Gå til innhold

Treningsklær


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor mange underdeler og overdeler mener dere det er greit å ha til trening om man trener 3-4 ganger i uken? Hvilke stoff er best egnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker stort sett løpetights, og den kan jeg godt bruke to ganger før jeg vasker den. Henger den til lufting etter trening, og da er den grei en dag til. :) Overdel skifter jeg derimot hver gang. Bruker helt vanlige t-skjorter eller singleter i bomull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes i grunn ett skift er nok. Selv har jeg treningstøy kun i pustende material som koster en del, hvor jeg har en 3/4 tights, en lang tights, en overdel uten ermer, og en med korte ermer.

Siden disse er i så gode materialer som de er, så varer de fint to dager uten vask og lukt. Og de tørker så fort at de er klare til bruk dagen etter om feks vinteren hvor jeg ønsker å bruke kun den langt tightsen, og av den grunn må vaske den.

Nøkkelord er dri-fit og Nike ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er selv veldig glad i Nike DriFit! Og hvor mange underdeler og overdeler du skal ha, kommer jo an på hvor ofte du har mulighet til å vaske. For man vasker klærne etter hver treningsøkt om man trener på et senter, altså!! ;) Joggere som trener ute kan gjøre hva de vil, de trenger jeg ikke lukte på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...