Komodo Skrevet 19. september 2010 Forfatter #21 Del Skrevet 19. september 2010 Det ble ingen joggerunde på meg i dag. Jeg var på fest i går, og i dag er jeg "syk". Har stort sett holdt meg på sofaen - i liggende stilling! Er allikevel godt fornøyd med ukas trening, og forsåvidt matinntak (med unntak av hundrevis av kalorier på vin, drinker og snacks i går da, hehe). Neste uke blir også en travel en, så nå må jeg komme over denne joggeangsten. Det hadde vært veldig hendig å kunne løsrive seg litt fra de oppsatte gruppetimene på treningssenteret. Jeg skal løpe saaaaaaaakte! Jeg prøver forresten å finne litt joggemusikk, men tydeligvis ikke så lett for oss som ikke hører på trance/electronica eller metal. Noen som har gode forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Komodo Skrevet 24. september 2010 Forfatter #22 Del Skrevet 24. september 2010 Dette har vært en laber uke på treningsfronten. Jeg kom meg på en styrketime på tirsdag, men ellers har jeg vært busy med alt mulig annet. I dag reiser jeg avgårde for å dra i bryllup, så antar denne helgen ikke blir den aller sunneste heller. Håper alle får en herlig helg, jeg skal ta meg en dagbokrunde når jeg kommer hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå