Rachel Skrevet 4. oktober 2003 #1 Del Skrevet 4. oktober 2003 Jeg tar to Møllers Dobbel-kapsler hver dag, og en multivitamin-mineraltablett. Grunnen er at jeg vil sikre at jeg får i meg alt jeg trenger, selv om jeg har et relativt sunt og variert kosthold ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salt Skrevet 4. oktober 2003 #2 Del Skrevet 4. oktober 2003 Ja, jeg tar en KostPluss fra Nycovit+ to Triomega- kapsler. Jeg spiser så å si aldri fet fisk, så jeg synes det er en grei måte å få i seg de nødvendige fettsyrene på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. oktober 2003 #3 Del Skrevet 4. oktober 2003 Ved siden supermix multivitamin tar jeg proteintilskudd, EFA, PyruBurn og kreatin i perioder. Sportstilskudd altså. La Flaca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malena Skrevet 4. oktober 2003 #4 Del Skrevet 4. oktober 2003 Jeg tar tran hver morgen, i tillegg så spiser jeg en boks med sardiner i tomat hver dag. Vet derfor ikke om det er nødvendig med tranen - men jeg tar det uansett. Setter det fram til min yngste sønn hver dag og da er det lett å ta en skje selv. Min eldste sønn tar tran-tabletter - han orker ikke ettersmaken av tran fra flaske. Må legge til at jeg ikke har vært syk på mange år og er sikker på at tran er en god hjelp her - i tillegg til at jeg kuttet røyken for ett år siden etter å ha røykt 20 sigaretter om dagen i over 20 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 4. oktober 2003 #5 Del Skrevet 4. oktober 2003 Prøver å huske og ta to Møllers Dobbel-kapsler hver dag jeg også siden jeg ikke liker fisk. Men vanen er nok ikke godt nok innarbeidet, glemmer stadig vekk å ta dem Har diverse andre jern-tabletter,c-vitamin osv. i skapet men de får som regel stå i fred. Er ganske flink til å spise grønnsaker da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 4. oktober 2003 #6 Del Skrevet 4. oktober 2003 Jeg gjør som du, Leetah dag da men.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nigella Skrevet 4. oktober 2003 #7 Del Skrevet 4. oktober 2003 Jeg gjør som du' date=' Leetah :enig_animasjon: Spiser ellers variert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 4. oktober 2003 #8 Del Skrevet 4. oktober 2003 Jeg tar kostpluss fra Nycovit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 4. oktober 2003 #9 Del Skrevet 4. oktober 2003 Jeg spiser som hovedregel en multivitaminkapsel fra biolife hver dag. Jeg vet ikke om det hjelper så mye på min helse, men hår og negler vokser i hvertfall så det suser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madammen Skrevet 4. oktober 2003 #10 Del Skrevet 4. oktober 2003 Tar en Vitamineral og en barneskje med tran hver dag. Tran begynte jeg med for en mnds tid siden og er faktisk ikke så tørr i huden lenger også har jeg fått skikkelig lange, fine negler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 5. oktober 2003 #11 Del Skrevet 5. oktober 2003 Jeg tar Møllers dobbel og b-vitaminer (for hår og negler). Nå som jeg nylig har gitt blod tar jeg jern også. (Flytende - tåler overhodet ikke jerntabletter ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. oktober 2003 #12 Del Skrevet 5. oktober 2003 Jeg tar daglig: c-vitamin, 1000mg for immunforsvaret zinc, 50 mg for huden b6 100mg viktig for oss jenter b12 100mg også veldig bra for oss jenter e-vitamin 100mg for hud og negler 2 tranpiller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 5. oktober 2003 #13 Del Skrevet 5. oktober 2003 Nei det gjør jeg dessverre ikke, vet jeg må begynne med det. Men glemmer det hver morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 6. oktober 2003 #14 Del Skrevet 6. oktober 2003 Tar dette hver dag: - proteinshake - c-vit - b-vit - ginseng - flytende aminosyrer - Q10 (i perioder) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 6. oktober 2003 #15 Del Skrevet 6. oktober 2003 200 mg c-vitamin hver dag pluss en multivitaminpille og to trankapsler annenhver dag (for å unngå å overdosere på fettløselige vitaminer) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ursula Skrevet 6. oktober 2003 #16 Del Skrevet 6. oktober 2003 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyLiss Skrevet 7. oktober 2003 #17 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jeg spiser -multivitamin -c-vitamin -b-vitamin -jern -noesomjegikkehuskerhvaheter -tran -fettsyregreier ...og jeg hater det :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå