AnonymBruker Skrevet 4. september 2010 #1 Skrevet 4. september 2010 Er 6 dager på overtid med mensen.. Er litt småkvalm til tider og har mye halsbrann... Har ikke tatt noen test, er litt pysete av meg. Har ikke tenkt over graviditet før jeg regna ut og fant ut at jeg var 2 dager på overtid for ei stund siden.. Er vel tidlig med symptomer allerede. Er det vanlig at mensen blir såpass forsinket, uten å være gravid?
AnonymBruker Skrevet 4. september 2010 #2 Skrevet 4. september 2010 Vanskelig å si. Jeg er forsinket med snart en uke og er, ifølge to tester, ikke gravid.
Independent_ Skrevet 4. september 2010 #3 Skrevet 4. september 2010 Utsatt mens kan skyldes mange andre ting enn graviditet. Stress f.eks. Du sier at du har mye halsbrann og kvalme, og da kan det rett og slett være kostholdet ditt som gjør det. Et kosthold med mye fett, sukker og raske karbohydrater kan gi utsatt mens.
Gjest Serena Skrevet 5. september 2010 #4 Skrevet 5. september 2010 Hører vel hjemme under graviditet og ikke kropp og helse.
Mb91 Skrevet 5. september 2010 #5 Skrevet 5. september 2010 Veldig rart! Jeg har selv vært to uker på overtid i nå to mnd. Skjønner ikke helt hva det er. Ikke nødvendigvis gravid nei, etter min erfaring
Gjest Applecore Skrevet 5. september 2010 #6 Skrevet 5. september 2010 Hører vel hjemme under graviditet og ikke kropp og helse. Det forutsetter vel nødvendigvis at hun faktisk er gravid...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå