Gå til innhold

Marsvin i leilighet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg leier en leilighet i et borettslag. Jeg har lyst til å skaffe meg et marsvin. Har lyst til å gi et lite dyr et godt liv, og det er mye selskap i et lite vesen.

Kan utleier nekte meg dette? Dyret er jo i bur, og vil ikke være fritt i leiligheta, men muligens løpe litt i sofaen når jeg er hjemme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg leier en leilighet i et borettslag. Jeg har lyst til å skaffe meg et marsvin. Har lyst til å gi et lite dyr et godt liv, og det er mye selskap i et lite vesen.

Kan utleier nekte meg dette? Dyret er jo i bur, og vil ikke være fritt i leiligheta, men muligens løpe litt i sofaen når jeg er hjemme.

hehe utleier kan vel alltids nekte ja, det lukter ganske stramt av pisset til burdyr,så sånn sett går det opp i opp at det ikke springer løst :P men skjønner problemet ditt, har oog så lyst på et dyr..

Skrevet

Ja, vokst opp med masse dyr, så er ensomt å bo helt alene. Men men. Er vel kanskje slik det skal være når man er student og ikke eier noe selv..

Skrevet

Ja, vokst opp med masse dyr, så er ensomt å bo helt alene. Men men. Er vel kanskje slik det skal være når man er student og ikke eier noe selv..

hehe ja :) Har hatt kaniner jeg gjennom oppveksten. Men kunne veldig gjerne tenkt meg en katt! Veldig glad i katter jeg :P Heldigvis har kjæresten min katt da, men jeg ville gjerne hatt en selv, men siden jeg bor på studenthybel går jo ikke deet :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...