Gå til innhold

Fordi jeg liker det :)

up!

Anbefalte innlegg

Gled deg til du får pulsklokke i posten!(så snill du er, CoffeeGirl):) Jeg fikk pulsklokke for noen måneder tilbake, og jeg er hekta. :fnise: Er veldig morsomt å kunne følge med på puls underveis i treningene, og se hvordan den sakte, men sikkert blir litt lavere for hver måned.

Hvilken dings til Adidas er det du har lyst på? *nysgjerrig*

Ha en flott fredag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Adidas ting :lur:

Veldig spent på pulsklokken! :jepp: Er de vanskelig å bruke? :ler: Ser for meg at jeg ikke får det til :ler:

Hm.. den Adidas-tingen skjønte jeg ingenting av.. :lol: Hva er det? Hvordan får en tak i den?

Pulsklokke er relativt lett å skjønne, og som C.G skrev så følger det med bruksanvisning. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en dings man fester til mp3-spilleren sin, og en dings i skoen, med personlig trener i. Litt som den Nike+-tingen, bare mye, mye mer videreutviklet og brukervennlig :jepp:

Litt utålmodig her skjønner jeg, sjekket postkassa da jeg kom hjem nå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en dings man fester til mp3-spilleren sin, og en dings i skoen, med personlig trener i. Litt som den Nike+-tingen, bare mye, mye mer videreutviklet og brukervennlig :jepp:

Litt utålmodig her skjønner jeg, sjekket postkassa da jeg kom hjem nå :ler:

Jeg har ikke vært på Posten enda (ikke klart å komme meg ut døra :sjenert: ) men hvis du har "vanlig" postkasse kan jeg bare kjøre innom med den i ettermiddag eller i morgen og putte i kassa di isteden, hvis du vil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke vanlig postkasse, har bare sånn tynn strek. Helt teit. Går ikke an å dytte et nøkkelknippe inn en gang. Kan likegjerne la være å ha sprekk da :roll:

Bare si hva som er best for deg du, så tilpasser jeg meg :)

Ser ut som det ikke blir trening på meg i dag. Har gått tur i et par timer da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vanlig postkasse, har bare sånn tynn strek. Helt teit. Går ikke an å dytte et nøkkelknippe inn en gang. Kan likegjerne la være å ha sprekk da :roll:

Bare si hva som er best for deg du, så tilpasser jeg meg :)

Ser ut som det ikke blir trening på meg i dag. Har gått tur i et par timer da :)

Da er det sikkert best å sende den, sånn at du kan få den låst inn i postkassa isteden :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har visst vært litt under jorden i det siste jeg :lete:

Men i dag har jeg i allefall syklet i en time-halvannen, hvor nå enn langt det måtte være :ler: Det var i hvertfall UTROLIG deilig :) Og lang gåtur har jeg gått :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du vært skikkelig flink! ;) Er så herlig å røre på seg og være aktiv... ;) -sier jenta som sitter klistra oppi pc-skjermen :gjeiper:

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Styrketrening :trene: Og søkkvåt etter å ha trasket gjennom regnet, fordi bussjåføren bare himlet med øynene til meg da jeg kom løpende, i steden for å stoppe :klø: Greit at jeg var litt sen, men er det nødvendig å himle? Dårlig karma! :regler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...