Gå til innhold

Lambi driter i barn


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Det har kommet et nytt dasspapir og et nytt tørkepapir fra lambi. Begge med gullkorn fra barnemunn. Er dette en oppfordring til at vi skal tørke oss i r### med det barn sier, eller har jeg misforstått?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tristessa

En kompis jeg kjenner har sånt dopapir - tar en evighet å gå på do når en skal lese alt! *ler* Ser ikke helt poenget med å trykke det på dopapir av alle ting, men hensikten er nok å tørke seg bak med det, anonym.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er stilig det papiret jeg da!! icon_wink.gif

Nå er det trykt hjerter, blomster, bamser og julenisser på dopapir i mange år, tror ikke det er fordi produsenten mener vi skal tørke oss bak med hverken hjerter(kjærlighet), blomster eller noe annet jeg. Men rett og slett fordi noen av oss synes det er koselig med ett toalettpapir som er litt annet en hardt og kjedelig.

Ha litt humor da! icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, aline - vil IKKE ha humor... og er misunnelig for jeg har ikke sånn på dopapiret mitt.

Men så varer det dobbelt så lenge på rullen også da..brrrrmmmm.....brrrrrrm......

*Tusenfryd løper ut på badet med tusjen for å skiver morsomme ting på dopapiret*12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

icon_biggrin.gif

Jeg er da en av de som bare MÅTTE kjøpe det når jeg så det! Synes det er urmorsomt med humor på badet! Har plastender, hjertematte, gjennomsiktige plastommer til dusjen, dusjforheng i gjennomsiktig plast med hjerter og oppblåsbar skittentøyskurv... syntes toalettpapir med humor på passet helt perfekt i min ellers artige baderomstilværelse.

En artig måte å starte dagen på det der, å få seg noe å flire av med en gang man står opp. icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner det da aline - bare tuller i dag, jeg icon_biggrin.gif

Selv har jeg såpeholder med sjøstjerner i og dusjforheng med masse figurer i alle farger... og det er forbud mort å ha håndkler med lik farge på, det MÅ være forskjellig... Og nå har jeg dopapir med gullkorn på også - skrivd på sjøl... flink?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

icon_biggrin.gif kjempeflink Tusenfryd! icon_razz.gif

og det med håndklærne, heeelt enig! hadde som liten ett stoooort badehåndkle med masse farger og klovner på og sånt, savner det som bare det jeg! Det hadde passet supert på badet mitt idag!

Jeg skjønte forresten at du skjønte...og sånt, måtte bare påpeke jeg.. er i ett rart humør selv i dag.. icon_smile.gif

gleder meg masse til en snart artig helg! icon_smile.gif

God helg alle sammen

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Syntes det er en glimrende i det jeg å tørke seg i r### med dårlige ordspill og duste kommentarer! Kankje vi burde tipse Lambi om å lage do papir med dustete utsagn fra kvinneguiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir jeg helt misunnelig! På "min" butikk har de ikke Lambi-dopapir med morsomheter på!! Må visst ta meg en runde i morgen for å se om jeg finner det icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...