Gjest hannah Skrevet 8. september 2010 #1 Skrevet 8. september 2010 Jeg er en jente på 30+ som aldri har kunnet ta på meg selv... Jeg går rundt å er kåt 24/7 og er singel:P Jeg er alenemor med 2 små og har sitt å styre med.. Men det å fingre meg selv eller bare nyte kroppen min er noen jeg ikke får til.. ( må vel si at jeg er litt overvektig så jeg kommer liksom ikke helt til med fingrene:p så jeg kjøpre en av de mest omtalte dildoene.) Men jeg får ikke til å få orgasme av meg selv:/ Så lenge jeg får hjelp kommer jeg .... Men aldri alene:/ Jeg får orgasmer alene i dusjen, men jeg vil lære meg å bare nyte meg selv i sengen og på sofaen..o.s.v Noen som kan gi meg noen råd?
AnonymBruker Skrevet 8. september 2010 #2 Skrevet 8. september 2010 Det er ikke uvanlig å ikke klare å få orgasme av penetrering, enten ekte saker eller dildo. Veldig mange kvinner trenger stimulering av klitoris for å få orgasme. Har du prøvd det? Bruk glidemiddel eller olje og ta forsiktig på den i starten og kjenn etter hva som er godt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå