Xtra_lilje Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 Pokker; ser ut for at jeg har blitt smittet av min samboers forkjølelse Sitter på jobben og skal på jobbreise utenlands i morgen tidlig, borte en uke. Lange krevende dager hvor jeg er en nøkkelperson hva gjør jeg nå da?? Holde meg inne og i ro i kveld og satse på at det er ok til i morgen?
Gjest komplisert Skrevet 6. september 2010 #2 Skrevet 6. september 2010 Pokker; ser ut for at jeg har blitt smittet av min samboers forkjølelse Sitter på jobben og skal på jobbreise utenlands i morgen tidlig, borte en uke. Lange krevende dager hvor jeg er en nøkkelperson hva gjør jeg nå da?? Holde meg inne og i ro i kveld og satse på at det er ok til i morgen? Spis fisk og få i deg C-vitaminer, varm drikke (urte te, varm solbær saft etc) God bedring
Sweetpea25 Skrevet 6. september 2010 #3 Skrevet 6. september 2010 Hiv innpå med et par paracet. Drikk varm te eller buljong. Kle deg godt og slapp av resten av dagen. God bedring!
Gjest Spinell Skrevet 6. september 2010 #4 Skrevet 6. september 2010 Ta C-vitaminoverdose og legg deg samtidig som Dagsrevyen begynner. Prøv å sove det av deg. God bedring!!
AnonymBruker Skrevet 6. september 2010 #5 Skrevet 6. september 2010 Spis fisk Når man er syk har man kanskje ikke lyst på fisk...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå