Gå til innhold

Tenner virkelig menn på...

Fremhevede innlegg

Skrevet

fitta? At homser tenner noe sinnsykt på kuk, er det virkelig ingen tvil om. Måten de snakker om kuk på viser at de føler utrolig mye begjær for det mannlige kjønnsorgan. Homser spruter jo av bare tanken på å suge pikk, men det er sjeldent at heterofile menn snakker/diskuterer det kvinnelige kjønnsorgan med begjær. Fitte er fitte, og det er alt liksom. Heterofile menn blir ikke akkurat stive mens de slikker/koser med dama. Tenner egentlig menn på kvinner i det hele tatt? Ikke rart at det er unge homofile menn som har best og mest sex...

Videoannonse
Annonse
Gjest Blubberella
Skrevet

Uoriginalt trolleinnlegg. Påstanden om at selv heterofile menn foretrekker kuk og at menn egentlig ikke tenner på kvinner er så far out at det ikke er artig en gang. Bedre lykke neste gang!

Gjest Thefainter
Skrevet

fitta? At homser tenner noe sinnsykt på kuk, er det virkelig ingen tvil om. Måten de snakker om kuk på viser at de føler utrolig mye begjær for det mannlige kjønnsorgan. Homser spruter jo av bare tanken på å suge pikk, men det er sjeldent at heterofile menn snakker/diskuterer det kvinnelige kjønnsorgan med begjær. Fitte er fitte, og det er alt liksom. Heterofile menn blir ikke akkurat stive mens de slikker/koser med dama. Tenner egentlig menn på kvinner i det hele tatt? Ikke rart at det er unge homofile menn som har best og mest sex...

Tuller du?! :klø:

Hvis dette ikke er troll så er det enten en dame som bare har vært sammen med homofile menn, eller så er det en mann som egentlig er homofil...

Skrevet

Uoriginalt trolleinnlegg. Påstanden om at selv heterofile menn foretrekker kuk og at menn egentlig ikke tenner på kvinner er så far out at det ikke er artig en gang. Bedre lykke neste gang!

Hvor sa jeg at heterofile menn foretrekker kuk? Jeg sa bare at homser begjærer andre menn mer enn det heterofile menn begjærer kvinner. Skjønner? Jeg tviler på at heterofile menn nyter sex like mye som homofile menn. Grunnen til det er at to menn kjenner hverandres kropper såpass godt slik at den dyriske lysten kommer er på et helt annet nivå. Heterofil sex handler først og fremst om forplanting, mens homofil sex handler om nytelse. Det er jo en grunn til at mannens g-punkt ligger på et visst sted.

Gjest Blubberella
Skrevet

Hvor sa jeg at heterofile menn foretrekker kuk? Jeg sa bare at homser begjærer andre menn mer enn det heterofile menn begjærer kvinner. Skjønner? Jeg tviler på at heterofile menn nyter sex like mye som homofile menn. Grunnen til det er at to menn kjenner hverandres kropper såpass godt slik at den dyriske lysten kommer er på et helt annet nivå. Heterofil sex handler først og fremst om forplanting, mens homofil sex handler om nytelse. Det er jo en grunn til at mannens g-punkt ligger på et visst sted.

Du spurte "tenner egentlig menn på kvinner i det hele tatt?", så da vet jeg ikke om andre alternativ enn at de foretrekker kuk. Når du da i tillegg messer videre om hvor deilig homofil sex er (som jo innebærer å nyte kuken i forskjellige varianter), så skjønner jeg ikke hvilke andre alternativer du har?

G-punktet er prostata som ligger der den ligger av praktiske årsaker i forhold til sædproduksjon o.l. At den gir nytelse ved stimulering er en bonus.

Handler heterosex først og fremst om forplantning? Haha, forventer du å bli tatt alvorlig? Med mindre du er dypt religiøs (noe som ikke samsvarer særlig bra med homofili og homosex) er du et teit forumtroll. Men du må gjerne utdype dette dersom du mener at nytelse kommer i andre rekke ved heterosex, så skal jeg vurdere å ta deg alvorlig... :D

Du må gjerne også i samme slengen utdype hvorfor du mener at homofile menn tenner mer på menn enn heterofile menn tenner på kvinner :D

Skrevet

Den må du dra lenger ut i blåbær-lyngen med!

Skrevet

Hva slags menn har du møtt egentlig? Jeg har til gode å møte en mann som ikke blir stiv av å slikke;)

Skrevet

:skratte:

Dummeste trollet til nå i dag! :ler:

Skrevet (endret)

Heterofile menn blir ikke akkurat stive mens de slikker/koser med dama.

Du kjenner tydeligvis ikke mange heterofile menn.

Endret av Het Potet
Skrevet

Heterofile menn blir ikke akkurat stive mens de slikker/koser med dama.

Dette var nytt for meg, må ha vært synsbedrag ute og gått, kanskje? Og hva menes egentlig med "koser med dama"?

Gjest Blubberella
Skrevet

Den må du dra lenger ut i blåbær-lyngen med!

Eller tyttebærlyngen, så kan vedkommende lage seg trollkrem.

Skrevet

Du spurte "tenner egentlig menn på kvinner i det hele tatt?", så da vet jeg ikke om andre alternativ enn at de foretrekker kuk. Når du da i tillegg messer videre om hvor deilig homofil sex er (som jo innebærer å nyte kuken i forskjellige varianter), så skjønner jeg ikke hvilke andre alternativer du har?

G-punktet er prostata som ligger der den ligger av praktiske årsaker i forhold til sædproduksjon o.l. At den gir nytelse ved stimulering er en bonus.

Handler heterosex først og fremst om forplantning? Haha, forventer du å bli tatt alvorlig? Med mindre du er dypt religiøs (noe som ikke samsvarer særlig bra med homofili og homosex) er du et teit forumtroll. Men du må gjerne utdype dette dersom du mener at nytelse kommer i andre rekke ved heterosex, så skal jeg vurdere å ta deg alvorlig... :D

Du må gjerne også i samme slengen utdype hvorfor du mener at homofile menn tenner mer på menn enn heterofile menn tenner på kvinner :D

Spørsmålene dine har jeg jo allerede svart på. Les innleget mitt en gang til. Alle undersøkelser viser et homser har den beste sexen. Menn vet hvordan menn fungerer. Den største kjærligheten er den mellom to menn. Sånn har det alltid vært, og sånn kommer det alltid til å være. Heterofile/bifile menn begjærer ikke kvinner på samme måten som homofile/bifile menn begjærer andre menn.

Og nei, jeg er ikke et troll!!

Skrevet

Spørsmålene dine har jeg jo allerede svart på. Les innleget mitt en gang til. Alle undersøkelser viser et homser har den beste sexen. Menn vet hvordan menn fungerer. Den største kjærligheten er den mellom to menn. Sånn har det alltid vært, og sånn kommer det alltid til å være. Heterofile/bifile menn begjærer ikke kvinner på samme måten som homofile/bifile menn begjærer andre menn.

La oss bare for anledningens skyld si at du blir tatt seriøst og ikke for å være et troll. Hvis da til forskning som underbygger dine påstander. Ellers er det ikke mulig å ta deg seriøst. Troll eller ikke.

Skrevet

Har du en link til en slik undersøkelse?

Men så klart homofile menn vet hva de selv liker, da blir jo sex mellom 2 menn bedre. Det samme gjelder jo sex mellom 2 jenter. Blir jo litt slik, at på seg selv man kjenner andre.

Men å si at hetrofile menn ikke blir opphisset når de koser/slikker dama - den var rett og slett ny for meg.

Skrevet

Heterofile menn blir ikke akkurat stive mens de slikker/koser med dama. Tenner egentlig menn på kvinner i det hele tatt?

De gjør ikke det altså? :ler:

Det er merkelig at en (mann regner jeg med) som er så glad i homsesex i det hele tatt kan ane noe om heterofil sex... det virker ikke akkurat som du har hatt det så mye?

Og, dersom du er homofil men likevel har hatt sex med kvinner, før du kom ut av skapet eller noe, så kan faktisk DET være grunnen til at du ikek tenner på eller blir stiv av kvinner. ;)

jeg har per dags dato ikke møtt en mann som ikke tenner på fitte eller kvinner, bare å fortelle en mann om fitta er nok for mange.. :ler:

Jeg tviler på at heterofile menn nyter sex like mye som homofile menn. Grunnen til det er at to menn kjenner hverandres kropper såpass godt slik at den dyriske lysten kommer er på et helt annet nivå. Heterofil sex handler først og fremst om forplanting, mens homofil sex handler om nytelse. Det er jo en grunn til at mannens g-punkt ligger på et visst sted.

:ler: kjære min, hvilken verden lever du i? Regner med at du er ett homofilt troll, men lell:

Det at to mennesker er av samme kjønn, betyr overhode ikke at de kjenenr hverandres kropper noe bedre! Når jeg leser, f.eks her på kg, om hvordan andre kvinner liker å ha sex eller hva de tenner på... så er det faktisk ganske ofte ikke slik jeg ville hatt det, og svarene er også ofte ganske så splittet. så til tross for at alle kvinner har klitoris, fitte og pupper, så vet altså ikke en kvinne hvordan en annen kvinne vil bli tilfredsstilt, dette regner ejg faktisk gjelder for menn også. Jeg har ihvertfall opplevd menn som tenner på helt forskjellig tilnærming seksuellt.

og nei, heterofil sex handler ikke først og fremst om forplantning.

ikke? haha.. den skal du lenger på landet med. ;)

Skrevet

Say what? Blir jævlig kåt av det jeg. Det er noe av det diggeste jeg gjør! :biggrin:

Skrevet

Den største kjærligheten er den mellom to menn. Sånn har det alltid vært, og sånn kommer det alltid til å være.

:yvonne:

Er nok enig i det, ja. ;)

Skrevet

Hvor i allverden har du det ifra...? :P

Skrevet

Den største kjærligheten er den mellom to menn.

Du mikser kjærlighet og seksuellt begjær. To forskjellige ting.

Kjærligheten er kjønnsnøytral og likeverdig uansett kjønn, rase, alder, tilstand etc.

Kjærlighet mellom to av samme kjønn er ikke no annerledes enn kjærlighet mellom to av motsatt kjønn heller. Opplevelsen av kjærlighet, og lidenskap, lyst, sex ett blir noe individuellt men forsatt felles for alle.

Kjærlighet mellom mann og kvinne er derfor like stor, siden kjærlighet er...kjærlighet.

Det var Norna sitt vev det ;>

Jeg liker faktisk sånne tusser og troll jeg, og Vaner. :hallo:

:duskedame:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...