yoga Skrevet 15. oktober 2010 #161 Del Skrevet 15. oktober 2010 Gled deg til du får pulsklokke i posten!(så snill du er, CoffeeGirl) Jeg fikk pulsklokke for noen måneder tilbake, og jeg er hekta. Er veldig morsomt å kunne følge med på puls underveis i treningene, og se hvordan den sakte, men sikkert blir litt lavere for hver måned. Hvilken dings til Adidas er det du har lyst på? *nysgjerrig* Ha en flott fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
up! Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter #162 Del Skrevet 15. oktober 2010 Adidas ting Veldig spent på pulsklokken! Er de vanskelig å bruke? Ser for meg at jeg ikke får det til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 15. oktober 2010 #163 Del Skrevet 15. oktober 2010 Adidas ting Veldig spent på pulsklokken! Er de vanskelig å bruke? Ser for meg at jeg ikke får det til Den har bruksanvisning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 15. oktober 2010 #164 Del Skrevet 15. oktober 2010 Adidas ting Veldig spent på pulsklokken! Er de vanskelig å bruke? Ser for meg at jeg ikke får det til Hm.. den Adidas-tingen skjønte jeg ingenting av.. Hva er det? Hvordan får en tak i den? Pulsklokke er relativt lett å skjønne, og som C.G skrev så følger det med bruksanvisning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
up! Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter #165 Del Skrevet 15. oktober 2010 Det er en dings man fester til mp3-spilleren sin, og en dings i skoen, med personlig trener i. Litt som den Nike+-tingen, bare mye, mye mer videreutviklet og brukervennlig Litt utålmodig her skjønner jeg, sjekket postkassa da jeg kom hjem nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 15. oktober 2010 #166 Del Skrevet 15. oktober 2010 Det er en dings man fester til mp3-spilleren sin, og en dings i skoen, med personlig trener i. Litt som den Nike+-tingen, bare mye, mye mer videreutviklet og brukervennlig Litt utålmodig her skjønner jeg, sjekket postkassa da jeg kom hjem nå Jeg har ikke vært på Posten enda (ikke klart å komme meg ut døra ) men hvis du har "vanlig" postkasse kan jeg bare kjøre innom med den i ettermiddag eller i morgen og putte i kassa di isteden, hvis du vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
up! Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter #167 Del Skrevet 15. oktober 2010 Har ikke vanlig postkasse, har bare sånn tynn strek. Helt teit. Går ikke an å dytte et nøkkelknippe inn en gang. Kan likegjerne la være å ha sprekk da Bare si hva som er best for deg du, så tilpasser jeg meg Ser ut som det ikke blir trening på meg i dag. Har gått tur i et par timer da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 15. oktober 2010 #168 Del Skrevet 15. oktober 2010 Har ikke vanlig postkasse, har bare sånn tynn strek. Helt teit. Går ikke an å dytte et nøkkelknippe inn en gang. Kan likegjerne la være å ha sprekk da Bare si hva som er best for deg du, så tilpasser jeg meg Ser ut som det ikke blir trening på meg i dag. Har gått tur i et par timer da Da er det sikkert best å sende den, sånn at du kan få den låst inn i postkassa isteden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
up! Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter #169 Del Skrevet 15. oktober 2010 Da sier vi det sånn Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
up! Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter #170 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Ekke bare bare med denne lakenskrekken.. Endret 15. oktober 2010 av up! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
up! Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter #171 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) . Endret 15. oktober 2010 av up! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 15. oktober 2010 #172 Del Skrevet 15. oktober 2010 Ekke bare bare med denne lakenskrekken.. Bilde? Hvem, hva, hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
up! Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter #173 Del Skrevet 16. oktober 2010 Kom ikke bildet opp? Det var denne karen her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
up! Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #174 Del Skrevet 20. oktober 2010 Har visst vært litt under jorden i det siste jeg Men i dag har jeg i allefall syklet i en time-halvannen, hvor nå enn langt det måtte være Det var i hvertfall UTROLIG deilig Og lang gåtur har jeg gått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 20. oktober 2010 #175 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Da har du vært skikkelig flink! Er så herlig å røre på seg og være aktiv... -sier jenta som sitter klistra oppi pc-skjermen :gjeiper: Endret 20. oktober 2010 av Aurelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
up! Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #176 Del Skrevet 21. oktober 2010 Syklet 2.5 mil i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 21. oktober 2010 #177 Del Skrevet 21. oktober 2010 Så flink du er. Up! er nå på god vei til å bli ultra sprek! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
up! Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #178 Del Skrevet 22. oktober 2010 Styrke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
up! Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #179 Del Skrevet 22. oktober 2010 Tur i mange timer i det deilige høstværet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
up! Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #180 Del Skrevet 27. oktober 2010 Styrketrening Og søkkvåt etter å ha trasket gjennom regnet, fordi bussjåføren bare himlet med øynene til meg da jeg kom løpende, i steden for å stoppe :klø: Greit at jeg var litt sen, men er det nødvendig å himle? Dårlig karma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå