Gå til innhold

Angst for det overnaturlige

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har et ganske stort problem... og det gjelder angst for det overnaturlige.

Jeg kan begynne å grine bare jeg snakker om det, får spasmer og grøsninger og hele pakka.

Hvordan kan jeg komme meg ut av det her? Jeg har alltid hatt en viss interesse for alt overnaturlig, men jeg er også veldig veldig redd for det... Mest av alt det. Så, det har blitt endel våkne netter oppigjennom årene. Nå har jeg nettopp funnet ut at mitt nye hjem har vært sted for endel selvmord for et par hundre år siden... Og jeg er dritredd! Jeg synes det er ille nok å være alene hjemme, men alene hjemme på en hjemsøkt plass?!

Folk kan le av det her altså, men det er egentlig ikke gøy i det hele tatt... Jeg har slitt med slike ting siden barnehagen, og det vil ikke gi seg.

Kan en psykolog hjelpe? Jeg kan jo ikke få noen til å lure meg... uff.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg har et ganske stort problem... og det gjelder angst for det overnaturlige.

Jeg kan begynne å grine bare jeg snakker om det, får spasmer og grøsninger og hele pakka.

Hvordan kan jeg komme meg ut av det her? Jeg har alltid hatt en viss interesse for alt overnaturlig, men jeg er også veldig veldig redd for det... Mest av alt det. Så, det har blitt endel våkne netter oppigjennom årene. Nå har jeg nettopp funnet ut at mitt nye hjem har vært sted for endel selvmord for et par hundre år siden... Og jeg er dritredd! Jeg synes det er ille nok å være alene hjemme, men alene hjemme på en hjemsøkt plass?!

Folk kan le av det her altså, men det er egentlig ikke gøy i det hele tatt... Jeg har slitt med slike ting siden barnehagen, og det vil ikke gi seg.

Kan en psykolog hjelpe? Jeg kan jo ikke få noen til å lure meg... uff.

sett ord på HVA du er redd for

er det spøkelser? Det finnes ikke

men sjeler som vandrer tror jeg på da jeg har sett mange av dem.Både mennesker og dyr.

Har du "møtt" en sjel? Og hvorfor er du så redd de som ikke kan gjøre deg noe,bortsett fra nettopp : Skremme deg. Din egen hjerne her som lager mer krøll enn hva en sjel som har vandret kan.

Prøv om du klarer å sette ord på ting og finn ut hva ordene gjør med deg. Mange blir redde av ordet spøkelser,så kjenn litt på det.Analyser deg selv og dine tanker/ord.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...