Gå til innhold

zumba eller afromoves


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

var innom en arfomoves treningstime en gang. hjelpe meg det går jo såå fort at en som ny klarer ikke motiveres akurat. men hvordan klarer de den der rikkinga på rompa??

hadde ikke sjang og det var ikke bare meg som slet med d

er det like vanskelig med den zumba dansen?

er den veldi effektiv? er den letter å lære? er den lik eller er det forskjellige øvelser innen zumbaen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke prøvd afrodans, men har sett litt på, og synes det ser vanskeligere ut enn Zumba. Men alt er vanskelig i begynnelsen, vet du. :) Har vært på zumba tre ganger, og det går fremdeles litt fort i svingene, men det begynner å komme seg. Rumperisting er det i Zumba også, og jeg føler meg som en idiot hver gang jeg forsøker. :sjenert: Men alt i alt er ikke Zumba veldig vanskelig. Også er det jo så gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den type trening må man nesten prøve et par ganger før man gir opp. Gi det et par sjanser til, så får du sikkert dreisen på det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes afromoves er lettere enn zumba... Lettere å følge med på stegene og dermed får jeg bedre treningseffekt. Zumbaen går jo i et helsikkes tempo mange ganger :gjeiper: Men gøy er det jo likevel da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil si Zumba. Prøvd begge deler. Syntes Zumba er kjempegøy og mer variert. Jeg blir alltid dassvåt av svette. Tar jo helt av!! :):)

Men kommer litt an på instruktøren også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Afromoves er utrolig gøy! Går alltid ut fra timen med et smil om munnen :)

Det kan være lurt å få med seg når de starter opp me nytt program(byttes ofte ut etter noen uker), og henge seg på fra begynnelsen - da er det lettere å få med seg alt og ingen av de andre kan dansen heller :) Og husk - det er alltid lettere første gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...