Gå til innhold

Tips til ny stil/farge?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Nå er jeg lei av stilen på stua mi, men trenger tips til fargevalg.

Vi leier, så noe opppussing blir det ikke. Derimot skal jeg skifte enkle ting som gardiner, lys, duker og puter.

Jeg har sorte møbler fra ikea, "Bestå" ol veldig harde rene flater. Mørkgrå stoff-sofa Hvite vegger og bjørkemønstret gulv.

Jeg skiftet i vår til limegrønn som farge, ( puter, tepper, gardiner, duker og lys ) Men nå som vi går mot høst vil jeg gjerne gjøre det litt lunere.

Tips mottas med stooor takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hva med litt dype mørke farger? jeg liker godt en lillatone når det nærmer seg høsten, jeg. eller bruntoner. orange også, men det kan lett bli litt skrikende.

min leilighet høres litt ut som din. hvite vegger, lys parkettgulv, svarte litt enkle møbler med litt minimalistisk preg over. For øyeblikket har jeg byttet om til dyprøde panelgardiner, puter og lys. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar og innspill:)

Lilla har vært i tankene ja, men da jeg dekorerte om soverommet med lilla ble ikke sambo så fornøyd, det var vist for jentete :fnise:

Theya: ja, det hørtes likt ut:) Hmm, men vil det ikke minne litt om jul da? Vil du legge ut bilde? (forstår om du ikke vil alstå) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...