Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Dette synes jeg har utviklet seg til en merkelig farse allerede. Til tross for at BB ennå ikke har kommet skikkelig i gang. Med med de to nye deltagerne som kom inn i går har årets BB 2002 intet mindre enn fem (5) blonde bimboer.

Og jeg som trodde at noe av vitsen var og sette sammen forskjellige mennesker. Men er er det visst mer sex som er tanken bak det hele.

Jeg er skuffet!

Milla 12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må innrømme at jeg så på reprisen av åpningsshowet i går (i smug icon_wink.gif). Jeg er helt matt av hva enkelte deltakere kan prestere å uttale...

Er også tilbøyelig til å være enig med Milla i at det er mye lagt opp til flørting og sex. Veldig høy "dum & deilig" faktor..

Jeg får helt angst av deltakernes tro på sin egen fortreffelighet og "kjendisstatus"...

INGEN hadde fått meg til å delta om jeg så var garantert 1mill.12

Gjest sexysadie
Skrevet

Fatter fanden ikke at dere gidder å bry dere m dette programmet,dere må ha alvorlige fritidsproblemer!!(Tven har en av/på knapp)

Skrevet

*s*.... noen problemer blir STORE problemer, sexysadie.... og du, hold kjeft om den av-knappen.... jeg vil så gjerne lese disse tåplige diskusjonene....

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Dum & Deilig faktoren i år er ekstremt høy, rimelig drøyt og ha med en lærer fra Drammen som ser ut som en hore!

Milla12

Gjest sexysadie
Skrevet

zena!

Du får bare kose deg!Jeg setter på Dirty Dancing imens.He,he,he!

Skrevet

*hvisker til sexysadie*: jeg gidder ikke å se det søppelet, men jeg ønsker å holde meg oppdatert, vet du..... *s*

Har du Dirty Dancing????? På video??? Tidenes beeeeste film!

Gjest sexysadie
Skrevet

Har nok d!Jeg koser meg m Patricks vakre kropp i mine drømmer og nyter ett glass vin!

Skrevet

Synes egentlig denne diskusjonene her har blitt litt selvmotsigende, jeg. icon_smile.gif

Enten så bryr man seg om BB nok til å vite nok om personene til å kritisere dem, eller så ser man på noe annet, og vet ikke nok om dem til å uttale seg i det hele tatt...

Jeg mener ikke at det er teit å kritisere dem, de stiller seg jo rimelig lett for hugg med å være med på noe slikt. Jeg syns bare folk som ser på Big Brother (noe flere her inne tydeligvis gjør) burde være tøffe nok til å innrømme at de liker det litt...

egentlig synes det er ganske underholdende, selv om det ikke er så korrekt å si det. icon_smile.gif

Jeg fulgte med i fjor, og kommer nok til å gjøre det i år også, iallefall en stund...

icon_smile.gif

Skrevet

Jeg har sett på Big Brother i perioder. Hvorfor? Synes til tider at det faktisk er "gøy" å la seg provosere. Jeg og en venninne hadde det SÅ morsomt i går av å se på folk som digga å sprade rundt i boxeren framfor tv-kameraene, kom med utrolig teite utsagn, og grein fordi de var redde for å måtte forlate bunkersen etter knappe 2 dagers "berømmelse". Ikke ofte jeg møter på slike folk i virkeligheta (kanskje heldigvis for det...), men i små doser kan det være rimelig morsomt - særlig hvis man har noen å diskutere det og bli provosert sammen med icon_smile.gif

Bimbofaktoren kan jo bli spennende etter hvert... (kanskje)

Gjest Anonymous
Skrevet

hei på dere icon_biggrin.gif

De kunne jo ha fått med noen fargede personer i BB og ikke bare oss blekansikter.

Da hadde BB tatt farge av samfunnet vi lever i her i Norge.

Gjest Anonymous
Skrevet

De er jo så "normale" hele gjengen jo . Kjedelige!:P

Hvorfor kunne de ikke tatt med en homofil,satanist, en prakiserende troende kristen,en innesluttet....blablabla..osv! `?

Syntest ikke BB er så spennende i år som i fjord.icon_wink.gif Ser vertfall hvem som er den nye Ramsy!Er lei av den rollefiguren.

Skal ikke se det i år , tror jeg icon_razz.gif

------

/Ane icon_wink.gif

Skrevet

Her i provinsen har vi ikke tilgang til alle kanaler, synes det er urettferdig. Vi får jo ikke sett all denne elendigheten som "alle" mer eller mindre smugser.

Ville nok tittet om det var tilgjengelig.

• 5 år senere...
Gjest Motstand
Skrevet
Med med de to nye deltagerne som kom inn i går har årets BB 2002 intet mindre enn fem (5) blonde bimboer.

For det første vil jeg si at dette er en klart rasistisk uttalelse. Er du medlem av SOS-rasisme, eller noe sånt ræl? For det andre vil jeg spørre hva som er så galt med etnisk homogene fjernsynsprogrammer?

Skrevet

Du tror du får svar på en 6 år gammel tråd?..

Skrevet

Haha, begynte å lurte jeg og når jeg ser det er skrevet på nytt i en tråd fra 2002. :ler:

Gjest Motstand
Skrevet

Dere må tro meg. Den tråden dukket opp midt blant alle andre på første side. Jeg aner ikke hvordan. Først etterpå så jeg hvor gammel den er. Uansett er jo det jeg skriver brennaktuelt, da. ;)

Skrevet
Dere må tro meg. Den tråden dukket opp midt blant alle andre på første side. Jeg aner ikke hvordan. Først etterpå så jeg hvor gammel den er. Uansett er jo det jeg skriver brennaktuelt, da. ;)

Jeg vil vel tro big brother 2002 er over for de fleste nå.

Skrevet

Du har jo søkt på "ariske", det skjønner vi alle. Seks år gamle tråder popper ikke opp sånn helt av seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...