Gå til innhold

Hvor få tak i sort oppvaskmaskin


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal bytte ut vår gamle oppvaskmaskin og trenger da en ny som matcher hvitevarene vi allerede har på kjøkkenet. Hadde Miele-maskin før, men solgte den da vi flyttet da den ikke passet i fargen. Likte så godt patenten med bestikkskuff og ønsker dette igjen..

Har kikka rundt på nettet uten å klare å finne en som oppfyller begge kriteriene, noen som har noen gode forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du sjekket alle typer innebygde maskiner hvor det bør være mange ulike fronter i svart å velge mellom ? Det kan jo være et alternativ til en svart vanlig maskin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Den var ikke helt enkel den der :)

Men, dersom dere har muligheten til en integrerbar modell (møbeldør under betjeningspanelet tror jeg....) så kan Miele levere denne med sort panel.

Da får du bestikkskuffen (som jeg tror Miele har patent på).

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bytte ut vår gamle oppvaskmaskin og trenger da en ny som matcher hvitevarene vi allerede har på kjøkkenet. Hadde Miele-maskin før, men solgte den da vi flyttet da den ikke passet i fargen. Likte så godt patenten med bestikkskuff og ønsker dette igjen..

Har kikka rundt på nettet uten å klare å finne en som oppfyller begge kriteriene, noen som har noen gode forslag?

Om dere vil ha bestikk skuff må dere kjøpe miele da det kun er de som har det.

Det var hvertfall de jeg fikk beskjed om fpr noen år siden da jeg ville ha oppvaskmaskin med bestikkskuff. Miele hadde den gangen patent på den skuffa. Mulig det er endret nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bytte ut vår gamle oppvaskmaskin og trenger da en ny som matcher hvitevarene vi allerede har på kjøkkenet. Hadde Miele-maskin før, men solgte den da vi flyttet da den ikke passet i fargen. Likte så godt patenten med bestikkskuff og ønsker dette igjen..

Har kikka rundt på nettet uten å klare å finne en som oppfyller begge kriteriene, noen som har noen gode forslag?

Om dere vil ha bestikk skuff må dere kjøpe miele da det kun er de som har det.

Det var hvertfall de jeg fikk beskjed om fpr noen år siden da jeg ville ha oppvaskmaskin med bestikkskuff. Miele hadde den gangen patent på den skuffa. Mulig det er endret nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siemens har også maskiner med bestikkskuff. Aner ikke hvordan de er sammenliknet med Miele, men jeg er godt fornøy med min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert, da skal jeg sjekke det ut nærmere.

Patenten på bestikkskuff har visst gått ut så flere har lov til å ta dette i bruk nå. Og etter hva jeg har skjønt så har Bosch og Siemens noen modeller med dette (men har ikke klart å finne noen av de).

Angående innebygd så går det, men da er jeg avhengig av at programpanelet sitter på toppen (slik at den synes når man åpner den opp), slik at jeg kan bruke kjøkkendøren vi allerede har på den gamle oppvaskmaskinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...