Gå til innhold

Tusenfryd


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei! Jeg synest å ha lest her inne at du går på Nærings akademiet!?

Jeg vurdere å gå der til høsten i Oslo.

Ett 12 år på Webkandidat. Hvordan er skolen? Er vel sikkert forskjellige oppfatninger der og`, men det viktigste for meg er at jeg LÆRER noe jeg kan kombinere med markedsførings studie jeg har fra før.

-Lady- icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det stemmer og jeg er kjempefornøyd.

Det første semesteret er det samme for e-businesskandidater, web-designere og web-mastere (web-kandidater altså).

Så spesialiserer man seg over jul.

Hvis du tenker å bli web-designer bør du ta et helt år. Men i kombinasjon med markedsøkonomi, så er e-business et meget klokt valg. Da har du fått med deg litt web-design fra første semester, du lærer Adobe-produktene, Front Page etc - og så kan du fortsette praktisk eller teoretisk etter jul.

Skolen som sådan er vel ikke mye å slenge rompa i været for? Men helt ok. Du bør ikke basere deg på å drive med egenarbeid på skolen, men ha pc hjemme. For det er alltid fullt. Kantinen er bra, lærerne er jeg kjempefornøyd med.

Send meg gjerne en PM om du vil vite mer.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei! Takk for svar. Jeg var å snakket med de på skolen i går, og har fått med meg påmeldingskjema. Så det blir nok Na på meg ja. Virker veldig spennende. I første omgang blir det nok kun Web kandidat på meg.

Men vet jo ikke, kan jo være jeg ender opp med å bli grafisk designer eller noe icon_smile.gifHvilke kurs er det du tar ?

Gleder og gruer meg. Etter å ha jobbet full tid i noen år, så blir det litt omveltning å gå på skole hver dag. Men samtidig så tror jeg ofte det kan være en fordel å gå på skole når en er litt mer voksen.

Har heldigvis pc hjemme. Husker med mareritt når jeg studerte, og en måtte stå i kø for å få den neste tilgjengelige pc`en.

-Lady-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...