Gå til innhold

Fordi jeg liker det :)

up!

Anbefalte innlegg

flinke up!!

lenge siden jeg har sykla, fikk det liksom sånn langt opp i halsen.. Men det er jo gøy da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det var faktisk veldig deilig :) Hadde ikke sånn kjempelyst da jeg satte i gang, men etter en stund var det så deilig som bare det :)

Nå har jeg ordnet klart i leiligheten, får håndverkere her i morgen, så nå venter middag og kos vel fortjent på meg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fela, så flink du er!! Jeg bøyer meg i støvet, både over treningen din og over leilighetsfiksing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig med sykkeltur! Sikkert også godt å få nydt de siste restene av fint høstvær. :)

edit: skriveleif

Endret av yoga
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :tommelsmil:

Ja, veldig deilig med høstværet. Bortsett fra at jeg timet meg riktig inn på den lokale regnbygen :ler:

Styrkeøkt i morgen kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:) Må nyte været mens det ennå er greit?

Hvilken sykkel har du? Er du "proff", eller tar du bare den gode gamle sykkelen, allværsjakke og begir deg ut på tur? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

Jeg er laaaaangt fra proff! :ler: Har en gammel og litt for liten sykkel, som jeg ikke føler meg heeeelt trygg på.. :plystre: Men jeg koser meg på tur da! :jepp: Lyst på ny da, skal ta meg en runde i butikkene tenker jeg :)

Dagen i dag har bare vært helt nydelig! Det har snødd klare, gule blader mot den skarpe, blå himmelen, tykt i tykt, som julesnø. Det var så vakkert at jeg fikk gåsehud, opptil flere ganger. Og solen varmet skikkelig! Jeg hadde tatt på meg ullsinglet for å unngå å fryse. Den var jeg jammen meg glad for gitt :roll::ler:

Og så har jeg spist lunsj med mamma i en trapp, i solen. Passet seg akkurat med en liten "hei". Kjempekoselig :)

Styrke i morgen da kanskje. Haha, er alltid styrke jeg planlegger, blir spennende å se hva jeg ender opp med :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykler du noen mil i uka, er det greit med en lett og passe stor sykkel, ja! Kanskje du finner en på salg? ;)

Ikke proff jeg heller, ser bare ut som en ... hihi. fullt utrustet med god sykkel, sykkelsko, pedaler, overtrekk, gps, sykkelcomputer osv osv.. ;) (men kjører forsiktig altså, liker bare å ha utstyret på plass).. Ønsker meg en racersykkel også, liker fart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Tøffing! :jepp:

Sykkelsko er noe av det mest skumle jeg vet om. Synes du ikke det er ekkelt å henge fast i sykkelen? Husker jeg så en syklist langs Akerselva en vår, som skulle sykle forbi noen, og kom dermed utenfor stien, og da han begynte å miste balansen fikk han ikke beina løs, og havnet i elva. Både han og jeg holdt på å dø i latterkrampe :ler: Han tok det skikkelig sporty!

Hva er en sykkelcomputer? :klø:

Jeg har egentlig bare lyst på en sykkel som er mer passe, og som jeg ikke er redd for at skal falle fra hverandre når jeg er i hastighet :ler: Får ta meg en tur i morgen kanskje :)

Du har ikke dagbok du da, Aurelia? (SÅ fint navn :jepp: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har treningsdagbok ja.. heter "trening er gøy!". ;)

Sykkelcomputer er noe alle tiders som jeg anbefaler: Du fester en del på styret, og en del langs hjulet.. så teller den omdreininger på hjulet, og dermed gir deg den avstand og fart. Kjempekjekt å se hvor fort du sykler, og logge tidene..

Finnes ulike varianter. Finnes også pulsklokker til sykkel tror jeg??

http://www.xxl.no/sykkel/pulsklokker-computere/sykkelcomputere/sykkelcomputer-bc1009-sts-10-funksjoner-traa-1060092

http://www.xxl.no/sykkel/pulsklokker-computere/pulsklokker/cs500-sykkelcomputer-1061323

den siste har pulsmåler og "alt" inkludert... finnes mange ulike typer da!

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm joda, verden går jo den veien.. når jeg trener kan jeg dukke opp med computer, gps, mp3spiller og pulsklokke... føler meg av og til så nedlesset i teknologi at det blir litt pes.

Det er jo fullt mulig å trene uten alt dette også.. til og med fordelaktig av og til (full fokus på trening , og mindre tid til "prepping" før du kommer deg ut)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg meg selv rett, vil jeg miste all fokuset på treningen og bare henge meg opp i duppedittene :ler: Tror jeg fortsetter au natura litt til :lur: Har litt lyst på den dingsen til Adidas da :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner jeg meg selv rett, vil jeg miste all fokuset på treningen og bare henge meg opp i duppedittene :ler: Tror jeg fortsetter au natura litt til :lur: Har litt lyst på den dingsen til Adidas da :plystre:

Pulsklokke ja - jeg har en sånn en greie liggende her. Det er bare en sånn billiggreie jeg har fått fra Bokklubben eller noe, men den er ubrukt og i esken sin. Lyst på? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA! :jepp: Gjerne :)

:ler: Så mye for å fortsette au natura :ler:

:ler:

Send meg adressen din på pm da, så skal jeg få sendt den i morra :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...