Gå til innhold

Utseendebevisst gutt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Klart folk har rett til å kaste vekk tid og penger på solarium og pedikyr. Men du er ikke mye Mann da. Bleiket hår, v-genser og solariumsbrun året rundt, da er du en femiklatt uten evne til å takle de utfordringer naturen plutselig skulle finne på å hive mot deg. Det hjelper ikke å vite det siste om produkter fra lacome når naturen har gitt deg et sant helvete og du må fange mat med bare nevene for å overleve.

Nok en gang feiler du i det mest vesentlige: Å argumentere hvorfor, istedet for atter en gang å komme med den samme retoriske visa som vi har hørt ørten ganger allerede. Hva som er en ekte mann kan du mene hva du vil om. Du må gjerne presentere dine egne personlige meninger om saken som renspikka fakta; uten at det nødvendigvis henger på greip med virkeligheten likevel. Hvorfor forfekte at vi skal gå tilbake til noe som hadde rammet deg selv, eventuelt tatt livet av deg? Du innrømmer jo selv at du ikke ville hatt en nubbesjans mot de gamle, sterke gutta. Og det har du nok rett i.

Å ha helter à la Conan som ideal er vel og bra det. Men ikke særlig realistisk å strekke seg etter.

Noen som følte seg truffet her, kanskje?

Som sagt tidligere, det er 100 % din og andres egen antakelse.

Det er jo lov å håpe at Darwins lov også gjelder her, slik at menn får fortsatt lov til å være menn og ikke en annen utgave av kvinner....

Sterkt redd for at Darwins Lov ville rammet deg på dette punktet, lille venn.

Jeg står fortsatt inne for at små peniser er turn-off for damene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten kan du ta deg en ronk mens du leser Conan - Barbaren-tegneserier.

Eller du kan pakke sakene dine og ha deg tilbake til korrekt århundre. Som for deg blir år 900.

Slutt å innbille deg at du er noen viking; det er du ikke. Kanskje du bare skulle klappe igjen?

Det er absolutt ingenting galt i å trene og ta solarium. Om du selv vil gå rundt som en bleik, småfet og hårete "alfa-hann med utvaskede klær og slå deg selv på brystet i all din "prakt" må du gjerne det. Men du har absolutt ingenting i å legge deg opp i hva andre gjør.

heh bra sagt

Skrevet (endret)

Klart folk har rett til å kaste vekk tid og penger på solarium og pedikyr. Men du er ikke mye Mann da. Bleiket hår, v-genser og solariumsbrun året rundt, da er du en femiklatt uten evne til å takle de utfordringer naturen plutselig skulle finne på å hive mot deg. Det hjelper ikke å vite det siste om produkter fra lacome når naturen har gitt deg et sant helvete og du må fange mat med bare nevene for å overleve.

Fascinerende at du kan vite så mye om mennesker basert ene og alene på hårfargen og klærne de går i.

Folk kan klage så mye de vil på at menn er forfengelige, men slik har det stort sett alltid vært. Vikingene var forfengelige. De vasket seg relativt ofte, de pyntet tennene.

Jeg bruker hårvoks, tar solarium i ny og ne, trener på treningsstudio osv. I tillegg har jeg en sterk teknisk interesse og liker å bruke hendene. Noen tror visst at hårvoks og brunfarge er som gift for praktiske egenskaper.

Endret av Mann-87
Gjest brutal_mann
Skrevet

Nok en gang feiler du i det mest vesentlige: Å argumentere hvorfor, istedet for atter en gang å komme med den samme retoriske visa som vi har hørt ørten ganger allerede. Hva som er en ekte mann kan du mene hva du vil om. Du må gjerne presentere dine egne personlige meninger om saken som renspikka fakta; uten at det nødvendigvis henger på greip med virkeligheten likevel. Hvorfor forfekte at vi skal gå tilbake til noe som hadde rammet deg selv, eventuelt tatt livet av deg? Du innrømmer jo selv at du ikke ville hatt en nubbesjans mot de gamle, sterke gutta. Og det har du nok rett i.

Fordi det hjelper ikke en dritt å vite alt om solariumsrør når eneste måten å skaffe mat på er ved å fange den selv. DERFOR er en MANN en som har både fysikk og mental styrke til å ro Lofotfiske på gamlemåten.

Enhver person med et snev av intelligens ser hva som til slutt vil skje. Verden blir overbefolket. Og kan du ikke slåss for maten din da, så ligger du i en grøft med blod som dekker gucci solbrillene, det bleika håret og den unaturlig brune huden. DERFOR!

Å ha helter à la Conan som ideal er vel og bra det. Men ikke særlig realistisk å strekke seg etter.

Som sagt tidligere, det er 100 % din og andres egen antakelse.

Sterkt redd for at Darwins Lov ville rammet deg på dette punktet, lille venn.

Jeg står fortsatt inne for at små peniser er turn-off for damene.

Klart små peniser er avtennende for damer. Men hva har det med denne debatten å gjøre :klø:

Forøvrig er mine helter gutta som rodde Lofotfisket på 1700-tallet, gutta som slakta hval i Sørishavet, gutta som var de første på polpunktene og gutta som knuste det tredje riket i Leningrad. Conan er jo et bolehode med solarium-tiks...

Skrevet

Jeg er gutt men må si det er morsomt med dollete gutter. kan jo umulig være særlig tøft

Skrevet

Fordi det hjelper ikke en dritt å vite alt om solariumsrør når eneste måten å skaffe mat på er ved å fange den selv. DERFOR er en MANN en som har både fysikk og mental styrke til å ro Lofotfiske på gamlemåten.

Nå om dagen handler vi på dagligvaren istedet! Er det rart ting går dunken? Fy skamme seg...

Enhver person med et snev av intelligens ser hva som til slutt vil skje. Verden blir overbefolket. Og kan du ikke slåss for maten din da, så ligger du i en grøft med blod som dekker gucci solbrillene, det bleika håret og den unaturlig brune huden. DERFOR!

Vi hørte deg de første gangene. Ta det nå litt med ro.

Klart små peniser er avtennende for damer. Men hva har det med denne debatten å gjøre :klø:

Jeg refererte til en diskusjon mellom meg og 'Stefan' i en annen tråd.

Forøvrig er mine helter gutta som rodde Lofotfisket på 1700-tallet, gutta som slakta hval i Sørishavet, gutta som var de første på polpunktene og gutta som knuste det tredje riket i Leningrad. Conan er jo et bolehode med solarium-tiks...

Solarium og steroider hadde de ikke på Conans tid. Men denne tegneseriefiguren passer svært godt med ditt bilde for hva du anser som en knallhard mann, som lever sitt liv i friluft, er fysisk overlegen, dreper sine fiender med nevene eller sverdet uten å nøle og tar sine kvinner med makt. Resten er smådetaljer.

Tror heller ikke denne "utopien" du foreslår lar seg gjøre. Ei heller at folk ville hatt det bedre om det var slik du ville. Begrunnelsen din for hvorfor det burde være slik er subjektiv, usaklig og veldig svak. Tuftet på dine følelser oppi ditt surrealistiske sammensurium av en fantasiverden og svart-hvitt-tankegang.

Det eneste jeg er enig i er overbefolkningen. Uten at din løsning på det problemet noe å satse på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...