AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #21 Skrevet 5. september 2010 Jeg har vært sykmeldt i noen måneder, og har lang ventetid til å få komme inn til behandler. Men så har jeg jo fått brev fra nav om at jeg kan kontakte dem for råd/hjelp til å komme raskere tilbake til arbeid, blant annet om raskere til behandling. Jeg ringer da nav og forklarer kort om min situasjon ang sykmelding, lang ventetid på behandling og "raskere tilbake til arbeid". Etter at jeg har sagt mitt blir det stille i andre enden før damen forsiktig sier: "eeeh.. du har kommet til NAV nå..." Snakk om å ikke vite hva du jobber med!! Skjønner jo at jeg må snakke med en saksbehandler, men dama som sitter og tar telefonen må da vite hvor hun jobber! (hun visste jo forsåvidt det da.. ) Dette var jo bare en slags humoristisk historie om nav, men det viser bare hvor lite kunnskaper de har om hvem og hva de jobber med. TS: Det er jo helt horribelt å få dette spørsmålet. Hvis du har ork til det så bør dette rapporteres. Kanskje du kan fortelle det til psykologen? Så kan han ta det videre. Lykke til videre
AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #22 Skrevet 5. september 2010 Vet du hva, Ts. jeg tror ikke på deg!!! Tror rett og slett det er noe du har drømt. Og all denne sytingen her inne. Høres ut som hele NAV er opprettet for å plage oss. Jeg har måttet benytte meg av NAV i mange sammenhenger. Jeg har ALLTID fått veldig god behandling. Nå er det mest tidligere trygdefunksjonærer jeg har hatt kontakt med, og de har alltid behandlet meg med respekt. De har sine lover de må gå ut fra, men jeg har alltid følt at de vil hjelpe meg. Og det er jo jobben deres. Men vi som besøker NAV må også oppføre oss!!! Og personene der har vært gjennom en tøff tid de siste årene tror jeg på grunn av opprettelsen av NAV.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #23 Skrevet 5. september 2010 Vet du hva, Ts. jeg tror ikke på deg!!! Tror rett og slett det er noe du har drømt. Og all denne sytingen her inne. Høres ut som hele NAV er opprettet for å plage oss. Jeg har måttet benytte meg av NAV i mange sammenhenger. Jeg har ALLTID fått veldig god behandling. Nå er det mest tidligere trygdefunksjonærer jeg har hatt kontakt med, og de har alltid behandlet meg med respekt. De har sine lover de må gå ut fra, men jeg har alltid følt at de vil hjelpe meg. Og det er jo jobben deres. Men vi som besøker NAV må også oppføre oss!!! Og personene der har vært gjennom en tøff tid de siste årene tror jeg på grunn av opprettelsen av NAV. Nei, jeg har ikke drømt... Sier du at jeg ikke oppfører meg når jeg er hos nav?
MarianneE Skrevet 6. september 2010 #24 Skrevet 6. september 2010 Bare jeg som lurer på hvorfor NAVdamen sa det??
AnonymBruker Skrevet 6. september 2010 #25 Skrevet 6. september 2010 Det må da være en grunn til at de spør. De har da ikke tatt dette ut fra løse lufta og funnet på noe.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2010 #26 Skrevet 6. september 2010 Jeg lurer også på dette ... jeg har iallefall ikke ligget med han, og jeg har aldri ligget meg til noe. Hun mente jeg hadde gjort det ... TS
AnonymBruker Skrevet 6. september 2010 #27 Skrevet 6. september 2010 Jeg lurer også på dette ... jeg har iallefall ikke ligget med han, og jeg har aldri ligget meg til noe. Hun mente jeg hadde gjort det ... TS Det må da være en grunn til at de spør. De sier da ikke når et menneske kommer inn: Hei, har du ligget med psykologen din. Fint vær i dag forresten Du gir så lite informasjon om hva de sa og hvorfor de sa det at jeg tror ikke noe på deg. Tror nok dette er et troll
Fluffe Skrevet 6. september 2010 #28 Skrevet 6. september 2010 Vet du hva ts,dette skal du ikke finne deg i.Send ett klage brev til nav og gjerne noen andre som har med nav å gjøre. Så klart er det en eller annen her inne som ikke tror deg ts forde de bare opplever gode ord hos nav.Jeg kjenner så mange som sliter og får bare dritt etter seg på nav.Ikke får de penga de har krav på og de roter bare bort papirene..
AnonymBruker Skrevet 6. september 2010 #29 Skrevet 6. september 2010 Vet du hva ts,dette skal du ikke finne deg i.Send ett klage brev til nav og gjerne noen andre som har med nav å gjøre. Så klart er det en eller annen her inne som ikke tror deg ts forde de bare opplever gode ord hos nav.Jeg kjenner så mange som sliter og får bare dritt etter seg på nav.Ikke får de penga de har krav på og de roter bare bort papirene.. Er du så forbanna naiv at du tror på dette? Det er veldig rart at ts ikke kommer med noe mer forklaring enn dette. Ja, de sa det bare. Enver oppegående person skjønner at nav ikke bare sier sånt. Det ligger selvfølgelig mer bak og siden ts ikke kommer med noe mer forklaring enn dette tror jeg det bare er løgn.
Fluffe Skrevet 6. september 2010 #30 Skrevet 6. september 2010 Er du så forbanna naiv at du tror på dette? Det er veldig rart at ts ikke kommer med noe mer forklaring enn dette. Ja, de sa det bare. Enver oppegående person skjønner at nav ikke bare sier sånt. Det ligger selvfølgelig mer bak og siden ts ikke kommer med noe mer forklaring enn dette tror jeg det bare er løgn. Er du så feig at du må være anonym for å snakke på den måten. Selv om dette kanskje er en trolle tråd så finnes faktisk slike hendelser som skjer.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2010 #31 Skrevet 6. september 2010 Ja, jeg har ikke bare opplevd negative ting hos nav, jeg har for det meste møtt på hyggelige mennesker som jobber der. Nei, jeg er ikke noe troll, da er det heller nav-damen som er et troll. Bakgrunnen for dette er nok at hun mente jeg har fått innvilget noe som jeg ikke hadde krav på, eller noe sånt. Så da sa hun det hun sa... TS
Antlers Skrevet 6. september 2010 #32 Skrevet 6. september 2010 Er du så forbanna naiv at du tror på dette? Det er veldig rart at ts ikke kommer med noe mer forklaring enn dette. Ja, de sa det bare. Enver oppegående person skjønner at nav ikke bare sier sånt. Det ligger selvfølgelig mer bak og siden ts ikke kommer med noe mer forklaring enn dette tror jeg det bare er løgn. Så fint at du har har fått god behandling hos NAV, men det er mange oppegående mennesker som har helt motsatt erfaring. De ansatte trenger ingen spesiell grunn til å oppføre seg motbydelig, det kan være alt fra dårlig dag til psykiske problemer. Jeg har vært borti mye rart fra NAV (inkludert seksuelle tilnærmelser), og jeg vet at det finnes mange som aldri burde fått jobb der. Samtidig vil jeg si takk til ansatte hos NAV som klarer å være saklige, høflige og møte mennesker med et smil, selv om det er en slitsom jobb - det finnes heldigvis noen flotte mennesker der også. At du velger å ikke tro på TS får nå være opp til deg, men vit at slik (og verre) blir mennesker behandlet hos NAV hver eneste dag.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2010 #33 Skrevet 6. september 2010 Ja, jeg har ikke bare opplevd negative ting hos nav, jeg har for det meste møtt på hyggelige mennesker som jobber der. Nei, jeg er ikke noe troll, da er det heller nav-damen som er et troll. Bakgrunnen for dette er nok at hun mente jeg har fått innvilget noe som jeg ikke hadde krav på, eller noe sånt. Så da sa hun det hun sa... TS Hørtes veldig rart ut, spør du meg ... du burde si det til psykiateren din.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2010 #34 Skrevet 7. september 2010 Skjønner ikke hvorfor noen vil finne på slike historie som Ts gjør her. Det er åpenbart for alle at du skrøner. Har du ikke fått det du ville på NAV? Det finnes regler og lover for hva man har rettigheter til. Syned det er urettferdig mot hardt arbeidende NAV-ansatte å komme med slik skittpreik. Jeg har selv opplevd en ansatt på NAV som inne på kontoret sitt begynte å gråte. Og det av bare utmattelse. Ingen av oss ser hvor hardt og mye de jobber for at vi skal få det vi har rett på. Og de har alltid vært smilende og høflige mot meg og alle de jeg kjenner. Synes det er blitt en mote å hakke på NAV nå.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2010 #35 Skrevet 7. september 2010 Skjønner ikke hvorfor noen vil finne på slike historie som Ts gjør her. Det er åpenbart for alle at du skrøner. Har du ikke fått det du ville på NAV? Det finnes regler og lover for hva man har rettigheter til. Syned det er urettferdig mot hardt arbeidende NAV-ansatte å komme med slik skittpreik. Jeg har selv opplevd en ansatt på NAV som inne på kontoret sitt begynte å gråte. Og det av bare utmattelse. Ingen av oss ser hvor hardt og mye de jobber for at vi skal få det vi har rett på. Og de har alltid vært smilende og høflige mot meg og alle de jeg kjenner. Synes det er blitt en mote å hakke på NAV nå. Hvis du leser tråden litt nøye, så står det at jeg har fått det som jeg ville på nav ... og det var da hun sa det hun sa ... Syns det ikke er noe koslig å bli pratet sånn til når jeg er i 20-årene og psykiateren er 30 år eldre. TS
AnonymBruker Skrevet 7. september 2010 #36 Skrevet 7. september 2010 Du er klar over det du anklager denne damen for er straffbart? Det er en VELDIG alvorlig anklge. Du får anmelde henne så hun får sin straff... hoi...
AnonymBruker Skrevet 7. september 2010 #37 Skrevet 7. september 2010 Du er klar over det du anklager denne damen for er straffbart? Det er en VELDIG alvorlig anklge. Du får anmelde henne så hun får sin straff... hoi... Hva mener du? At jeg kan bli straffet for det jeg anklager henne for, eller at hun kan bli straffet for det jeg anklager henne for? TS
AnonymBruker Skrevet 7. september 2010 #38 Skrevet 7. september 2010 De som arbeider i NAV har som regel en bachelor i sosialt arbeid. De vet hva de jobber med, og er utdannet til å ikke bare se deg som person, men alle forholdene du har rundt deg.
Gjest Airi Chikako Skrevet 7. september 2010 #39 Skrevet 7. september 2010 Overrasker meg ikke i det hele tatt at noen på NAV kan si noe sånt. Maken til kalde og usolidariske mennesker skal du lete lenge etter.
Kråkesaks Skrevet 7. september 2010 #40 Skrevet 7. september 2010 De som arbeider i NAV har som regel en bachelor i sosialt arbeid. De vet hva de jobber med, og er utdannet til å ikke bare se deg som person, men alle forholdene du har rundt deg. Joda, de har utdannelse, men av og til kan man lure på om de fikk vitnemålet på postordre. Om ts sin historie er sann eller ikke skal jeg ikke uttale meg om, men jeg har opplevd og hørt om mye rart nav-ansatte får seg til å si.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå