Miss Undercover Skrevet 10. september 2010 #41 Skrevet 10. september 2010 (endret) Du foretrekker monobryn altså? Monobrynguys kan få lov til å nappe. Men, altså, denne tråden blir jo selvfølgelig sånn som alle slike tråder blir - den ene liker det ene og den andre det andre, liksom. Jeg hadde heller vært uten partner enn å ha en så utseende fokusert mann. Så turnoff er det for meg. Men jeg ser jo at jåleguttene også har kjærester, så det er vel en turnon for andre damer. Endret 10. september 2010 av Miss Undercover
Gjest Dainty Skrevet 10. september 2010 #42 Skrevet 10. september 2010 Du får gjøre som du vil, det er du i din fulle rett til. Hvis du føler at du utfolder deg ved å være utseendeopptatt, er det helt ok Dog vil jeg råde deg til å trappe ned med solariumsbruk, da det vil gi deg rynker før tiden og kanskje kreft. Jeg må dessverre si, som flere andre her, at jeg ikke vanligvis faller for den type mann du presenterer deg selv som. Jeg liker dem passe ujålete. En mann som vet å kle seg etter anledning (ikke Burberry trench på skogstur, men heller ikke hettegenser på fest), og som har velbygd kropp og frisk farge som resultat av en aktiv livsstil med fjell, natur og skigåing snarer enn x antall timer på Elixia, er absolutt å foretrekke.
Stefan Skrevet 10. september 2010 #43 Skrevet 10. september 2010 Jeg tror mine ekser har satt pris på at jeg ikke har brukt lenger tid enn dem på badet før vi skal bort...
Gjest Seniorita Skrevet 11. september 2010 #44 Skrevet 11. september 2010 Haha, litt teit å opprette det emnet her egentlig, men jeg gjør det vel egentlig kun av ren nysgjerrighet, selv om jeg egentlig vet hva flesteparten av kvinner synes. Jeg er en gutt i slutten av tenårene, er veldig utseendebevisst ; Dvs. at jeg tar regelmessig sol, smører meg med hudlotion nå og da så jeg ikke har tørr hud, trener masse på helsestudio, går ALLTID fint kledd, i sånne kjempe tynne "gensere" med knapper fra halsen og ned til brystet omtrent. Jeg farger håret nå og da mørkebrunt, fordi jeg liker det bedre enn lysebrunt. Kort oppsummert: Jeg er en gutt som er opptatt av utseendet, men på ingen måte feminin. Jeg har hørt at jeg har blitt omtalt som superpen, kjekk og div. Jeg trener og er ellers guttete, for det virker som at alle tenker ; HOMO, når de får vite at en gutt tar sol, er opptatt av hva han har på seg, vil være fin til enhver tid osv. Hva er egentlig galt med dette? Jeg liker det veldig godt, men blir det litt vel ekstremt? Det høres sikkert litt mer ekstremt ut enn det dét i utgangspunktet er. Jeg sminker meg selvsagt ikke, for noen bög i den forstand, er jeg ikke Men jeg synes det er på tide at gutta begynner å ta litt mere vare på utseendet sitt også! Syns du virket litt femenin jeg ... Jeg kunne ikke falt for deg .
Gjest Badabing Skrevet 11. september 2010 #45 Skrevet 11. september 2010 Jeg liker slike gutter. Kjæresten min tar også sol (ikke så han blir sånn megabrun eller så det ser unaturlig ut) og han bruker litt forskjellig av produkter og er nøye med klærne sine). Jeg passer på mitt eget utseende, så jeg forstår ikke hvorfor ikke gutta skal få lov til det. Bare husk at du ikke må overdrive, slik at du ser veldig stylet ut. Man skal fortsatt se avslappet ut vet du, og ikke som man har jobbet hardt for det
Gjest brutal_mann Skrevet 11. september 2010 #46 Skrevet 11. september 2010 Jeg liker slike gutter. Kjæresten min tar også sol (ikke så han blir sånn megabrun eller så det ser unaturlig ut) og han bruker litt forskjellig av produkter og er nøye med klærne sine). Jeg passer på mitt eget utseende, så jeg forstår ikke hvorfor ikke gutta skal få lov til det. Bare husk at du ikke må overdrive, slik at du ser veldig stylet ut. Man skal fortsatt se avslappet ut vet du, og ikke som man har jobbet hardt for det Fordi Menn skal kun bli brune av å ha vert ute i naturen. Menn skal ha arbeidshud på hendene. Menn skal ikke ha andre oljer på huden enn den kroppen produserer selv. Skikkelige Menn rodde i gode gamle dager til Lofoten, rodde så på fiske i Lofoten og rodde så hjem igjen. Så kan kandidaten selv sjekke når på året Lofotfisket er. Femiklatter med bleiket hår, kunstig brunet hud og siste buksa fra Gucci ville knapt klart å komme seg fra havn for å brødfø familien. Klarer ikke respektere slike "veskehunder" av noen hankjønn.
Gjest Badabing Skrevet 11. september 2010 #47 Skrevet 11. september 2010 Fordi Menn skal kun bli brune av å ha vert ute i naturen. Menn skal ha arbeidshud på hendene. Menn skal ikke ha andre oljer på huden enn den kroppen produserer selv. Skikkelige Menn rodde i gode gamle dager til Lofoten, rodde så på fiske i Lofoten og rodde så hjem igjen. Så kan kandidaten selv sjekke når på året Lofotfisket er. Femiklatter med bleiket hår, kunstig brunet hud og siste buksa fra Gucci ville knapt klart å komme seg fra havn for å brødfø familien. Klarer ikke respektere slike "veskehunder" av noen hankjønn. Tull. Jeg liker ikke når menn har træler i hendene.. Har ikke peiling på Lofotfisket, og det bryr meg ikke. Her på Østlandet gikk det vel i jakt heller enn fiske.. Dessuten kan man fint være praktisk anlagt samtidig som man passer på utseendet sitt. Og man trenger definitivt ikke å være femi. Min kan å bruke verktøy og å pusse opp hus, er både teknisk og praktisk anlagt, datanerd, holder seg i form både ved å trene ute i naturen og inne på treningstudio, kan mekke på bil og båt og er samtidig flink til å ta vare på utseendet sitt. Man trenger ikke å være så stereotyp som du mener. Har aldri sett at det er noe han ikke har fått til.
Ava Mae Skrevet 11. september 2010 #48 Skrevet 11. september 2010 Smaken er som baken, den er delt. Jeg har hatt et forhold med en slik type gutt som deg og det varte 1 uke. Så med andre ord funka det definitivt ikke for min del, det blir rett og slett for slick. Jeg liker menn som er menn og synes helt klart at yrkesoffiseren min er på sitt kjekkeste når han kommer hjem fra jobb svett under armene med skitt i ansiktet og et lite løvblad hengende i skjegget etter dagens øvelse. DA er han sexy da
Antoinette Skrevet 11. september 2010 #49 Skrevet 11. september 2010 Min mann er absolutt maskulin og ingen fjollepetter men han er velstelt. Han går til frisøren ca. hver 6 uke, han fjerner nesehår, trimmer skjegget så det er velstelt og ikke viltvoksende. Han bruker styling i håret, han hadde tidligere hudproblemer og renser defor nå hver dag og bruker tilpassede produkter. Han dusjer hver morgen og etter trening og bruker gode produkter og intimsåpe. Han trimmer også nedentil og bruker deo og parfyme hver dag. Har bruker rene klær og stryker de klærne som trenger det hvis jeg ikke har strøket dem. Det er en jobb vi deler på. Han er også opptatt av at det er rent og ryddig i hjemmet vårt. Det henger sammen med jobben hans og hans syn på orden & renslighet. Kort sagt, perfekt. Svette menn med kukost og en skog nedentil er det heldigvis slutt på.
Gjest Gjesten Skrevet 11. september 2010 #50 Skrevet 11. september 2010 Fordi Menn skal kun bli brune av å ha vert ute i naturen. Menn skal ha arbeidshud på hendene. Menn skal ikke ha andre oljer på huden enn den kroppen produserer selv. Skikkelige Menn rodde i gode gamle dager til Lofoten, rodde så på fiske i Lofoten og rodde så hjem igjen. Så kan kandidaten selv sjekke når på året Lofotfisket er. Femiklatter med bleiket hår, kunstig brunet hud og siste buksa fra Gucci ville knapt klart å komme seg fra havn for å brødfø familien. Klarer ikke respektere slike "veskehunder" av noen hankjønn. Enten kan du ta deg en ronk mens du leser Conan - Barbaren-tegneserier. Eller du kan pakke sakene dine og ha deg tilbake til korrekt århundre. Som for deg blir år 900. Slutt å innbille deg at du er noen viking; det er du ikke. Kanskje du bare skulle klappe igjen? Det er absolutt ingenting galt i å trene og ta solarium. Om du selv vil gå rundt som en bleik, småfet og hårete "alfa-hann med utvaskede klær og slå deg selv på brystet i all din "prakt" må du gjerne det. Men du har absolutt ingenting i å legge deg opp i hva andre gjør.
Gjest brutal_mann Skrevet 11. september 2010 #51 Skrevet 11. september 2010 Enten kan du ta deg en ronk mens du leser Conan - Barbaren-tegneserier. Eller du kan pakke sakene dine og ha deg tilbake til korrekt århundre. Som for deg blir år 900. Slutt å innbille deg at du er noen viking; det er du ikke. Kanskje du bare skulle klappe igjen? Det er absolutt ingenting galt i å trene og ta solarium. Om du selv vil gå rundt som en bleik, småfet og hårete "alfa-hann med utvaskede klær og slå deg selv på brystet i all din "prakt" må du gjerne det. Men du har absolutt ingenting i å legge deg opp i hva andre gjør. Noen stilte et spørsmål, jeg svarte. Kan ikke huske at det var kun solariumsbrune femiklatter som hadde lov å svare.
Gjest brutal_mann Skrevet 11. september 2010 #52 Skrevet 11. september 2010 Tull. Jeg liker ikke når menn har træler i hendene.. Har ikke peiling på Lofotfisket, og det bryr meg ikke. Her på Østlandet gikk det vel i jakt heller enn fiske.. Dessuten kan man fint være praktisk anlagt samtidig som man passer på utseendet sitt. Og man trenger definitivt ikke å være femi. Min kan å bruke verktøy og å pusse opp hus, er både teknisk og praktisk anlagt, datanerd, holder seg i form både ved å trene ute i naturen og inne på treningstudio, kan mekke på bil og båt og er samtidig flink til å ta vare på utseendet sitt. Man trenger ikke å være så stereotyp som du mener. Har aldri sett at det er noe han ikke har fått til. Noen børe virkelig komme eg ut av stuen og se verden både bakover og fremover i tid. Respekt får kara som gjør noe, og gjør en noe har en ikke tid til styling.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2010 #53 Skrevet 11. september 2010 Noen børe virkelig komme eg ut av stuen og se verden både bakover og fremover i tid. Respekt får kara som gjør noe, og gjør en noe har en ikke tid til styling. Men man har tid til KG, og syt, syt, syt...
Gjest Badabing Skrevet 11. september 2010 #54 Skrevet 11. september 2010 Noen børe virkelig komme eg ut av stuen og se verden både bakover og fremover i tid. Respekt får kara som gjør noe, og gjør en noe har en ikke tid til styling. Så jeg må være interessert i absolutt alt? Jeg er historieinteressert, men ikke i gamle fiskehistorier. Er jo ikke snakk om å bruke evigheter på utseendet. Han tar sol ti minutter på vei hjem fra jobb, og han bruker jo kortere tid enn meg på badet.
Gjest Gjesten Skrevet 11. september 2010 #55 Skrevet 11. september 2010 Noen stilte et spørsmål, jeg svarte. Kan ikke huske at det var kun solariumsbrune femiklatter som hadde lov å svare. Greit nok det. Men da får du selv tåle litt selvkritikk, da holdningene du her presenterer er sneversynte og gammeldagse. Og som sagt tidligere, ditt syn på hva som er en ekte mann er svært overdrevent og urealistisk. Slik som det tullet med å ta livet av en isbjørn med bare nevene, noe som umiddelbart minner litt om hva Conan drev med på sin "fritid". Også tar vi igjen en titt på dette: Menn skal ikke ha andre oljer på huden enn den kroppen produserer selv. Skikkelige Menn rodde i gode gamle dager til Lofoten, rodde så på fiske i Lofoten og rodde så hjem igjen. Så kan kandidaten selv sjekke når på året Lofotfisket er. Og nok en gang har jeg på følelsen at du selv ikke lever opp til dine egne mannsidealer. Gutta i gamle dager var mye tøffere både fysisk og mentalt enn hva dagens generasjoner er. Og mye tøffere enn meg og deg òg. Det måtte de være for å overleve. Dette tror jeg de fleste av oss vet allerede. Så hvorfor denne retorikken? Om du virkelig levde opp til dine gamle helter, var du ikke inne her på kvinneguiden. Noen børe virkelig komme eg ut av stuen og se verden både bakover og fremover i tid. Respekt får kara som gjør noe, og gjør en noe har en ikke tid til styling. Enda en gang får jeg på feeling'en av at det du bestemmer er å bruke sin tid på, er den eneste måten å bruke sin tid på. Alle andre er "femiklatter" og "fløtepuser". Noe som selvsagt er feil. Om du mener alt du selv skriver seriøst, foreslår jeg at du selv først går foran med et godt eksempel.
