Gå til innhold

Hjelp meg med magen min..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 20 år veier ca 55-60kg og er ca 168cm høy.

Jeg bruker str 34-36 i klær.

Jeg sier på ingen måte at jeg er tykk (så ingen misforstår), men jeg har fått en skikkelig pølse rundt magen. Jeg kan derfor aldri ha på stramme topper lenger, og hvis jeg har et par stramme bukser/tights må jeg en overdel som er løstsittende over for at ikke denne "pølsa" skal synes.

Derfor vil jeg gjerne høre noen tips om hvordan jeg på best mulig måte kan gå ned mest rundt magen? Jeg VET at det ikke går an å punktslanke (uheldigvis). Men om det på en eller annen måte går an å gå ned mer eller mer effektivt rundt magen enn resten av kroppen? Som dere sikkert forstår er jeg ikke veldig interessert i å slanke meg noe større, vil jo ikke være syltynn heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sliter med samme problemet selv! jeg har ikke gått uten genser sammen med andre på fem år. skjemmes sånn over flesket på hoftene :( slanker jeg meg, forsvinner bare puppene, og beina blir alt for synelige på brystet.

rockering skal jeg jammen meg prøve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som du sier selv så kan man ikke punktslanke, så hvis du vil miste fettet på magen, så må du trene kardio og gå ned i vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde samme problemet. Det som hjalp for meg var å legge om kostholdet til mer proteiner og langsomme karbohydrater og trene hard styrketrening og kondisjon 3-5 dager i uka. Ikke en easy fix, men funket veldig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle sammen :)

Ja, vet jo at det ikke går og punktslanke.. Men jeg tenkte liksom hvisomatter - dersomatter;) Hehe.. Huff, vil jo liksom ikke slanke meg..

Hva tror dere om å trene Zumba? Vil det hjelpe magen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zumba er en super treningsform - veldig gøy, veldig slitsomt, og veldig effektivt!:) Man bruker en hel masse muskler, tilgomed muskler man ikke visste man hadde, og i tillegg hjelper det og på konidsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med det her jeg også! Fryktelig! Magen bare henger over buksekanten når jeg sitter. Jeg er ikke sånn kjempe aktiv, men trener ca to ganger i uka i ca to timer. Da går det for det meste i jogging og løping. Har fått ordentlige magesmerter etter øvelser som går på magemusklene, så vil helst unngå det. Er det noen andre måter og få vekk den fæle magen på? Når jeg sier magesmerter, er det sånne smerter som setter seg fast rett under navelen og blir værende i flere timer. Smertefullt, kan ikke gjøre noen ting! Havnet på sykehus og legevakt et par ganger av dette.

Noen som har noen råd å komme med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...