AnonymBruker Skrevet 8. september 2010 #81 Skrevet 8. september 2010 Mange naive troskyldige svar her, ser jeg. Latterlig tråd.
Colargol Skrevet 8. september 2010 #82 Skrevet 8. september 2010 (endret) Mange naive troskyldige svar her, ser jeg. Latterlig tråd. Tja det kan du si -jeg tar så godt som alle tråder på forumer rundt om med en klype salt. Men jeg kan faktisk ikke vite hva som er sant og ikke -det finnes mange merkelige mennesker der ute (også i Nav, som denne tråden handler om), og de merkeligste ting skjer. Så lenge man ikke vet hvem som sitter bak tastaturet så kan man heller ikke vite om det er en trolle-tråd eller noe som noen faktisk har opplevd -så da har du ingen sak (bevis/motbevis) rundt det å si at de som svarer seriøst her er så mye mer naiv enn det du selv er! Men at folk svarer er jo bare et tegn på at folk gidder å bry seg, selv om saken ikke er noe som skjer hver dag (og kanskje aldri har skjedd) -at folk innehar medmenneskelighet og empati er jo ikke akkurat en uting! Endret 8. september 2010 av Colargol
AnonymBruker Skrevet 8. september 2010 #83 Skrevet 8. september 2010 Og empatien bør vel gå begge veier. Flott at noen stiller opp for de som ikke kan forsvare seg synes jeg. Og alle som starter et emne skal vel ikke lalles inn i sympati og tårer. Antar det er bra at virkeligheten kommer frem inne på KG også.
Fotojente Skrevet 8. september 2010 #84 Skrevet 8. september 2010 Jeg vet ikke hva slags utdannelse hun har. Skriver de journal??? Vet ikke om jeg tør gjøre noen av delene du skriver, så tror jeg bare sier det til psykiateren. TS Vil tro hun er sosionom eller lignende... Ja, om du har vært i kontakt med de så holder de som oftest en journal (for at man lettere skal kunne huske ting klienten har uttalt) Du kan jo bare sende et klagebrev til sjefen, du trenger ikke snakke med de direkte. Jeg ville i alle fall ha reagert på en eller annen måte. Jeg tror nok ikke at denne damen er så "forferdelig" som andre her på KG skal ha det til, men at hun sa noe feil. Hadde jeg vært din saksbehandler så hadde jeg villet blir sjeleglad om jeg fikk vite av min klient direkte at jeg hadde såret de slik at vi sammen i felleskap hadde kunnet ordnet opp igjen. På den måten lært av mine feil, blitt flinkere og kunnet hjulpet klienten bedre
Gjest Alabama Skrevet 9. september 2010 #85 Skrevet 9. september 2010 (endret) Til TS: Saksbehandleren var bare sarkastisk. Synes du overdramatiserer! Hun hadde sikkert en dårlig dag, og hun kommer aldri i verden til å få sparken for noe sånt. Endret 9. september 2010 av Alabama
Topplue Skrevet 9. september 2010 #86 Skrevet 9. september 2010 Nå har ikke jeg lest gjennom hele tråden her, bare litt innimellom. Også var det en her som foreslo at man skulle ta med seg en som står en nær. Og da lurte jeg på en ting, for er det ikke slik at man (som bruker av Nav) har rett til fri rettshjelp? At man kan ta med seg en advokat når man skal møte saksbehandler? (Jeg mener ikke at alle skal det til etthvert møte, men hvis man kansje ikke har noen andre å ta med og man føler seg for svak til selv å stå opp for seg selv).
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2010 #87 Skrevet 6. desember 2010 [quote name=Forever ' timestamp='1284029722' post='8382613] Nå har ikke jeg lest gjennom hele tråden her, bare litt innimellom. Også var det en her som foreslo at man skulle ta med seg en som står en nær. Og da lurte jeg på en ting, for er det ikke slik at man (som bruker av Nav) har rett til fri rettshjelp? At man kan ta med seg en advokat når man skal møte saksbehandler? (Jeg mener ikke at alle skal det til etthvert møte, men hvis man kansje ikke har noen andre å ta med og man føler seg for svak til selv å stå opp for seg selv).
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #88 Skrevet 7. desember 2010 Jeg har ikke lest hele tråden, men svarer lell. Altså om nav-ansatte spør om noe slikt, så hadde jeg i tilleg til å klage på vedkommende, sagt ifra til psykiateren. Det er jo ikke bare en anklager rettet mot deg, men også en fagperson som faktisk kan miste lisens om han hadde blitt dømt for slike anklageleser. Temmelig alvorlig. Jeg kjenner forøvrig flere nav-ansatte/tidligere ansatte. Hyggelige folk!! Men iallfall en jeg kjenner sluttet fordi arbeidsmiljøet var så surt, og de var sjokkert over kollegaers handlemåte ovenfor brukere. Ei jeg kjenner har ikke relevant utdannelse utover vgs, og jobber som saksbehandler hos nav. En annen jeg kjenner ble sykemeldt, og når han var i møte med nav for sykepenger så hadde ikke arbeidsgiver(et annet nav-kontor) sendt over papirene. De måtte jo le litt begge to da ja. Han fikk jo sykepengene til slutt, men det var mye styr for saksbehandler å få rette papirene tilsendt. Da er det sikkert en fordel å være nav-ansatt da ja
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå