Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Installerte alt på pc'en på nytt her for en uke siden, og siden da har mousepaden min oppført seg ganske snålt. Det er sånn at hvis jeg driver og surfer og skal klikke på en link, så må jeg først klikke et annet sted på siden før jeg får opp "hånda" som sier at pc'en forstår at her er det en link.

Vet ikke om det gir noen mening jeg altså, men det er bare å spørre hvis det er uklart.

Det jeg lurer på er da hva jeg kan gjøre for å fikse dette, går det an å laste ned driver? (er det jeg pleier å gjøre når noe ikke funker :sjenert: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du kjørt cd som evt fulgte med til pc? Har du kjørt windows update?

Skrevet

Har ikke kjørt cd som fulgte med nei, hvilken cd i så fall? Har lastet ned drivere fra sidene til dell. Windows update er på automatisk update såvidt jeg vet.

Skrevet

Eventuell driver-cd du fikk med når du kjøpte maskinen din.

Hadde sjekket om det kan fikses via kontrollpanel på instillinger der først,kanskje det er noe delay? her en en grei link

Skrevet

Er det ikke like greit å laste ned drivere fra nett?

Skrevet

ja er da greit det også :) jeg pleier vanligvis å gjøre det,men jeg vet ikke dell har noen egne drivere til mousepadinstillinger, og tenkte at i tilfelle var det vel på cd du kanskje fikk med at det kanskje var noe der.

Beklager for tipsene .

Skrevet (endret)

Trenger da ikke beklage. Lastet ned driver, restartet men er fremdeles feil :klø:

Endret av Hinata

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...