AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #1 Skrevet 5. september 2010 Jeg har røde kjønnshår. Syns det er helt grusomt og barberer meg. Kunne tenkt meg litt hår igjen, men da vil jeg farge det. Er det noen som har gjort det her? Hva slags farge kan jeg bruke?
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2010 #2 Skrevet 5. september 2010 o_O er du seriøs?? Rødt hår er da noe av det fineste som finnes! Hvorfor vil du farge det?
AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #3 Skrevet 5. september 2010 o_O er du seriøs?? Rødt hår er da noe av det fineste som finnes! Hvorfor vil du farge det? Du ser det er snakk om kjønnshår? Svart eller brunt kanskje?
Gjest Henna Skrevet 5. september 2010 #4 Skrevet 5. september 2010 Jeg har brukt hennafarge noen ganger. Veldig mildt, helt naturlig og billig. Koster femten kroner på asiasjapper, holder leeenge. Du kan jo prøve!
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2010 #5 Skrevet 5. september 2010 Du ser det er snakk om kjønnshår? Svart eller brunt kanskje? Ja, for all del, rødt hår på hodet er da også kjempefint. haha Men ja, jeg siktet til kjønnshår ja.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #6 Skrevet 5. september 2010 o_O er du seriøs?? Rødt hår er da noe av det fineste som finnes! Hvorfor vil du farge det? Jeg skrev jo at jeg syns det er stygt. Derfor vil jeg farge det.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #7 Skrevet 5. september 2010 Jeg har brukt hennafarge noen ganger. Veldig mildt, helt naturlig og billig. Koster femten kroner på asiasjapper, holder leeenge. Du kan jo prøve! Det skal jeg prøve. Takk skal du ha
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2010 #8 Skrevet 5. september 2010 Jeg skrev jo at jeg syns det er stygt. Derfor vil jeg farge det. Men det er ikke det... Uansett, det er du som skal føle deg tilfreds med din egen kropp. Men altså, rødt hår er fint...
AnonymBruker Skrevet 6. september 2010 #9 Skrevet 6. september 2010 Men det er ikke det... Uansett, det er du som skal føle deg tilfreds med din egen kropp. Men altså, rødt hår er fint... Joda, jeg syns det kan være veldig fint på hodet. Mange som kler det godt, men syns ikke det passer der nede...... Selv er jeg helt lys og skjønner ikke hvorfor det ikke er det der også. Blir litt kræsj.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2010 #10 Skrevet 6. september 2010 Har vel hørt at en skal være ytterst forsiktig med å farge på "sensitive plasser". Kan bli problemer ut av slikt, og da blir du rødere enn du noen sinne har vært før. Bare et tips.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2010 #12 Skrevet 6. september 2010 Denne skulle vel heller ha ligget på kropp og helse-plassen?
Inx Skrevet 6. september 2010 #13 Skrevet 6. september 2010 Har hatt en dame som var rødhåret, lys hud og fregner .. hun hadde rødt kjønnshår også. Jeg synes det var skikkelig sexy.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2010 #14 Skrevet 6. september 2010 Denne skulle vel heller ha ligget på kropp og helse-plassen? Hvorfor det? Det har mye med min seksualitet å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2010 #15 Skrevet 6. september 2010 Ikke gidd å farge det, er mitt råd. Jeg skjønner ikke hvorfor ikke. Folk farger jo stadig håret på hodet, så hvorfor ikke der og. Er man forsiktig og bruker riktig fargestoff, så burde det gå bra. Det var derfor jeg spurte her om noen visste et middel som er bra til sånt.
Mann_30 Skrevet 6. september 2010 #16 Skrevet 6. september 2010 Rødt kjønnshår, jaggu.. jeg har aldri ligget med noen som hadde det. Det hørtes kjempespennende ut, for å være helt ærlig :D
Miss Undercover Skrevet 6. september 2010 #17 Skrevet 6. september 2010 Det er stor forskjell på å farge håret på hodet og på kjønnshåret! Hårfarge inneholder kjmikalier og bør vel igrunnen holdes langt unna slimhinner og den ømfintlige huden i underlivet? Jeg tenker t du kanskje har blåst dette ut av proposjoner fullstendig - tenker at enhver mann vil synes at rødt hår der nede er like fint som enhver annen farge.
Tøysejenta Skrevet 6. september 2010 #19 Skrevet 6. september 2010 Typen min har rødt hår, og jeg synes det er utrolig sexy! Liker det mye bedre enn mørke hår. Once you go black, you want the old back... Elns Så klart, plager det deg slik at du får dårlig selvtillit av det, så gjør det du trenger for å føle deg bra. Men jeg personlig mener det er dritsexy, og synes du burde ha det sånn som det er
AnonymBruker Skrevet 6. september 2010 #20 Skrevet 6. september 2010 Det er stor forskjell på å farge håret på hodet og på kjønnshåret! Hårfarge inneholder kjmikalier og bør vel igrunnen holdes langt unna slimhinner og den ømfintlige huden i underlivet? Jeg tenker t du kanskje har blåst dette ut av proposjoner fullstendig - tenker at enhver mann vil synes at rødt hår der nede er like fint som enhver annen farge. Tror ikke det kjemikalier i hennafarge. Mener det var en salong i Oslo som drev med intimfrisering og farging. Noe som har hørt om det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå