Gjest kåt24/7 Skrevet 2. september 2010 #1 Skrevet 2. september 2010 dette spm er stort sett til dere jenter... må det følelser til for at dere skal ha sex med noen ?? Hvis du fikk et spm : jeg synes du er kjempe deilig, kunne godt tenkt å få ligget sammen med deg: hadde du avslått ? evnt. hvorfor ?? er sex holy for deg ?? når du er kåt da ?? kunne du tenke deg bare å kjøre en runde med første mulighet som kommer, bare liksom slam bam thank you mam...
Faithy Skrevet 2. september 2010 #2 Skrevet 2. september 2010 Jeg kan aldri være sammen med en mann kun for sex. For meg hører det seksuelle sammen med følelseslivet. Men her på forumet får du nok helt andre svar.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2010 #4 Skrevet 2. september 2010 Hvis jeg var full og veldig kåt kunne jeg nok harva over en fyr jeg definitivt ikke ville gjort det med i edru tilstand. Men heldigvis er jeg ikke så ofte full
Gjest Raindrops Skrevet 2. september 2010 #5 Skrevet 2. september 2010 Jeg må ikke ha følelser for fyren, men jeg må ha en viss kjemi, hvis ikke funker det ikke for meg i det hele tatt. Sagt på en annen måe, det må være en fyr som jeg ikke utelukker at jeg kunne fått følelser for gitt mer tid/annen situasjon o.l. Helt fremmede hopper jeg ikke til køys med, uansett hvordan de ser ut eller hva de sier. Hvis jeg har hatt en tørkeperiode som man sier, så tenker jeg ofte at jeg kunne harva over hva som helst, men når alt kommer til alt så vet jeg at jeg ikke gjennomfører det likevel.
FantasDick Skrevet 2. september 2010 #6 Skrevet 2. september 2010 (endret) Signerer Raindrops! Endret 3. september 2010 av Bond
-milla j- Skrevet 3. september 2010 #7 Skrevet 3. september 2010 (endret) JA, jeg har hatt sex uten følelser. Hadde en PK en lang stund, kjemien stemte men han var ikke klar for et forhold med en som hadde små unger så vi holdt oss på det stadiet. Fungerte greit det, ingen av oss hadde noe ønske om noe mer. Det skled ut og vi sluttet å treffe hverandre, det var rett og slett ikke interessant lenger. Jeg ønsket et fast forhold, noe han ikke kunne gi meg og da var han ikke en jeg klarte å bli følelsesmessig involvert i på sikt. Etpar ONS kan jeg og skryte på meg uten at det var noe nedsig bortsett fra at det ikke ga meg noe mer enn sex akkurat der og da, og etterpå var den samme lengselen etter noe "mer" der like fullt. Konklusjon: Joda det går helt fint. Men jeg foretrekker en ordentlig kjærste :rødme: Endret 3. september 2010 av Bond
Gjest Trissa Skrevet 3. september 2010 #8 Skrevet 3. september 2010 dette spm er stort sett til dere jenter... må det følelser til for at dere skal ha sex med noen ?? Hvis du fikk et spm : jeg synes du er kjempe deilig, kunne godt tenkt å få ligget sammen med deg: hadde du avslått ? evnt. hvorfor ?? er sex holy for deg ?? når du er kåt da ?? kunne du tenke deg bare å kjøre en runde med første mulighet som kommer, bare liksom slam bam thank you mam... Nei det må ikke være følelser involvert. Nei jeg hadde ikke avslått hvis typen var deilig, og jeg hadde visst at han ikke drev å plaget meg med sms og telefoner i ettertid. Sex er deilig og godt..Og hvorfor ikke ha en one night hvis man bare skal ha sex og vil ha seg
Existentialist Skrevet 3. september 2010 #9 Skrevet 3. september 2010 Dette spm var rettet til alle? Må det følelser til? Håper ikke det, for jeg har på over 10 år ikke hatt noen følelser under sex, om du ikke snakker om utrolige orgasmer da. Hvorfor skal dama få følelsene mine? Hva har hun gjort for å fortjene de? Sex er som å kjøpe brød. Du forelsker deg ikke i kneippen på kiwi, lissom.
Gjest gjest Skrevet 3. september 2010 #10 Skrevet 3. september 2010 Dette spm var rettet til alle? Må det følelser til? Håper ikke det, for jeg har på over 10 år ikke hatt noen følelser under sex, om du ikke snakker om utrolige orgasmer da. Hvorfor skal dama få følelsene mine? Hva har hun gjort for å fortjene de? Sex er som å kjøpe brød. Du forelsker deg ikke i kneippen på kiwi, lissom. Nei selvfølgelig ikke kneipen, men hva med de beste brødene, de vil man jo ha mer av??
Gjest Applestore Skrevet 3. september 2010 #11 Skrevet 3. september 2010 Jeg må stole 100% på den jeg skal ha sex med, og kunne derfor ikke hatt sex men en random.
Gjest gjest Skrevet 3. september 2010 #12 Skrevet 3. september 2010 dette spm er stort sett til dere jenter... må det følelser til for at dere skal ha sex med noen ?? Hvis du fikk et spm : jeg synes du er kjempe deilig, kunne godt tenkt å få ligget sammen med deg: hadde du avslått ? evnt. hvorfor ?? er sex holy for deg ?? når du er kåt da ?? kunne du tenke deg bare å kjøre en runde med første mulighet som kommer, bare liksom slam bam thank you mam... trenger ikke være dype følelser, men det må være en sterk tiltrekning, både fysisk og psykisk, helst en man har flørtet med fra før..det må føles spennende å sex med akkurat den personen. Uinteressant å ha sex med hvem som helst bare for sexens skyld...og en flott kropp i seg selv er ikke nok til å gjøre meg kåt.
Existentialist Skrevet 3. september 2010 #13 Skrevet 3. september 2010 (endret) Nei selvfølgelig ikke kneipen, men hva med de beste brødene, de vil man jo ha mer av?? De kalles kaker. De smaker godt, helt til du går på vekta. Folk bør veie opp alternativene litt, før de deler følelser ukritisk. Endret 3. september 2010 av Existentialist
Gjest gjest Skrevet 3. september 2010 #15 Skrevet 3. september 2010 De kalles kaker. De smaker godt, helt til du går på vekta. Folk bør veie opp alternativene litt, før de deler følelser ukritisk. Så hva skal til? Sex har ingenting med saken=følelser å gjøre skjønner jeg?
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2010 #16 Skrevet 3. september 2010 Kvinner trenger ikke følelser. Bare penger. Det er forskjellen på dem og oss menn.
Sophie-Ann Skrevet 3. september 2010 #17 Skrevet 3. september 2010 Jeg trenger ikke følelser, men det må være kjemi mellom oss, ellers er det helt dødfødt.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2010 #18 Skrevet 24. september 2010 jeg er en jente på 20 år som er altfor glad i alkohol og fest. har det alltid gøy på vors og fest og ut på byen, og når kvelden snart er over ender jeg som regel opp alle andre steder enn i min egen seng!! WHY? Å ligge med en total random gjør meg bare deprimert, det verste er at det er aldri noen jeg syns er så veldig attraktive heller.. det er bare for å ha noen fordi jeg føler meg alltid så ensom.. når jeg er så dum å har ONS hvorfor ikke i hvertfall prøve å finne noe som er bra å se på?!?! så dagen etterpå angrer jeg så sinnsykt å føler meg så utrolig dum. Jeg blir som regel skikkelelig lei meg og deprimert etter å ha hatt sex og vil bare grine. Føler at jeg er den eneste i verden som føler det sånn, alle andre tenker; ONS, whatever.. men jeg føler meg bare råtten! HVORFOR er det sånn? jeg prøver å si til meg selv at jeg skal skjerpe meg, aldri mer.. meen, så reiser man ut på byen, å det skjer gaaang på gaang... blir så oppgitt over meg selv :'(
Rocky Skrevet 24. september 2010 #20 Skrevet 24. september 2010 Nei, det må ikke være følelser til stede, men en kjemi og fysisk tiltrekning...!! Kunne aldri plukket m meg noen jeg møtte ti på 3, for da hadde jeg ikke hatt noe inntrykk av fyren... Jeg kan imidlertid ikke fortsette å ha sex med en fyr over tid, uten at jeg utvikler følelser. Dermed funker ikke en PK for meg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå