er nok ren imagebygging, men det er fint at det er kjeder som tar endel bevisste valg ihvertfall
Pingting Skrevet 10. september 2010 #11 Skrevet 10. september 2010 Åja, og Hemp Hand Protector! (trror jeg den het) Verdens beste håndkrem!
miss daisy Skrevet 10. september 2010 #12 Skrevet 10. september 2010 (endret) Dusjsåpene er kjempe gode(bruker nå Mango og Teatree) og er veldig fornøyd med dem. Forskere har funnet ut at tea-tree kan forårsake hormonelle forstyrrelser ved at de etterligner østrogen. En studie fra 2007 publisert i New England Journal of Medicine viste hvordan 3 unge gutter begynte å utvikle bryster etter å ha brukt produkter som inneholdt lavendel og tea-tree- oljer. I et tilfelle hadde en mor brukt en salve som inneholdt lavendelolje på sine 4 år gamle sønn; et annet tilfelle brukte en 10 år gammel gutt hårgele som inneholdt lavendel og tea-tree-oljer, og i det siste eksempelet hadde en 7 år gammel gutt brukt laveldelsåpe. Når guttene stoppet å bruke lavendel og tea-tree, gikk brystkassene deres tilbake til det normale. Link her Endret 10. september 2010 av miss daisy
AnonymBruker Skrevet 10. september 2010 #13 Skrevet 10. september 2010 Bruker e-vitaminserien, bodybutter og bodylotion/body whip.Veldig fornøyd
FantasDick Skrevet 10. september 2010 #14 Skrevet 10. september 2010 Jeg er fast bruker av body milk med kokos, body spray med vanilje og parfymeolje med kokos. Fantastiske produkter, går ikke én dag uten!
Plutseliten Skrevet 10. september 2010 #15 Skrevet 10. september 2010 Jeg sverger også til produktene de selger der! Har baderomshyllen full med ulike produkter derfra. De pakkene med bodybutter, shower cream og body scrub er geniale. Har noen av produktene både i kokos, i en serie som kom ut til julen, cocoa og papaya. Sminkekostene mine kjøper jeg også der, og kommer ikke til å bytte kjøpested. Nå åpner de snart webshop, jippi!!
Kløftfrid Skrevet 10. september 2010 #16 Skrevet 10. september 2010 Har ikkje vore så nøgd med sminken frå Body Shop, særskilt leppeprodukta. Eg har derimot likt shimmer cubsane (4 augeskyggar i eit lite skrin) og dei nye augeskyggane som er to i ein (veldig fin innpakning). Ellers kjøper eg ofte igjen: - Body butter - nattkremen med vitamin E (rosa) - dusjsåper
AnonymBruker Skrevet 11. september 2010 #17 Skrevet 11. september 2010 den nye shampooserien er kjempebra:) har fet hodebunn og kjøpte balanserende shampoo for fett hår...håret var litt rart de første vaskene, men nå supert:) må ikke vaske håret hver dag nå
Ella_Grey Skrevet 11. september 2010 #18 Skrevet 11. september 2010 Brazil-nut bodylotion, parfymeoljen med vaniljeduft, hemp fotkremen og sminkekostene er jeg veldig fornøyd med
AnonymBruker Skrevet 11. september 2010 #19 Skrevet 11. september 2010 noen prøvd primer? er den bra for fet hud?
Lillaa Skrevet 12. september 2010 #20 Skrevet 12. september 2010 Liker produktene deres og synes de er drøy i bruk. Har også sminkekoster derfra. Bruker for tiden to sjampoer derfra, en med honning og en med olivenolje, dusjsåpe i kokosserien og badeskum med white musk. Har tidligere kjøpt dusjgele og bodylotion med white musk, og synes den er kjempegod!!! (ja, også henna-hårfargen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå