AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #1 Skrevet 5. september 2010 Jeg holdt på å utsette mensen med p-piller, da jeg en onsdag glemte å ta pillen. Lørdagen samme uken fikk jeg mensen, og det er 1 uke siden nå og jeg har fortsatt mensen. Skal ikke den gå vekk når jeg fortsetter på de vanlige pillene og ikke "sukker" pillene? Jeg skulle egenlitg hatt mensen neste uke, men nå tenkte jeg å hoppe over de sukkerpillene som gjør at jeg får mensen, siden jeg nettopp har hatt over en uke med mensen. Er det lurt? Eller er det noe som har skjedd? :/ -Fortvilt jente 18.
Gjest heijhei Skrevet 5. september 2010 #2 Skrevet 5. september 2010 Jeg brukte før mercilon28, selvfølgelig greide jeg å glemme en p-pille ca en uke før jeg skulle begynne med sukkerpillene. Det som skjedde var at jeg fortsatt hadde mensen da jeg skulle begynne på sukkerpillene. Jeg tenkte kanskje det hjalp å "hoppe over" mensen og tok den aktive pillen. Mensen ga seg fortsatt ikke før det hadde gått en uke ;o Det er helt normalt å få mensen etter glemt pille. Hvor lenge du får mensen kan variere, spørs litt på hvor vant kroppen din er til pillene, hvor lenge det er siden du startet med de osv :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå