Gå til innhold

høyde på menn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor viktig er høyde på en mann ved valg av kjæreste/sexpartner? en lav mann selv ( 170 ) og sliter med å sjekke damer grunnet tanken på dette. hører jo en del gnål om det, litt delte meninger,men prøver å finne frem til en nogenlunde fasit. hva tenker dere om en lav mann sjekker dere opp, og når merker JEG at hun avviser pga høyden MAH kan slutte å kaste bort mer tid grunnet for lav høyde PUNKTUM.

håper på svar:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonym239
Skrevet

Hei, jeg er en gutt på 175 cm. Jeg har merket meg det at en del jenter bryr seg veldig med dette. Men jeg har egentlig ikke hatt noen problemer med å skjekke jenter/damer. Jeg har faktisk en del ganger blitt skjekket opp av damer som både var like høy som meg og damer som har vært høyere enn meg. Da er det snakk om kanskje 3-5 cm. Jeg vet siden jeg også er litt kortvokst at markedet begrenses en del, men det er jo en god del kortvokste jenter da.

Skrevet

Det er ganske viktig med tanke på hva jeg tiltrekkes av sånn rent utseendemessig. Lavere enn meg er uaktuelt uansett, da ville jeg rett og slett ikke følt meg veldig kvinnelig, men jeg har vært sammen med en som bare var et par cm høyere (jeg er 168 cm). Gikk ikke så mye med høye hæler i den perioden, men det var ikke noe stort problem. Var ikke derfor det ble slutt, for å si det sånn. Synes ikke 170 cm er ekstremt lavt for en mann, selv om det er litt under normalen.

I fylla er det lett å bli ukritisk, så en grei måte er jo å forsøke å treffe noen i edru tilstand. Da er det lettere å avvise, for ikke å snakke om merke at man blir avvist (les: skjønne når man skal gi opp). Tenker ikke noe spesielt når en lav mann forsøker å sjekke meg opp, det er liksom bare noe jeg føler ikke klikker helt, akkurat som om det ville vært om mannen var for høy, for tykk, for tynn, for pipete stemme, osv. Det er en del damer mellom 155 og 165 cm, så du har jo fortsatt sjansen til å være høy mann for noen ;)

Skrevet

Jeg er jo en jente på 1,60. Høyden spiller egentlig ikke noe rolle for meg. Jeg er jo relativt lav selv, så sålenge mannen er høyere enn meg, noe som ofte er tilfellet, så er jeg fornøyd. Normalt sett foretrekker jeg gutter som er 170-180 høy. Høye gutter er ikke såå tiltrekkende syns jeg. hehe :) så jeg er litt omvendt av "kvinner flest"! Drømmemannen min er jo trossalt 1,60 :) Og jeg syns det er sykt praktisk at han er like lav som meg! hehe :D

Skrevet

Jeg vet det er overfladisk, men jeg vil helst at han skal være høyere enn meg. Nå er jeg såpass lav (160 cm) at det ikke begrenser mulighetene mine noe særlig, siden jeg aldri har møtt en fyr som er lavere enn meg, men derfor har jeg ikke vurdert "hva om han er lavere enn meg"-problemstillingen heller.

Gjest Raindrops
Skrevet

For meg er høyde veldig viktig, siden jeg er nesten 180 selv. Jeg blir rett og slett ikke tiltrukket av gutter som er lavere enn meg.

Skrevet

Høyde og status er nok viktigere for kvinner en hva de liker og innrømme

Skrevet

Jeg er selv sånn ca. 174cm, og har alltid følt meg høy for å være jente. Første kjæresten min var rundt 170cm, og jeg haaatet det. Følte meg så mye mindre feminin, så da det ble slutt (høyden var ikke grunnen til bruddet altså) sverget jeg at jeg skulle prøve å finne meg en på minst 180cm. Og i min tid har jeg truffet mange mannfolk av forskjellig høyde, og det er vel egentlig ikke noe man tenker over før det blir et "problem". Kjæresten som jeg har nå er 175cm faktisk, og i begynnelsen plagde det meg litt, jeg prøvde å "synke litt ned" osv når vi gikk side om side :P Men nå liker jeg at vi er like høye, synes det er fint å kunne stå og se han rett i øynene :)

At du er 170cm er absolutt ingen krise, det er jo maaaange jenter som er lavere enn det. Og jeg kjenner flere par hvor jenta er høyere enn gutten, så jeg tror det kommer an på hva hver enkelt er komfortabel med. Skjønner at det med sjekking kan bli litt vanskelig av og til, da jenter flest kanskje har lyst til å være den lave i et forhold, men i bunn og grunn tror jeg slike preferanse forsvinner litt når man blir kjent med personen :)

Gjest Raindrops
Skrevet

Det har ingenting med status å gjøre. Hadde jeg vært 160 hadde jeg selvfølgelig ikke krevd at fyren var 180. Men jeg foretrekker helt klart at de er høyere enn meg.

Skrevet

Høyde og status er nok viktigere for kvinner en hva de liker og innrømme

Har ingen problemer med å innrømme hva som er viktig for meg, men høyde teller mye mer enn status. Aldri vært så opptatt av status, egentlig. Bortsett fra sivilstatus, da, hehe.

Skrevet

kommer da helt ann på gutten :) men :) et veldig lite men :) greit og være lavere enn gutten :sjenert:

Skrevet

Tidligere var jeg veldig bestemt på at gutten skulle være høyere enn meg. Men når jeg tenker meg om nå så har de siste jeg har vært tiltrukket av vært litt lavere enn meg. Så for meg spiller det nok ingen rolle. :)

Skrevet

Jeg er 176 og har alltid likt høye menn, samboeren min er 187, han kunne godt vært enda høyere. Når jeg bruker høye hæler er vi like høye. Føler meg feminin sammen med høye litt kraftige menn, kunne aldri vært sammen med en som var lavere enn meg...

Skrevet

Jeg liker høye menn, de litt lavere blir også satt pris på.

Skrevet

Jeg er 176 og har alltid likt høye menn, samboeren min er 187, han kunne godt vært enda høyere. Når jeg bruker høye hæler er vi like høye. Føler meg feminin sammen med høye litt kraftige menn, kunne aldri vært sammen med en som var lavere enn meg...

Vi får se om du er like overfladisk den dagen du eser ut etter å ha født en skrikerunge.

Skrevet

At en høy kvinne vil ha en høy mann kan man da vel ikke si noe på?

Gjest Helene_Mari
Skrevet

Jeg er 162 og foretrekker mer høye menn over 180, gjerne 190

Skrevet

Hvor viktig er høyde på en mann ved valg av kjæreste/sexpartner? en lav mann selv ( 170 ) og sliter med å sjekke damer grunnet tanken på dette. hører jo en del gnål om det, litt delte meninger,men prøver å finne frem til en nogenlunde fasit. hva tenker dere om en lav mann sjekker dere opp, og når merker JEG at hun avviser pga høyden MAH kan slutte å kaste bort mer tid grunnet for lav høyde PUNKTUM.

håper på svar:)

Om ein lav mann hadde prøvd å sjekke meg opp hadde han fått avslag på samme måten som ein høg mann, eg er nemlig opptatt :natti:

Men ja, eg foretrekker mannfolk som er høgere enn meg.. Er 170cm, så 175-190 er passende.

Skrevet

Vi får se om du er like overfladisk den dagen du eser ut etter å ha født en skrikerunge.

Jævla anonyme feige nek! Har født en unge og veier nå 65, har aldri eset ut selv ikke da jeg var gravid! Hvis jeg er overfladisk for å ha preferanser så er vi det alle! Er ikke sammen med noen hvis en ikke er tiltrukket av dem, høyde har for mange med tiltrekning på det motsatte kjønn å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...