Gå til innhold

Nå er bryllupsreisen bestilt!


Mrs. B

Anbefalte innlegg

Nå har vi endelig bestemt oss og bestilt bryllupsreise, og vi skal være der i en uke! :)

Endret av Mrs. B
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest KristinK

Så koselig. Vi gleder oss masse til bryllupsreisen vår også, det blir kjempedeilig. Vi blir borte 1 uke, og det blir sikkert passe tid også!

Selv skal vi til Mallorca! Det blir sikkert en kjempefin reise!1212[ Dette Innlegg er endret av: KristinK den 2002-02-21 12:27 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også bestilt bryllupsreisen nå. Turen går til Karibiske Antigua. Det skal bli kjempedeilig å slappe av i den Karibiske solen i 2 uker! Gleder meg veeeeeldig!!:-D12

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke deilig å bryllupsreisen i boks??? Vi gleder oss masse til vår reise til Thailand. Drar dere rett etter bryllupet?

Vi reiser tirsdagen etter vi icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi har bestemt oss for å reise til Sicilia en uke. Vi reiser i juni. Det blir litt etter bryllupet, men det gjør da ingenting. Vi har også bestemt oss for å ta en tur til fjells icon_smile.gif Det anser jeg nesten mer som en bryllupsreise da vi er begge fjellfolk icon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elma:

Pga. av jobb må vi utsette bryllupsreisen til 3 uker etter bryllupet, men det gjør ikke noe. Det er nok av ting å ordne etter bryllupet (pass osv). Så da rekker jeg å få det i orden før vi drar. icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elma:

Vi drar onsdagen etter bryllupet, kan tenke meg det blir deilig å komme seg til en plass langt borte og slappe av etter hektisk planlegging før bryllupet.

_________________

Junibrud icon_smile.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Junibrud den 2002-02-21 12:56 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei . Vi har ikke bestemt oss enda for hvor vi vil dra. Grunnen er at vi helst ikke vi. reise en plass vi risikerer å få 40 varmegrader. Det er for varmt for meg. Så nå prøver vi å sondere terrenget. Vi gifter oss 22 juni så det blir tur engang i slutten av måneden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke helt bestemt oss enda vi heller. Vil gjerne reise allerede dagen etter bryllupet, men det er mulig det blir på mandagen.

Vi gifter oss ikke før sent i september, og vil gjerne til et sted der det er VARMT. Ved de fleste sommer-reisemål begynner jo temperaturen å synke når det nærmer seg oktober.. Så vi er nok nødt til å reise litt lenger for å få ordentlig varme..

Har VELDIG lyst til å dra til Maldivene eller Seychellene. Litt i dyreste laget egentlig, men så er det jo fint å dra til et eksotisk sted på bryllupsreise da.. Må vel bestemme oss ganske snart..

Har noen andre ideer til hvor det er fint og veldig varmt (og romantisk icon_smile.gif ) i månedsskiftet sept/okt tar jeg de imot med glede!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om 23 dager drar vi på bryllupsreise til Playa Dorada Beach Resort i den Dominikanske Republikk i Karibien. Vi lever ennå i lykkerus selv om det snart er 2 mnd siden bryllupet. Nå skal vi ha 4 fridager sammen, hjemme alene uten ungene.

Til alle som ennå ikke har giftet seg .

GLED DERE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gifter oss 1.juni men bryllupsreisen må vente til fellesferien.Men det gjør ingenting, det er masse som skal ordnes. Vi reiser 2 uker til Nice i Frankrike og kanskje en weekend i Roma.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så heldige dere er!!! Vi har ikke penger til å reise så langt, så vi skal bare til Stavanger. Da kan vi både fly og bo gratis med litt hjelp fra foreldre... Men, men, det viktigste er jo å få noen dager alene etter bryllupet sånn at vi kan fordøye det, og nyte de første dagene som nygifte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også lyst til å dra på bryllupsreise, men lurer på om det går ann å ønske seg det i bryllupsgave, eller evnt ønske seg penger til reisen. Hva synes dere ?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Elma!

Jeg skal prøve å være flink til å skrive dagbok på reisen, så da har jeg kanskje noen tips til deg når jeg kommer hjem icon_smile.gif Ååååå, vil reise nå!!! Får helt sommerfugler i magen bare jeg tenker på det! icon_smile.gif

Anette icon_wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...