AnonymBruker Skrevet 9. september 2010 #1 Del Skrevet 9. september 2010 Tittelen sier vel sitt. Hva gir dere i gavene? pris osv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 9. september 2010 #2 Del Skrevet 9. september 2010 Min julekalender til samboer ifjor kom vel på litt over 1000,- tilsammen. Noen gaver var veldig billige (en sjokolade e.l), noen litt dyrere (dvd-filmer osv..) og noen gratis (gavekort på massasje av meg osv..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floranda Skrevet 9. september 2010 #3 Del Skrevet 9. september 2010 Har en vennine som pynter ølkassen med julepynt og putter 24 forskjellige typer med øl oppi. Nummererer korken med tusj, stickers eller slikt. Tror han sitter veldig pris på den, men den er jo kanskje litt dyr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest redstar Skrevet 9. september 2010 #4 Del Skrevet 9. september 2010 Tenkte også å lage julekalender til min kjære i år. Så langt har jeg kommet frem til dette: - Spill (til ps3en - som koster for mye,500/600kr men men) - Brettspill (han digger å spille monopol så) - Boxer og sokker (noe han alltid trenger) - Gavekort fra meg - Kjærlighetsbrev/dikt (jeg liker å skrive og han liker å få det) - Sjokolade(selv om han er trenings/diettmann:p) - Vitaminer/proteiner (det liker ham) Og ellers så følger jeg med på tråden og håper på å få noen tips:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest redstar Skrevet 11. september 2010 #5 Del Skrevet 11. september 2010 Kom forresten på at jeg tenker å lage sånn krus med bilde av meg selv til han:p Det finnes jo også mange andre ting du også kan ha foto/egen tekst på, jeg tenker på å lage nøkkelring, kortholder(med gravering) kansje musematte? Trenger ikke bare være bilde av meg da, men gjerne sammen og på nøkkelringen tenkte jeg å skrive noen fine ord på Synes det var en god ide jeg til kalendergave:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SusanneGullet Skrevet 13. september 2010 #6 Del Skrevet 13. september 2010 Kjøper bare godteri, han kjøper 12, og jeg kjøper 12 så pakker vi opp anhver dag. Kjøper de dyre gavene til julaften seff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atanih2 Skrevet 13. september 2010 #7 Del Skrevet 13. september 2010 Nå har ikke jeg samboer, men i fjor gikk vi på samme folkehøgskole. Istedet for å kjøpe noe, bare skrev jeg noe positivt om han, og hva jeg følte for han på en post-it, og la en lapp i posthylla hans for hver dag i desember før julaften. I år blir det litt vanskelig, både siden han er i militæret, og jeg vet ikke om jeg orker 20-30 min. buss hver vei hver dag for å legge noe i postkassa hans.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest stillness Skrevet 14. september 2010 #8 Del Skrevet 14. september 2010 I fjor lagde jeg kalender til kjæresten min.Ble mest godteri så i år tenkte jeg at jeg skulle legge litt mer arbeid i den med litt annet enn bare godteri.Han ble egentlig mest glad for det som overrasket litt også..he he.. Utenom sjokolade og snop som han liker så har jeg tenkt på dvd'er,sexleketøy,dvd'er,spill,tegneserier,øl og annen alkoholholdig drikke som han liker osv. Pleier å ta det litt større tingene i helgene og når det nærmer seg julaften Er ikke helt sikker enda for det er jo fortsatt tidlig,men likte ideen om nøkkelring eller noe annet med bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supersopp Skrevet 14. september 2010 #9 Del Skrevet 14. september 2010 Jo nærmere julaften, desto finere gaver! Min sukkerklump har sukkersyke så blir ikke no særlig snop i kalenderen, men er masse annet fint man kan putte oppi som er sunnere og gøyere! f.eks: 1. tyggispakke 2. flaxlodd 3. Deilig boksershorts 4. ullsokker 5. hjemmelaget gavekort på kos 6. barberskum 7. kinodate 8. han-bestemmer-hva-vi-skal-ha-til-middag-i-dag-"gavekort" 9. hårvoks 10. skattekart (hvor skatten seff er meg og en flaske massasjeolje eller noe i den duren) 11. bluray film 12. spill han ønsker seg til xbox Andre forslag er jo frokost på sengen, massasje, blader, bok, accessories (hvis han liker armbånd eller smykker kan man faktisk finne noen skatter på h&m), sjokoladenisse eller en liten pose med favorittsmågodtet, enda flere flaxlodd, deo, Man U stuff, og ikke minst hjemmelagde ting - som eier alt. Til jul får han hovedsaklig sko og klær + konsertbilletter, kanskje ett til xbox-spill hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CocoPiaf Skrevet 14. september 2010 #10 Del Skrevet 14. september 2010 Har en vennine som pynter ølkassen med julepynt og putter 24 forskjellige typer med øl oppi. Nummererer korken med tusj, stickers eller slikt. Tror han sitter veldig pris på den, men den er jo kanskje litt dyr? Den var jo helt genial !! det hadde sambo likt EKSTREMT godt Tror jeg vil satse på den..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 18. oktober 2010 #11 Del Skrevet 18. oktober 2010 Dytter denne litt opp jeg, trenger flere tips hvis noen har. Er ikke så veldig romantiske av oss så blir ingen gaver ala " 1000 grunner til at vi er glad i hverandre" og sånne ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havbris Skrevet 18. oktober 2010 #12 Del Skrevet 18. oktober 2010 vår felles kalender består av å finne på noe annenhver dag gjennom desember. I fjor ble det heimsnekra dikt, en del småtterier fra Kondomeriet etc, kinobilletter etc - eller en spesiell hyggelig/snerten mail eller sms. Veldig hyggelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2010 #13 Del Skrevet 18. oktober 2010 Steike, bluray filmer, tvspill.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2010 #14 Del Skrevet 18. oktober 2010 Tenkte også å lage julekalender til min kjære i år. Så langt har jeg kommet frem til dette: - Spill (til ps3en - som koster for mye,500/600kr men men) - Brettspill (han digger å spille monopol så) - Boxer og sokker (noe han alltid trenger) - Gavekort fra meg - Kjærlighetsbrev/dikt (jeg liker å skrive og han liker å få det) - Sjokolade(selv om han er trenings/diettmann:p) - Vitaminer/proteiner (det liker ham) Og ellers så følger jeg med på tråden og håper på å få noen tips:) Bruker bare deg som et eksempel så ingenting personlig. Bare lurer. Altså. Denne adventskalenderen blir veldig dyr da. Det kommer jo i tillegg til julepresang. Gir dere like dyr julepresang og hva ender det opp på totalt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 20. oktober 2010 #15 Del Skrevet 20. oktober 2010 Kan jo skrive ned det jeg har til kalenderen til nå iallefall: Øl (x 3, blir det på lørdagene) Julefilm Julecd Godteri Fiskekroker Dusjsåpe Har ikke tenkt å lage en veldig dyr kalender som jeg ser andre her gjør, men prøver å være oppfinnsom likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 20. oktober 2010 #16 Del Skrevet 20. oktober 2010 Øl, energidrikker, flaxlodd, sokker, boxere, marsipan, kosmetikk han bruker og blir fort fri for (barberskum, deodorant, blistex osv...), pondus, kollektivet, bilblad, t-skjorte, pocketbok... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 21. oktober 2010 #17 Del Skrevet 21. oktober 2010 Kom på en ting til; Krydder Gutten er glad i å lage mat og prøve masse nytt så da passer jo det veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gulemeg Skrevet 21. oktober 2010 #18 Del Skrevet 21. oktober 2010 sjerf som jeg har strikket selv , godteri, snusboks hehe, spill(siden gubben er nerd) osv..har vel bare kommet til nr 5 jeg...meeen nr 24 er selve julegaven da har jeg bestilt dg klokke;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minimurini Skrevet 21. oktober 2010 #19 Del Skrevet 21. oktober 2010 Hei! Vi lager en ganske billig kalender. Og har annenhverdag. Gavene er ca mellom 5 og 20 kroner. Noen ganger litt dyrere, og andre ganger gratis. Massasje, middag osv. Vi kjøper heller en dyrere julegave (ca 500)kr. Har ikke råd til så mye mer enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 21. oktober 2010 #20 Del Skrevet 21. oktober 2010 Vi skal også prøve å gjøre det billig... skattekart var en kjempegod ide! Har ikke tenkt ut noe smart foreløpig, men nå har jeg den på mine innlegg og så kommer jeg sterkere tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå