Gå til innhold

Spille av dvd på Nintendo wii?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg eier nå en playstation 2 som jeg tenkte å bytte ut mot en nintendo wii (weeeee :D)

Men går det an å spille av dvd filmer på wii'en? Eller må jeg kjøpe dvdspiller i tillegg?

Takker for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går an å spille av DVD'er på Wii'en, ja!:D

Skrevet

må man ikke hacke den for at det skal være mulig?

Skrevet

Det går ikke an, nei. Kanskje man kan hacke den for å få det til, men sånn den kommer når man kjøper den går det ikke.

Skrevet

What? Det visste jeg ikke:o

Men så har jeg egentlig ikke peiling, husker bare at x'n min pleide å se dvd på wiien sin.

Skrevet

Hacke den?

Der datt jeg av :P

Skrevet

Så vidt jeg vet så er det kun små dvd-plater som går på wii og da er det fysisk umulig. Akkurat som på game cube. Men på ps3 går det. Den tar også blu-ray

Skrevet (endret)

Det går ikke an å spille dvd'er på en original Wii-konsoll. Det går an dersom du modifiserer/chipper den. Men det sliter på laseren og drevet, fordi spill leses på en annen måte enn filmer. Så det er ikke å anbefale.

Så vidt jeg vet så er det kun små dvd-plater som går på wii og da er det fysisk umulig. Akkurat som på game cube. Men på ps3 går det. Den tar også blu-ray

Det er kun Gamecube som bruker små disker til spillene, på Wii har de gått over til vanlige DVD-plater.

Endret av ladyluna

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...