Gjest Monika Skrevet 5. september 2010 #1 Skrevet 5. september 2010 Hei er det noen som har prøvd dr hauschka? Er dr hauschka så bra som folk vil ha det til? Hvor naturlig er dr hauschka? Er det helt uten tilsettningstoffer og helt økologisk? Vil helst vite så mye om dette merket som mulig;)
Sushi Skrevet 5. september 2010 #2 Skrevet 5. september 2010 Jeg har elendig erfaring med dette merket... det ødela huden min. Jeg fikk masse kviser og rare, utslettlignende utbrudd. Kommer aldri til å røre Dr. Hauschka igjen.
Gjest Monika Skrevet 5. september 2010 #3 Skrevet 5. september 2010 Jeg har elendig erfaring med dette merket... det ødela huden min. Jeg fikk masse kviser og rare, utslettlignende utbrudd. Kommer aldri til å røre Dr. Hauschka igjen. Huff, da. Jeg sliter med kviser så har jeg sebroisk eksem i hodebunn og ansikt. Har lyst til å prøve noe mildt og økologisk. Vil gjerne høre flere erfaringer. Noen som har prøvd Weleda Dr hauscha eller andre merker??
Ella_Grey Skrevet 5. september 2010 #4 Skrevet 5. september 2010 Dr. Hauschka fungerte ikke for meg, det tørket huden veldig ut. Har aldri hatt så tørr hud som av dr. H. Merket inneholder en god del alkohol (som konserveringsmiddel) så regner med det var det som gjorde susen Jeg syns også at DrH produktene hadde en kort holdbarhet, rensekremen ble dårlig før jeg fikk brukt den opp. Ellers er produktene økologiske og fri for tilsetningsstoffer, og mange er jo veldig fornøyd med dem. Men jeg er mye mer fornøyd med produktene fra weleda. Og hvis du har eksem er det ikke sikkert DrH er det beste, nettopp pga all alkoholen, og alle de eteriske oljene? Jeg tror, kanskje at mandel-serien til weleda er bedre for deg...
Gjest SmallTalk Skrevet 5. september 2010 #5 Skrevet 5. september 2010 Det merket ødelegger ansiktshuden min, ihvertfall. Inneholder altfor mye alkohol og gjør huden sår. Jeg har virkelig ikke omfintlig hud, men produktet fra dette merket var nesten drepen. Håndkremen er god, da.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #6 Skrevet 5. september 2010 Har fet/kvisete hud, og brukte et sånn reisesett jeg fikk i gave engang. Har i kke fått tak i det her jeg bor i ettertid. Jeg er veldig dårlig på hudrengjøring, for hvis jeg fikler med huden min eller bruker noe som helst sminke, så blir den etter kort tid VELDIG fet. Og da prater jeg om skinnende fet, som om det ligger et tynt lag med fuktighet utenpå huden. Jeg har prøvd alt mulig rart, og det kan funke fint i kanskje en uke, men så kommer problemet, og det fortsetter til jeg slutter. Jeg blir også veldig fet i huden hvis jeg bruker sminke, som f.eks. maskara. Jeg skjønner det ikke. Uansett, jeg brukte en sånn olje som var med i settet i stedet for hudkrem, og det så ut til å virke ganske bra. Siden det var et reisesett så aner jeg ikke hva slags effekt jeg hadde fått etterhvert, men så lenge jeg var sparsom med oljen så fuktet den huden uten å gjøre den fet. Har forresten kjøp noe som heter ACO spotless two-in-one på apoteket. Bruker som sagt ikke dette hver dag. Jeg har gel og ansiktsvask, og geln ser faktisk ut til å tørke inn kvisene uten å gjøre huden fet.
Gjest Dainty Skrevet 5. september 2010 #7 Skrevet 5. september 2010 Jeg ELSKER Dr.Hauschka Rose Creme. Nå er ikke huden min fet eller uren, men den kan bli tørr, og da fungerer denne fuktighetskremen perfekt. Den gir en nydelig glød som skinner igjennom mineralpudderet jeg bruker som foundation. Dog kan jeg se for meg at den er altfor fet for dem med fet/uren hud.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå