Gå til innhold

Hvordan skal dette tolkes

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ei jente jeg dater(hun er 20 år):

- Hun tar initiativet til sex hver gang vi møtes og vil gjerne at vi har sex 3-4 ganger i løpet av en kveld/natt/morgen

- Hun er ikke så interessert i å ha vorspiel før sex

- Hun blir veldig våt

Er dette ei jente som bare er veldig kåt eller åssen skal jeg tolke dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan skal vi vite det ????

Du får spørre henne om va som er greia.

Skrevet

Hun er nok bare veldig kåt på deg.

Skrevet

[Kanskje hun vil bli gravid ? :O

Gjest Blubberella
Skrevet

- Hun tar initiativet til sex hver gang vi møtes og vil gjerne at vi har sex 3-4 ganger i løpet av en kveld/natt/morgen

- Hun blir veldig våt

Å guuud det var et vanskelig spørsmål... Du kan nok tolke dithen at hun egentlig vil spille monopol, men er så redd for å tape at hun distraherer deg med sex.

Nei seriøst: hun er kåt og vil ha sex? Er ikke det ganske så vanlig?

Skrevet

Du kan nok tolke dithen at hun egentlig vil spille monopol, men er så redd for å tape at hun distraherer deg med sex.

:skratte::skratte::skratte:

TS: Bare nyt det, du. Dama er av det kåte slaget, og heldigvis er hun kåt på deg. Hvor vår damer blir, varierer veldig. Noen renner over, andre blir ikke våte i det hele tatt, selv om de er svært kåte. Begge deler er normalt.

Skrevet

48

Ja, det var det jeg tenkte..

Bra du ikke var 40, for da kunne du vært kjæresten,..

men uansett han holdert sikkert på slik han også..prater mye om de unge og kåte..

vel,. han er jo en eks nå da..

Skrevet

Gjør det noe om han er 48, da? Jenta vil jo åpenbart ha han...

Skrevet

Vis henne litt action, da vel..

Skrevet

Hun er nok bare ute etter pengene dine.

Mange jenter liker menn som er eldre enn dem, det handler ikke alltid om penger..

Gjest Trådstarter
Skrevet

En tulling har svart som han er trådstarter

Jeg er trådstarter og er 20 år

det jeg ønsker tilbakemeldinger på er om det er normalt at jenter er så kåte som henne? Synes det blir litt mye når jeg skal ha 3-4 utløsninger etter en natt med henne...

synes også det er litt rart at hun ikke liker vorspiel, altså hun er mer rett på sak... trodde egentlig de fleste jenter ville ha mer vorspiel... Kan dette ha sammenheng med at hun allerede er så kåt at hun bare vil komme i gang...

Et annet spørsmål er hvordan skal jeg tolke jenta da som jeg dater (siden hun er så kåt) Er hun underforet på sex? (tør ikke spørre henne)

Skrevet

- Hun blir veldig våt

hun er forelsket i deg, din i.., er du ikke vant til at noen er kåt på deg?

Skrevet

Gjør det noe om han er 48, da? Jenta vil jo åpenbart ha han...

Joda jeg vet hvor desperat unge damer kan være...tar gjerne bare handa rundt en "eldre" mann og sier de vil være sexslaven hans..midt på gata

Skrevet

Joda jeg vet hvor desperat unge damer kan være...tar gjerne bare handa rundt en "eldre" mann og sier de vil være sexslaven hans..midt på gata

Hva har hun fått fra deg som lar deg sammenligne henne med de.., midt på gata..?

Gjest Trådstarter
Skrevet

En tulling har svart som han er trådstarter

Jeg er trådstarter og er 20 år

det jeg ønsker tilbakemeldinger på er om det er normalt at jenter er så kåte som henne? Synes det blir litt mye når jeg skal ha 3-4 utløsninger etter en natt med henne...

synes også det er litt rart at hun ikke liker vorspiel, altså hun er mer rett på sak... trodde egentlig de fleste jenter ville ha mer vorspiel... Kan dette ha sammenheng med at hun allerede er så kåt at hun bare vil komme i gang...

Et annet spørsmål er hvordan skal jeg tolke jenta da som jeg dater (siden hun er så kåt) Er hun underforet på sex? (tør ikke spørre henne)

ER IKKE 48 ÅR MEN 20

Skrevet

Er det noe problem da? Hvist begge har lyst er det jo greit!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...