AnonymBruker Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 Jeg skal en tur til England om et par uker og har veldig lyst til å kjøpe meg en iPad da. Det jeg lurer på, og dette er kanskje et dumt spørsmål, er om når det kommer støtte for norsk tastatur i november en gang (om jeg forsto riktig), kan jeg da installere dette på den iPaden jeg kjøper i England, eller vil dette tastaturet kun fungere på iPader som er kjøpt i Norge etter at denne oppdateringen har kommet? For i så tilfelle er det jo bedre å vente på den norske varianten. Men jeg er så utålmodig
Henkie Skrevet 8. september 2010 #3 Skrevet 8. september 2010 Jeg skal en tur til England om et par uker og har veldig lyst til å kjøpe meg en iPad da. Det jeg lurer på, og dette er kanskje et dumt spørsmål, er om når det kommer støtte for norsk tastatur i november en gang (om jeg forsto riktig), kan jeg da installere dette på den iPaden jeg kjøper i England, eller vil dette tastaturet kun fungere på iPader som er kjøpt i Norge etter at denne oppdateringen har kommet? For i så tilfelle er det jo bedre å vente på den norske varianten. Men jeg er så utålmodig Tror helt sikkert det vil funke på ipad fra england. Det har ihvertfall alltid gjort det på andre Apple produkter oppgjennom tidene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå