ssgxd Skrevet 5. september 2010 #1 Skrevet 5. september 2010 Hei! Jeg leier en leilighet i et borettslag. Jeg har lyst til å skaffe meg et marsvin. Har lyst til å gi et lite dyr et godt liv, og det er mye selskap i et lite vesen. Kan utleier nekte meg dette? Dyret er jo i bur, og vil ikke være fritt i leiligheta, men muligens løpe litt i sofaen når jeg er hjemme.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #2 Skrevet 5. september 2010 Hei! Jeg leier en leilighet i et borettslag. Jeg har lyst til å skaffe meg et marsvin. Har lyst til å gi et lite dyr et godt liv, og det er mye selskap i et lite vesen. Kan utleier nekte meg dette? Dyret er jo i bur, og vil ikke være fritt i leiligheta, men muligens løpe litt i sofaen når jeg er hjemme. hehe utleier kan vel alltids nekte ja, det lukter ganske stramt av pisset til burdyr,så sånn sett går det opp i opp at det ikke springer løst men skjønner problemet ditt, har oog så lyst på et dyr..
ssgxd Skrevet 5. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2010 Ja, vokst opp med masse dyr, så er ensomt å bo helt alene. Men men. Er vel kanskje slik det skal være når man er student og ikke eier noe selv..
AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #4 Skrevet 5. september 2010 Ja, vokst opp med masse dyr, så er ensomt å bo helt alene. Men men. Er vel kanskje slik det skal være når man er student og ikke eier noe selv.. hehe ja Har hatt kaniner jeg gjennom oppveksten. Men kunne veldig gjerne tenkt meg en katt! Veldig glad i katter jeg Heldigvis har kjæresten min katt da, men jeg ville gjerne hatt en selv, men siden jeg bor på studenthybel går jo ikke deet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå