Gjest Nytt Skrevet 8. september 2010 #1 Skrevet 8. september 2010 Hei hei På mandag opererte jeg inn silikon, 350 g i hvert bryst. (Fra før hadde jeg ca 75 B i størrelse) Dette gjorde jeg på sørlandsparken plastikkirurgi, og er kjempefornøyd med behandlingen jeg fikk, og den hjelpsomme legen:) Narkosen er ikke noe å grue seg til. Det er den beste høneblunden jeg har hatt. Jeg følte meg full, fikk latterkrampe, for så å sovne, fortalte sykepleieren til meg etterpå Jeg var der 1 time etter operasjonen før jeg ble kjørt hjem av kjæresten min. Jeg var ekstremt lemster 1. dagen. Måtte ha hjelp for å reise meg opp av stolen, ble fulgt til badet osv. Det beste er å sove i en stressless, eller i en sofra med masse puter i ryggen slik at man sitter oppe. Dag nr 2 måtte jeg også ha hjelp til å reise meg opp. Men siden jeg har en så hjelpsom og snill kjæreste så er ikke det noe problem. (Han har laget mat til meg også disse dagene.. Hmm, han som har sagt i 2 år at han ikke kan lage middag...? ) I dag er det dag nr 3. Jeg har kjørt bil. Men det var faktisk litt hardt, pga er enda litt støl. Men i dag trengte jeg ikke hjelp for å reise meg osv. Jeg har lite smerter også heldigvis. Brystene mine ser spisse ut og sitter høyt oppe.. Håper de senker seg etterhvert.. Har dere erfaringer med at brystene ser så spisse ut rett etter opersajonen? Det er vel normalt..? Ser også ut som det ene brystet er litt høyere opp enn det andre.. :/ Setter pris på å lese andres erfaringer om alt som har med silikon å gjøre
Avalon Skrevet 8. september 2010 #2 Skrevet 8. september 2010 Det er helt normalt at de er spisse, de faller ned etterhvert Vil heller anbefale deg å gå på dagboken CeeCee's hemmelige verden, enn her..
Gjest redstar Skrevet 8. september 2010 #4 Skrevet 8. september 2010 Vet det kan ta opp til 6mnd før dem ser "bra" ut, eller slik dem skal være, så du må nok ta tiden til hjelp:) Lykke til:)
Euphoria Skrevet 8. september 2010 #5 Skrevet 8. september 2010 Gratulerer! La du over eller under muskelen? Anatomiske innlegg? Det er helt vanlig at de sitter høyt og ikke helt parallellt rett etter operasjonen, så det er ingen ting å bekymre seg over. Hvilken BH str har du nå?
Euphoria Skrevet 8. september 2010 #6 Skrevet 8. september 2010 Euphoria: Hvor fikk du navnet fra? (kallenavnet Euphoria) Euphoria betyr eufori, som er en sterk lykkefølelse, opprømthet, lykkerus. Det er både en sang og en parfyme som heter det, jeg tok det fordi jeg elsker å løpe, og da kommer man inn i en euforisk lykkefølelse (ofte kalt runner´s high). Det er det beste jeg vet Dessverre hører ikke løping og silikonpupper så veldig godt sammen er jeg redd...
Avalon Skrevet 8. september 2010 #7 Skrevet 8. september 2010 (endret) Euphoria betyr eufori, som er en sterk lykkefølelse, opprømthet, lykkerus. Det er både en sang og en parfyme som heter det, jeg tok det fordi jeg elsker å løpe, og da kommer man inn i en euforisk lykkefølelse (ofte kalt runner´s high). Det er det beste jeg vet Dessverre hører ikke løping og silikonpupper så veldig godt sammen er jeg redd... Oo Silikon er da ikke et hinder for løping eller annen trening.. Det finnes ingen fysiologisk grunn som sier at når du legger silikon i brystene så slutter beina og resten av kroppen å fungere.. Endret 8. september 2010 av Avalon
Gjest nytt Skrevet 9. september 2010 #8 Skrevet 9. september 2010 Det er helt normalt at de er spisse, de faller ned etterhvert Vil heller anbefale deg å gå på dagboken CeeCee's hemmelige verden, enn her.. hvor finner jeg den?
Gjest nytt Skrevet 9. september 2010 #9 Skrevet 9. september 2010 Gratulerer! La du over eller under muskelen? Anatomiske innlegg? Det er helt vanlig at de sitter høyt og ikke helt parallellt rett etter operasjonen, så det er ingen ting å bekymre seg over. Hvilken BH str har du nå? La den over muskelen. Vet ikke, tror det er en D. Jeg har ikke fått målt enda. Må jo gå med sportsbh en i 5-6 uker.. De første 2 ukene må jeg ha den på døgnet rundt.. Gleder meg til å kunne bruke en fin BH en kveld..
AnonymBruker Skrevet 9. september 2010 #10 Skrevet 9. september 2010 Oo Silikon er da ikke et hinder for løping eller annen trening.. Det finnes ingen fysiologisk grunn som sier at når du legger silikon i brystene så slutter beina og resten av kroppen å fungere.. Jeg vet faktisk om flere som ikke klarer å jogge med silikonpupper. Det føles for tungt og ubehagelig!!
Gjest nytt Skrevet 9. september 2010 #11 Skrevet 9. september 2010 Noen som vet om en bra sportsbh som ikke er så "spiss" som heller gir litt form? Kjekt å ha når man skal pynte seg, slik at de ikke ser ut som to pyramider som stikker ut av t-skjorta..
up! Skrevet 9. september 2010 #12 Skrevet 9. september 2010 Shock Absorber Push. Selv sverger jeg til Shock Absorber Plunge, den gir også form, men har ikke innlegg som som push'en har. Blir liksom ikke helt skvis som det blir med andre sports bh'er.
Gjest nytt Skrevet 9. september 2010 #13 Skrevet 9. september 2010 Shock Absorber Push. Selv sverger jeg til Shock Absorber Plunge, den gir også form, men har ikke innlegg som som push'en har. Blir liksom ikke helt skvis som det blir med andre sports bh'er. hvor får man kjøpt disse?
AnonymBruker Skrevet 9. september 2010 #14 Skrevet 9. september 2010 Euphoria betyr eufori, som er en sterk lykkefølelse, opprømthet, lykkerus. Det er både en sang og en parfyme som heter det, jeg tok det fordi jeg elsker å løpe, og da kommer man inn i en euforisk lykkefølelse (ofte kalt runner´s high). Det er det beste jeg vet Dessverre hører ikke løping og silikonpupper så veldig godt sammen er jeg redd... Hva vet du om det? jeg har silikon og har ingen problemer med å løpe
Euphoria Skrevet 9. september 2010 #15 Skrevet 9. september 2010 Jeg har ingen erfaring med løping og silikonpupper, så hvis de som har lagt inn silikon sier det går greit, så tror jeg gjerne på det! Det eneste jeg vet er at løping er veldig behagelig med mine A-cup bryster. Jeg antar et par F-cup bryster muligens ville vært problematiske å ha med seg på løpetur. Men de fleste med silikon ligger vel et sted i mellom disse. Godt å høre at det ikke bør være et hinder!
up! Skrevet 9. september 2010 #16 Skrevet 9. september 2010 hvor får man kjøpt disse? Löplabbet har Når det kommer til sportsbh'er synes jeg den på Majorstua er bedre, mens når det kommer til sko liker jeg bedre den på Grensen. Tror ikke de har Push'en på Grensen.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2010 #17 Skrevet 9. september 2010 Shock Absorber Push. Selv sverger jeg til Shock Absorber Plunge, den gir også form, men har ikke innlegg som som push'en har. Blir liksom ikke helt skvis som det blir med andre sports bh'er. Tror kanskje du mener Shock Absorber Pump. Den gir en liten push-up.
ninuska_ Skrevet 9. september 2010 #18 Skrevet 9. september 2010 (endret) Tråden er ryddet iht KGs regler. ninuska_, mod Endret 9. september 2010 av ninuska_
AnonymBruker Skrevet 9. september 2010 #19 Skrevet 9. september 2010 Jeg vet faktisk om flere som ikke klarer å jogge med silikonpupper. Det føles for tungt og ubehagelig!! Samme som når man har store pupper som er naturlige og det. Det blir tungt og vondt, og kan lett merke det ved å bli sliten av å "holde seg oppe".
ninuska_ Skrevet 9. september 2010 #20 Skrevet 9. september 2010 (endret) Tråden har blitt delt. Spørsmål angående moderering finnes her. ninuska_, mod Endret 9. september 2010 av ninuska_
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå