Gå til innhold

Fettsuging eneste alternativ ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en bmi mellom 20-21 ( varierer) så jeg er ikke direkte feit, men jeg har litt ekstra på magen.

Problemet er bare det at jeg til vanlig spiser ca 1000-1500 kcal pr dag, trener når jeg føler for det( blir som regel 4-5 ganger pr uke, enten hoppetau i 40-60 min, eller en gåtur i raskt tempo - 1-2 timer.

Men jeg går IKKE ned i vekt. Kan det ha noe å gjøre med at jeg har to dager i uken hvor jeg spiser opp til 2000 kcal og kanskje litt mer ? I såfall skal jeg gjøre ALT jeg kan for å kutte ut det, uansett hvor hardt det blir...

Men jeg er også AVHENGI av sjokolade. Om jeg ikke får sjokolade, så blir jeg stresset, sjelven og rett og slett desperat.Har prøvd å spise litt mer variert, frokost, lunce og middag. Men alikevel så kommer suget etter sjokolade, å da ender jeg opp med å spise mat OG sjokolade. Derfor er jeg nå i en periode hvor jeg KUN spiser usunn mat, for jeg vet at det sunne jeg spiser er i tilegg til det usunne...

Men jeg skjønner jo selv at 1500 kcal i sjokolade ikke er bra å spise hver dag, i flere dager. Men det gjør ingen forskejll om jeg spiser sundt, lite og ofte. Går faktisk MER opp i vekt da.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, i grunn så vurderer jeg fettsuging. Siden jeg egentlig har en grei nok bmi, men alikevel så er ALT samlet på magen og rundt rompa.

Vel, nå i dag har jeg spist 2500 kcal, alt for masse men det kommer vel av at jeg til vanlig ligger i underskudd...

Men som sagt, uansett hva jeg gjør, går jeg ikke ned i vekt. Det er så frustrerende !

Men tror noen fettsuging kan være et alternativ ? Ville i såfall kun hvert nedredel av magen, beina mine er jeg faktisk ganske fornøyd med, figuren generelt også, men ikke det overflødige fettet rundt magen.

Jeg har lagt på meg 2 kilo de siste 2 ukene, å det er fra å ha gått fra 800 kcal til 1000-1500, så er ikke så mye annet å gjøre enn 1 fettsuging pluss et BRA kosthold, eller spise mindre enn jeg allerede gjør ?

Ps. Er det aldersgrense på fettsuging og MÅ man ha med foreldre når man er 17 ? ( jeg har jo penger til det, så noen steder ville det kanskje gått?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har egentlig ikke noe svar på det du spør om, men hopper du virkelig hoppetau i en time sammenhengende? :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Ts

Jeg stenger denne tråden nå og vil gjerne formidle telefonnummeret til IKS, 22 94 00 10. Her sitter det mennesker med både kompetanse og erfaring, og som kan gi deg gode og nyttige råd på veien.

Vennlig hilsen

SportyShorty, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...