Gjest Dainty Skrevet 11. september 2010 #56 Skrevet 11. september 2010 Enten kan du ta deg en ronk mens du leser Conan - Barbaren-tegneserier. Eller du kan pakke sakene dine og ha deg tilbake til korrekt århundre. Som for deg blir år 900. Slutt å innbille deg at du er noen viking; det er du ikke. Kanskje du bare skulle klappe igjen? Det er absolutt ingenting galt i å trene og ta solarium. Om du selv vil gå rundt som en bleik, småfet og hårete "alfa-hann med utvaskede klær og slå deg selv på brystet i all din "prakt" må du gjerne det. Men du har absolutt ingenting i å legge deg opp i hva andre gjør. Jeg tror ikke du har skjønt helt dette med skikk og bruk på et diskusjonsforum. Her diskuterer vi saklig, og bruker ikke lavmåls uttrykk som "klapp igjen" eller "ta deg en ronk". Jeg antar at du er svært ung, men jeg lover deg at poenget ditt kommer mye bedre frem om du presenterer det uten skjellsord. Du må klare å respektere at andre har meninger som kolliderer med dine egne.
Gjest brutal_mann Skrevet 11. september 2010 #57 Skrevet 11. september 2010 Greit nok det. Men da får du selv tåle litt selvkritikk, da holdningene du her presenterer er sneversynte og gammeldagse. Og som sagt tidligere, ditt syn på hva som er en ekte mann er svært overdrevent og urealistisk. Slik som det tullet med å ta livet av en isbjørn med bare nevene, noe som umiddelbart minner litt om hva Conan drev med på sin "fritid". Også tar vi igjen en titt på dette: Og nok en gang har jeg på følelsen at du selv ikke lever opp til dine egne mannsidealer. Gutta i gamle dager var mye tøffere både fysisk og mentalt enn hva dagens generasjoner er. Og mye tøffere enn meg og deg òg. Det måtte de være for å overleve. Dette tror jeg de fleste av oss vet allerede. Så hvorfor denne retorikken? Om du virkelig levde opp til dine gamle helter, var du ikke inne her på kvinneguiden. Enda en gang får jeg på feeling'en av at det du bestemmer er å bruke sin tid på, er den eneste måten å bruke sin tid på. Alle andre er "femiklatter" og "fløtepuser". Noe som selvsagt er feil. Om du mener alt du selv skriver seriøst, foreslår jeg at du selv først går foran med et godt eksempel. I gode gamle dager hadde jeg neppe overlevd 2 månedersstadiet. Og det hadde vert like så greit. Jeg innrømmer glatt at jeg ikke er like Mann som gutta på Lofotfisket i 1752. Men det frarøver meg ikke retten til å prøve å skyve fremtidige generasjoner tilbake til den gangen menn var Menn. Dessverre er jeg genetisk begrenset og vil aldri kunne oppnå deres fantastiske fysikk. Men rent mentalt er jeg på linje. Når det gjelder å bestemme så ja, du har rett i det. Jeg ser hva verden mangler, og vet hva slags verden jeg vil ha. Hvorfor skal jeg la være å påvirke alt jeg kan for å få den verdenen jeg mener vi trenger for å leve gode og fornuftige liv?
Gjest brutal_mann Skrevet 11. september 2010 #58 Skrevet 11. september 2010 Jeg tror ikke du har skjønt helt dette med skikk og bruk på et diskusjonsforum. Her diskuterer vi saklig, og bruker ikke lavmåls uttrykk som "klapp igjen" eller "ta deg en ronk". Jeg antar at du er svært ung, men jeg lover deg at poenget ditt kommer mye bedre frem om du presenterer det uten skjellsord. Du må klare å respektere at andre har meninger som kolliderer med dine egne. Jeg antar at vedkommende føler seg truffet, og dermed lar seg provosere ut av fatning.
Tabris Skrevet 11. september 2010 #59 Skrevet 11. september 2010 Minner meg litt om det min venninne så treffende kalte "balsamtryner". Gutter med solariumsbrun hud, eventuelt med brunkrem, masse gugge i håret, gullsmykke og stram, hvit t-skjorte for å fremheve solariumsbrunheten og Sats-musklene. Ikke helt min type heller, men antagelig er ikke TS så ekstrem.
Ocean Angel Skrevet 11. september 2010 #60 Skrevet 11. september 2010 Jeg tror ikke du har skjønt helt dette med skikk og bruk på et diskusjonsforum. Her diskuterer vi saklig, og bruker ikke lavmåls uttrykk som "klapp igjen" eller "ta deg en ronk". Jeg antar at du er svært ung, men jeg lover deg at poenget ditt kommer mye bedre frem om du presenterer det uten skjellsord. Du må klare å respektere at andre har meninger som kolliderer med dine egne. veldig enig, hvis man diskuterer noe bør man være intersessert i og ha respekt for andre menneskers meninger.. Det er jo hele poenget! Hadde alle hatt de samme meningene hadde vi jo ikke hatt noe å diskutere! )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå