Capricorn Skrevet 5. september 2010 #1 Skrevet 5. september 2010 Har en pc som er treig akkurat når det passer den. Har scannet med virusprogrammet Avira, men det fant ikke noe galt. Hvorfor er den så treig nå det ikke er virus på den? Hva kan jeg gjøre med det? Har Windows 7. Den er ikke treig hele tiden, men stort sett og det begynner å bli ganske irriterende. Det er ikke bare på nett, men også når jeg gjør andre ting. Den låser seg ofte.
Capricorn Skrevet 5. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2010 Prøvd Ad-aware og CCleaner? Nei, burde jeg prøve begge?
Capricorn Skrevet 5. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. september 2010 Ja. Takk. Da blir det neste forsøk.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #6 Skrevet 5. september 2010 Takk. Da blir det neste forsøk. Jeg som spurte, svarer også ja du burde prøve begge. Jeg kjører dem regelmessig og er ikke lenger plaget med treg pc.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #7 Skrevet 5. september 2010 Prøvde nettopp ccleanser. Det hjalp noe helt utrolig på nettleseren!
Sugerøret Skrevet 6. september 2010 #8 Skrevet 6. september 2010 sjekk hva du har av programmer som kjører i bakgrunn.Spesielt oppstart kan være teig om en har for mange ting som skal opp og gå samtidig. Du kan sjekke med CC ,Verktøy-oppstart. eller msconfin i kjør. Skru av det du ikke trenger Du burde ha en del peiling på du gjør her da. Jeg bruker CC,adaware,Spybot - Search & Destroy, Malwarebytes' Anti-Malware http://www.malwarebytes.org/ Housecall- Trend Micro scanner http://housecall.trendmicro.com/ alle er gratis å laste ned.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2010 #9 Skrevet 7. september 2010 Angående ccleaner tror jeg det er lurt å lese litt om det og ikke forandre på instillingene med mindre du vet hva du gjør ellers så kan man så vidt jeg har hørt slette ting man ikke burde. Forandrer man ikke på instillingene som alt er der så skal det gå bra.
Gjest Violently Happy Skrevet 7. september 2010 #10 Skrevet 7. september 2010 Jeg synes også Recuva fra Piriform er grei å ha i tilfellet man sletter noe man ikke egentlig ville/skulle slette. Jeg bruker selv Microsoft Security Essentials, Malwarebytes og CCleaner, og pc'n min hadde sugd uten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå