Meridian Skrevet 8. september 2010 #1 Skrevet 8. september 2010 (endret) Lilja 4 ever - Jeg så den en gang for noen år siden, da den først kom ut, sammen med noen venninner. Vi var ganske tause alle sammen når filmen var ferdig. Har ikke klart å se den igjen, syns det var så grusom, men jeg kommer aldri til å glemme den. Etter å ha sett den så forstår man hvordan ting blir som de blir noen ganger. Vet ikke hva jeg vil med dette, men sikkert flere som har tanker omkring dette? Endret 9. september 2010 av meridian
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 8. september 2010 #2 Skrevet 8. september 2010 Det er en forferdelig film. Jeg gråt da jeg så den. Det er sikkert mange lignende skjebner ja, men vanskelig å vite hvem som er kyniske og hvem som virkelig lider. Trist med hun damen du møtte.
Strix Skrevet 9. september 2010 #3 Skrevet 9. september 2010 Filmen er sterk og gir et bilde av det som er realiteten for ganske mange dessverre. Husker at jeg følte meg både kvalm og trist av filmen.
Gjest Jente1990:) Skrevet 9. september 2010 #4 Skrevet 9. september 2010 Filmen var helt jævlig! Har aldri sett en så grusom film i hele mitt liv. HUff
Chiyo Skrevet 9. september 2010 #6 Skrevet 9. september 2010 Jeg husker at jeg så den da den kom ut på film. Jeg mener at jeg gikk fremdeles på barneskolen. Det var en sterk film, men jeg likte den ikke da... jeg var jo kanskje litt ung til å se den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå