Gå til innhold

For dere som lager hjemmelaget julekalender til kjæreste

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har planer om å lage kalender til sambo jeg også! :) Men det blir ikke dyre gaver da. Har tenkt på mye av det som allerede er nevnt. Gavekort på kos, filmkveld, romantisk middag osv.. Kanskje litt dyrere gaver på helg da vi har bedre tid om morgenen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Foreløpig har jeg kjøpt:

To stk dvd, 59 kroner på platekompaniet

Sokker

Billig lue fra Cubus

T-skjorter fra H&M. Helt enkle, en svart og en hvit i to-pack til 99 kr. Blir to gaver

"Futteral" til tannbørste

Fingersalt med sitron

Kalender for 2011 med plass til å føre inn avtaler vi har de ulike dagene

Sjokoladefudge

Glidemiddel :sjenert:

Merkelapp til koffert

Shampoo

Jeg forsøker også å holde det en hemmelighet, men vi får se hvor lenge det går. I dag forsøkte han f.eks å kaste esken til gummistøvlene jeg kjøpte her om dagen, som jeg hadde tenkt å kle med fint papir og bruke til å oppbevare gavene i. KLarte så vidt å få beholde den med unnskyldning at jeg kanskje kunne pakke inn en julegave i den. :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Airi Chikako

Jeg sprakk og har fortalt ham at jeg lager kalender nå :( Vanskelig når man bor sammen, det hadde vært lettere i fjor. Men da var jeg for lat og usikker^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har nå laget hele (med god hjelp av KG :klemmer:) :

1- flaxlodd.

2- pose-kaffe hihi^^.

3- Godteri.

4- øl.

5- Blad (illustrert vitenskap).

6- pakke røyk (selv vil jeg han skal slutte).

7- Boxer.

8- Deodorant.

9- Flaxlodd.

10- Gavekort med kos.

11- film.

12- kinobillett.

13- Tyggi.

14- Godteri.

15- Røyk (ja jeg vet...)

16- Barberskum.

17- Øl.

18- Blad (ViMenn).

19- Flaxlodd.

20- T-skjorte.

21- Gavekort med kos :sengekos::sjenert:.

22- Godteri.

23- Film.

24- pakkesang :lur:

Gleder meg ganske mye :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24- pakkesang :lur:

Gleder meg ganske mye :popcorn:

Hva er pakkesang?

Jeg har laget pakkekalender hvor alt går på matlaging, og lagt ved lapp om hvorfor han får hver ting. Enkelt og greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er pakkesang?

Jeg har laget pakkekalender hvor alt går på matlaging, og lagt ved lapp om hvorfor han får hver ting. Enkelt og greit :)

det er et ord jeg sier til min niese, hehe glemte meg ut :)

det er et blandingsord mellom pakke og presang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg henger meg på her!

Jeg har en julestrømpe som henger i stua, og oppi den legger jeg dagens julekalendergave.

Mine foreløpige gaver er:

Flaxlodd

Diverse godis (sjokolade og potetgull)

Whiskey (ja, vet det er dyrt, men innimellom fortjener han faktisk litt whiskey:) )

Boxershorts

Sokker

DVD-er

Pondus julekalender (denne får han i første luke, så har han to kalendere)

Pondus blad

Te (han er en skikkelig te-liker)

Pizza fra Peppes til middag (jeg liker ikke pizza, så denne kommer han til å like)

Tyggis

Tar gjerne imot flere tips!

Dette blir en ganske dyr kalender, men jeg reduserer min julegave til han pga dette. Jeg får ikke kalender av han (avtale), men jeg elsker å gi gaver, så min gave hver dag er å se han pakke opp.

Skikkelig førjulsstemning her nå! Bare synd jeg ikke kan høre på julesanger så mye i år, er redd for at lille jenta i magen kun skal roe seg til julesanger når hun blir født i februar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir den fjerde advendskalenderen jeg lager til min kjære. Jeg har aldri bruktspesielt med penger på disse, og de har variert fra år til år. Første året kjøpte jeg en pakke lovehearts også fikk han e for hver dag med en liten lapp. gavekort på middag, masasje, kino, oppvask etc. hadde også med noen jeg er så gla i deg fordi... og du er god når... Han ble kjempegla for den, og fortalte flere av vennene sine om den koselige kalenderen sin :)

Et år skrev jeg en erotisk novelle og klippet ut lapper med små avsnitt, sånn at han fikk et lite avsnitt hver dag.

I år har jeg tenkt å finne mange forskjellige nettsider og kopiere adressa, og la han finne siden. sammen med en snop-ting. romantiske sanger eller sanger som har en historie hos oss på youtube, vitsesider, tegneserier, og bilder fra stillingsgalleriet på erotikknett f.eks. Tror det blir bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Julenissen

Hei! Jeg har lyst til å lage en gavekalender til en jente, hun er 20 år. Jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe, gavene må være små, da jeg må sende kalenderen i posten. Noen som har noen tips?! si hva dere ville ha ønsket dere, takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har lyst til å lage en gavekalender til en jente, hun er 20 år. Jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe, gavene må være små, da jeg må sende kalenderen i posten. Noen som har noen tips?! si hva dere ville ha ønsket dere, takk!

masse halvbrukbar sminke på h&m som er billig og funker ganske greit til hverdagsbruk :P

får kjøpt små øyenskygger for max 20 kr, også får man kjøp masse billige hårprodukter/hudprodukter til en billig penge hvis du er heldig å handler ved salg, også hårstrikker, hårspenner, belter, sokker, undertøy alt er billig og "grei" gave men kun i adv.kaldender :P som vanlig gave er det nok litt for dårlig liksom :P

ellers kan du jo sende hu bilde av deg sjøl de dagene hu ikke får gave i posten, og flaxlodd er alltid en sikker vinner :P litt kjedelig, men jævla gøy om man vinner :D

ullsokker, lue, skjerf, votter^^

uhm. snus, øl, ect.

godis med en liten søt lapp^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag måtte jeg også innrømme at jeg lager julekalender til ham, siden han plutselig begynte å rydde i klesskapet mitt. (Jeg mener, hvilken mann med forstanden i behold finner plutselig ut at han skal rydde i klesskapet til kjæresten sin da?! :fnise:)

Æsj, hadde gleda meg til å overraske ham 1. desember. :(

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg kommet godt i gang med kalenderen og sambo aner ingenting :) Har kjøpt en DVD, sokker, div godis og flaxlodd så langt. Må kjøpe et par småting til. Resten av dagene fyller jeg nok opp med gavekort på forskjellige ting som ikke kan kjøpes for penger. Gleder meg til 1.desember! :nissegutt:

Endret av Rosa Pute
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel brukt litt over 500 på kalenderen til min kjære:

-noen få litt større gaver, PS-spill, DVD'er og pocketbøker (har funnet alle disse på tilbud da, så de var ikke så dyre)

- mye småting til tur; fyrstikker i vantett etui, trekk til stormkjøkkenet, knøttliten boksåpner, sammenleggbar stekespade, tur-ild (opptenningshjelp til bålet), kulde-krem og sånn tursåpe (sånne flak). Mye kjekke småting på sportsbutikken som er veldig greie å ha hvis man er en friluftsentusiast, men som ikke koster skjorta.

- Noen småting til treningsbaggen: ispose, sportstaip, drikkeflaske.

- Også noen kjedelige ting da; boksere og ullvangsokker.

- Og de få dagene som var igjen da, blir det godis.

- Støtter forslaget over her om noe billig sminke. Merket Gosh som de har på vita, er også ganske billig, og litt bedre enn hm.

- Annsiktsmaske får man i sånne poser med nok til en gang, og de er ganske billige.

- Shampo, balsam og stylig-produkt i reisestørrelse (tre forskjellige dager da). Det er jo veldig kjekt å ha når man skal pakke til juleferie.

- Sokker, truser, strømpebukser, basic singlet. Dette er jo ikke så veldig spennende, men man trenger det alltid. Og om man er 20 år så har man sikkert ikke så mye penger, og da er det kjekt å slippe å bruke de på sånne ting.

Om hun har flytta for seg selv, er det jo og koslig med julepynt. Man trenger det jo egentlig ikke om man skal hjem til jul, men det er utrolig koslig å ha et par nisser i vinduskarmen på hybelen uansett.

Nå veit jeg ikke hvem du er i forhold til denne jenta, men om du ser henne i jula, så tenker jeg at hjemmelagede gavekort på ting dere kan gjøre sammen hadde vært hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

masse halvbrukbar sminke på h&m som er billig og funker ganske greit til hverdagsbruk :P

får kjøpt små øyenskygger for max 20 kr, også får man kjøp masse billige hårprodukter/hudprodukter til en billig penge hvis du er heldig å handler ved salg, også hårstrikker, hårspenner, belter, sokker, undertøy alt er billig og "grei" gave men kun i adv.kaldender :P som vanlig gave er det nok litt for dårlig liksom :P

ellers kan du jo sende hu bilde av deg sjøl de dagene hu ikke får gave i posten, og flaxlodd er alltid en sikker vinner :P litt kjedelig, men jævla gøy om man vinner :D

ullsokker, lue, skjerf, votter^^

uhm. snus, øl, ect.

godis med en liten søt lapp^^

Støtter ikke forslaget om billig sminke. Sminkevanene mine kjenner jeg best selv, og er ikke interessert i å få noe billig h&m-dritt bare fordi han ikke fant på noe bedre. Derfor har jeg også gitt kjæresten beskjed om at jeg ikke vil ha kalender... Greia med en adventskalender er at den må være litt personlig for at den skal bli en skikkelig suksess. Jeg hadde sikkert blirr glad for oppmerksomheten, men man vil jo helst finne noe som faktisk settes pris på for det det er også.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag måtte jeg også innrømme at jeg lager julekalender til ham, siden han plutselig begynte å rydde i klesskapet mitt. (Jeg mener, hvilken mann med forstanden i behold finner plutselig ut at han skal rydde i klesskapet til kjæresten sin da?! :fnise:)

Æsj, hadde gleda meg til å overraske ham 1. desember. :(

æhæ, skulle ønske meg også hadde en slik en :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Drar opp denne jeg, nå som 1. desember nærmer seg med stormskritt! Jeg er gressenke i helga og tenkte jeg skulle kjøpe resten av gavene i morgen og pakke inn på søndag. Tror ikke det burde være noe problem å fylle resten av dagene, har tenkt på nespressokapsler, flaxlodd, massasjeolje, julehefte uten å kjøpe det ennå. Tips i siste liten er allikevel ikke dumt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...

Mange gode tips......men jeg er mann!

Hva skal jeg kjøpe til min kjære? (Hun er 34)

Hittil har jeg:

50 Shades (bok/bøker)

Kinobilletter

Flaxlodd

En lapp med et søtt budskap

Eksklusiv kaffe / te

Kinky (finner noe på kondomeriet!)

Konsertbillett

Blad (noe motegreier - tror hun liker Cosmo)

Ramme med bilde av oss

Automatisk visp (enklere liv)

Tyggispakke

Massasjeolje

Røykpakke (på en fredag, da liker hun å ta en røyk og et glass vin etter en hard uke)

Ja, jeg er sent ute, men til mitt forsvar er jeg mann (...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har laget kalender til han med naken bilder av megselv :fnise:

Et nytt bilde for hver dag med en ekstra bonus 24 desember ;) vi bor ikke sammen så jeg håper han blir litt slik :wow: når han ser hva som er inni kalenderen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...