Gå til innhold

Har trukket visdomstenner

Fremhevede innlegg

Skrevet

Forrige tirsdag for over en uke siden så trakk jeg to visdomstenner en ope og en nede på høyre side. Det gikk kjempe fint kjente ingenting og reiste hjem med en positiv holdning om at dette kom til og gå supert nå som det endelig var overstått.

MEN, så begynte kløingen, etter ca. 3 dager..å HerreGud som det klør og verker..det er det eneste jeg tenker på..brøler i smerte..er så plagsomt med denne verkende kløingen. Pinex forte virker ikke, paralgin forte virker ikke.. Bruker vibrator i munnen for det klør sånn..vet ikke min arme råd. Det ser helt int ut sier tannlegen, ingen infeksjon eller noe..men fikk antibiotika i går, som skulle virke etter en dag sa han..jeg KLØR FORTSATT. Ingen bedring.

Vil bare ligge og brøle og bruke vibratoren i munnen og gnisse tenner.. Det klør i alle tennene, ikke bare der jeg trakk..i hullene der..men OVERALT.

Er det noen der ute som har opplevd noe lignende?? Når går dette helvete over?? Det er jo snart to uker siden.

Vær så snill og hjelp meg. Jeg vet det høres forferdelig ut, men jeg orker snart ikke og leve lengre hvis jeg må gå med denne sinnsyke kløingen så mye lengre :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det klør fordi det gror. Det går over.

Skrevet

Hva med å ta kontakt med tannlegen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...