Gå til innhold

Brystsmerter og kortpustet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har den siste måneden slitt med brystsmerter og å være tungpustet. Vokner som regel opp uten, men dukker opp i løpet av dagen. Forverrer seg i situasjoner hvor jeg stresser (skal lite til før smertene dukker opp) og hvor jeg leser om brystsmerter, og er redd det faktisk feiler meg noe alvorlig (mest psykisk).

Jeg er inne i en tung periode akkurat nå, hvor jeg endelig har bestemt meg for å ta tak i spiseforstyrrelse-problemet jeg sliter med. Var hos legen i forrige uke, og fikk henvisning til psykolog pga. spiseforstyrrelsen, men han fokuserte ikke så mye på brystsmertene, selv om må innrømme det er de som plager meg mest akkurat nå.

Jeg er redd for at dette er angst... Et familiemedlem har fått diagnosen for noen måneder siden, og jeg er redd for å ha det samme. Brystsmerter er jo et klart symptom.

Er det noen som har opplevd å hatt brystsmerer og følt kortpusthet i perioder av livet som har vært litt vanskelig psykisk (tenker ikke på angst)?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Du bør kanskje oppsøke en annen lege, og høre hans mening? Brystsmerter bør man ikke spøke med. Likevel kan det godt være de kan bli psykiske fordi du engster deg sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...